Affetmiyorum

9.5K 333 12
                                    

ARKADAŞLAR KARAKTERLER DEĞİŞTİ. ESKİ MEDYA GÖRÜNTÜLERİNİDE DEĞİŞTİM. NEYSE BU KADAR :D KEYİFLİ OKUMALAR (Değişen Karakterler: AÇELYA , ARDA, DENİZ)

MEDYA: Açelya

Asansörden indiğimde. Evin kapısını çaldım. Kapının açılmasıyla içeri çekilmem bir oldu.

''İyimisin bir şeyin yok ya eşyalarını almışsın sonunda bitti demek oh. Sana bir şey oldu sandım. Yolda Denizin kafasını şişirdim. Şükürler olsun ki iyisin'' dedi ve sımsıkı sarıldı ben Hala Arda ile yaşadıklarımın şokundayken. . . Off İyi ki varsın Candan. Ya Denizde iyiki var onlar olmasa napardım bilmiyorum bu şerefsizin oyuncağı olurdum kesin. Candan'ın uzun ve sıkı sarılmasından sonra otuma odasına geçtik.

''Neler oldu bir şey yapmadı dımı''

''Candan saçmalama bir şey olmadı tek seferde anlatıcam sonra yatalım soru sorma''

''iyi iyi hadi başla''

''Siz gittikten sonra eve girdik. Aldı benim eşyalarımı çekmeceye koydu. sonra kilitledi soktu cebine anahtarı. NEyse istedim şart koydu yok dedim. O zaman eşyaları unut dedi. Neymiş şartın dedim yaklaştı. Elimi kalbimin üzerine koydu ve sende buranın anahtarını vereceksın dedı sonra öpmeye çalıştı.''

''Neeeee Vay şerefsiz sapık izin vermeseydin''

''Vermedim Tabi Candan ittim ve dışarı kaçtım. gene eşyalarım gene kaldı derken arabasıyla önümü kesti özür diledi bin dedi yok dedim esyalarım arabadaydı sonra kucakladı kacırıyorum bagır fln dedı ben öyle dona kaldım. Şehir manzaralı bir yere götürdü gene özür diledi kabul etmedim sonra arabadan eşyalarımı alıp gittim. Otobüs beklerken durağa geldi arabasıyla sonra ardından otobüs geldi. Durakltakıler bana bagırmaya başkadı''BİN ARTIK ARABA GELEMIYO GİDİCEZ BİNSENE''  binmek zorunda kaldım eve getırdı görüşürüz dedi hepsi bu ama ben görüşmek istemiyorum ne görüşmesi.''

''Neyse kurtuldun bir daha nerede görüşeceksin hem''

''Öyle tabi. Aaa bir de benim telefonumdan bi kaç fotoğrafım bi bluetooth adresine gitmiş''

''KİME!!''

''Bilmiyorum ismi yazmıyor sadece telefon markası var''

''Eğer o kişi Arda ise o resimlerle yetinmek zorunda kalacak çünkü görüşmeyeceksiniz bir daha''

''Evet tabi görüşmiycem. Şey Candan ben çok yorgunum sana iyi geceler'' dedim ve odadan çıktım. Abicim uyku diyorumda nereye uyuyorum adam görüşürüz diyo kiminle nereye nerde görüşüyorsun canım sen ya. Off gel et kafama Arda aferim sana çok becerikli. Ya lafın gelişi demiştir ne düşünüyorumki bu kadar. Pijamaları üstüme çekip. Yatağa sokuldum. Tavanla bakışıyorum Ya nereye baksam Arda her dakika karşıma çıkarsa oalcağı bu evet ya kesin lafın gelişi demiştir mecburiyetten yani. Evet kesinlikle mecburiyet. Sonunda özlemle cektığım uykuma kavuşuyorum sanırım. . .

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Sabah uyandığımda her canlı gibi yataktan kalkasım gelmiyor oraya buraya derken uykumun içine ediyorum. Ve inanılmaz Candan hala uyuyor bu demekki uykuya devam. Dedim 2 saniye başımı koymadan LAnet olası ALARM Benim kafama etmiş ve Candan'ı uyandırmıştı. Candan uyklulu bir şekilde kafama yastığğı geçirdiğimi görünce ses çıkarmadı ve alarmı kapamadan beni çekiştirip kaldırmaya çalıştı. O çekiştiriyor ben yatıyorum o çekiştiriyor ben yatıyorum derken oı kazandı. Kalktım pijamalarımla banyoya girip yüzüme su çarptım. Sonra mutfağa girdiğimde Candan bana gözlerini dikti ve masaya oturduğumda hemen sözlerine başladı.

UFAKLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin