Gitme...

5.3K 235 30
                                    

Evet cano canlar :D Nassınız napusunzu özledin sizi :)) Bana gelen mesajlar ve yaptığınız yorumlar voteler sadece okumanız bile benim için ne kadar değerli bilemezsiniz. Çok mükemmel yazdığım bir kitap değil ama siz begenınce daha cok yazasım geliyor umarım bu bölümüde size layık edebilmişimdir. 

Lütfen şarkı ile okuyun ve hissederek okuyun. 

Keyifli okumalar...

     •Uzun Lafın Kısası Olmaz... Kısa Laflar Uzun Anlamlar Taşır ... Gitme ...•

Kaç saattir yürüdüm bilmiyorum ama sanırım artık yaklaşmıştım. Candanların evine geldiğimde. Apartmandan girmeden önce evin yukarısındaki yokuş gözüme çarptı. Güneş batıyordu ve yansımasının oldugu sarı kısımda Arda ile tartışmıştım şimdiyse o günlere dönmek için nelerimi vermezdim. Ama artık çok geçti. Apartmana girdiğimide. Asansöre binip tuşa bastım. Ki son anda bir ayak otomatik asansör kapısını durdurdu. İçeriye giren iki sevgili bana tebessüm edip önüme geçtiler. HArika en üst kata cıkıyorum onlarda benden bi önceki katta iniyorlar şimdi onların aşkınımı seyredecektim. Birden asansör tekledi. Bir bu eksikti.

"Ne oldu" dedi korkulu bakışlarla sevgilisi oldugunu düşündüğüm çocuga bakarkan. "Korkma sevgilim" dedi. Kolalrınıon altına kızı aldıgında Yağmurlu gece aklıma gelmişti Ardanın kollarında rahatlıkla uyuyuşum. Gözlerim dolmuştu ve kendimi çok tutmuştum. Bu yüzden gözlerim yanıyordu.

"Annem merak edecek ama bak bişey yap Lütfen" dedi kız korkarak çocuk son kez sarılıp demir kapıyı kırmak istercesine geri çekiyordu açılması için. Demir kapı açıldığında tam diğer katın kapısına gelmiş sayılırdık. Ben sadece onları izliyordum. Sanki asansörde kalan ben değilimişim gibi. "meleğim biraz köşeye gidermisin" dedi kıza bana doğru yaklaşınca çocuk asansörün camın ı kırdı oha! Çocuğun eli kanıyordu. Çocuk bu kez ayaklarıyla tum camları kırdı gectı. O katta oturan komşular dışarı çıktığında Kız cebindeki pecetyle cocugun elıne sararken çocuk kızın alnını öpuyordu bense sap gibi bakıyordum erkek kızı o geniş cam aralıktan geçirdikten sonra benimde gecmem ıcın yol verdı. BEn hızla dısarı cıkarken. Çocuk tabı sığması zor olsada çıkmıştı. HErkes kıza bakarken kız apartmanda oturdugu ıcın acıklama yapıyordu. Bense merdivenlerden koşarak çıkmaya başladım. Allahım neydi, sanki gözümün önüne film ceviriliyordu. Neyseki Candanalrın eve gelmiştim. Kapıyı çaldığımda Emel teyze çıkmıştı.

"Açelya kızım" dedi en sıcak gülümsemesi ile bana sarıldıgınde içeri buyur etti. Ceyhun odadan çıktığında. Onunlada selamlaştım. Ve Ceyhunun arkasından. Candan ve DENİZ! çıktı. Oha neler oluyor len. Candan bana gelıp kocaman sarıldıgında hepımız odaya gecmıstık emel teyze işleri oldugunu bahane edıp bızı yalnız bıraktı lakin Ceyhun bir türlü gitmiyordu.

"Ceyhun hadi ablacım ödevlerini bitir" dedi candan çocugu kovarak

"Deniz abi ile ödevlerimizi bitirdik. Eee Açelya ne yapıyorsun?" dedi Bana dönerek. Deniz sanki bu ailedenmiş gibi Ceyhuna

"Ceyhun hadi git bak bakalım odaya ben oradamıyım" dedi Ceyhunda oflayarak odadan çıktıgında.

"Neler oluyor gençler" dedim ikiside gülmekten suratları katılaşmıştı. "Annemlerde biliyo artık yani ciddiyiz gibi gibi" dedi Candan Deniz birden onu düzelterek. "Ne gibi gibisi ciddiyiz" dedi. CAndan kopnuyu degıstırmek ıstermıs gıbı.

"Okulu bırakmıssın" dedi bana dönerek yani ne bekliyordunuz ki. "Öyle"dedim çok normalmiş gibi.

Oturup hasrte gidermiştik çünkü görüşmemeiştik ababmı anlattım ama gideceğimi anlatmadım.  Deniz bir süre sonra gittiğind ebnde onlarda kalacağımı söylemiştim. Sonunda akşam yemegınıde yemıstık Hakan amcxa ve Emel teyze sürekli okulu neden bıraktıgımla ılgılı sorular sorup öğüt vermişlerdi. Tabi kulağıma bile girmemişti sonudna Candanla yalnız kalmıştık. Ceyhun oturma odasında kalacaktı bizse odada yalnızdık.

UFAKLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin