4.Bolum
.
.
.
.
Jisoo:Jungkook bir vampir!!Anlamsız bir yüz ifadesiyle Jisoo'ya bakıyordum.
Yn:Kimden duydun bu saçmalığı ??Vampir diye bir şey yok!! Hayret inanmazdın sen bunla--
Jisoo:Bugün ayın kaçı ??
Yn:Niye konuşmamı bölüyorsun😒??
Çantamın fermuarını açtım ve içinden telefonumu bulup tarihe baktım .
Yn:1Nisan niyeki ??
Jisoo:1Nisan şakasıydı. Tabikide vampir diye birşey olmaz .!
Yn:Off Jisoo yaa. Yok arkadaş bir normal insan bile beni bulmuyor 😒!!
Diyip sınıfa doğru çıktım .Jisoo arkamdan gelip ;Jisoo:Kızdın mı ?
Yn........
Jisoo:Ya hadi yapma böyle Yn . Alttarafi bir şaka yaptık .😒
Yn:S..sen öyle kosunca birşey oldu sanmıştım . Korktum....
Jisoo:Yaa tamam ben sana kiyamamm♥️Sarıldık ve sınıfa çıktık . Gözüm Jungkook'un olduğu sıraya kaymıştı . Sırası boştu ,daha gelmemişti . Oysaki ona soracak bir şeyim vardı. 😒
Hoca sınıfa girmeden 5 dk önce Jungkook geldi .Yn:Hah geldi sonunda !!
Gelir gelmez direk bana bakıp yanıma gelmişti .Jungkook:İyimisin??
Yn:E..evet de benim sana birşey sormam gerekiyor .Jungkook tamam anlamında başını salladı ve sınıftan çıktık .
Yn: Şey.... Sen dün benim orda olduğumu nerden bildin ??
Jungkook: Orasını boşver soracağın buysa gidiyorum .Dedi ve ben daha cevap bile vermeden arkasını dönüp gitti 😒Bende o sınıfa girdikten birkaç dakika sonra girdim .
~Sıkıcı ders bitti ve tenefüs oldu ~
Zil çaldığında bizim sınıftan ama tanımadığım bir kız yanıma geldi .
X: Jungkook ile yakın olmalısın . Sana onun hakkında çok önemli birşey demem ve göstermem lazım .
Kız böyle dedikten sonra Jungkook'a baktım . Pis pis sırıtıyordu. Ahh şu özel ve Jungkook ile ilgili olan konuşmalar hiç bitmiyor niyeyse 😒
X:Birşey mi dedin ??
Yn:Ha..hayır neyse tamam gidelim hadi . Ne diyiceksen de.Kimsenin olmadığı bir yere geldik.
X:Bak şimdi diyiceklerime belkide inanmıyıcaksın. Ama en azından seni uyarmam gerekiyor .
Yn:Tamam söyle .X:Eskiden Jungkook bana çok iyi davranıyordu . Beni sevdiğini söylüyordu... A..ama sonra....
Kız bunları diyince nedense kıskanmıştım. Ama belli etmemeye çalışıyordum.
Yn:Eee sonra ne oldu ?! Lafı uzatmadan söyle !!
X:Sonra ondan hiç beklemediğim davranışlar sergiledi .Birden vampire dönüştü ve bana bunu yaptı ....
Dedi ve boynunu gösterdi .İki tane diş izi vardı ve morarmıştı.
X: Şu anda hiç konuşmuyoruz. Kendine yeni avlar aramaya gitti ve sanırım sıradaki kişi sensin!!!
Yn:Ne saçmalıyorsunuz yaa!! A dur tarihe bakıyım 1Nisan cidden hiç kanmadım. Git başkalarını kandır .!!!
Dedim ve sınıfa doğru yürümeye başladım . Arkamdan bağırıyordu ;
X:Ben sadece seni uyarıyorum .Üstelik doğruyu söylüyorum .O Vampir !! Yerinde olsam ondan uzak dururdum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN SESSİZLİĞİ •JJK
VampirÖncelikle kısa ve öz ben vampirlere inanmazdım.İnananlara da deli gözüyle bakardım . Keşke o gün hiç olmasaydı diyorum bazen , bazende iyiki olmuş.... Ben ve o birbirimizden çok farklıydık. Ben güneştim o ay , ben ışıktım o karanlık, ben küçüktüm o...