Tae...

7.2K 324 167
                                    

Birden Kırılma sesi geldi . Cam , cam kırılmıştı , ve camı kıran her kimse şu an karşımda duruyordu. Çok korkuyordum . Ya bana zarar veririse ??  Yüzümü korkarak yavaşça karşımda duran kişiye doğru çevirdim...!!

"TAE!!"

Tae:Seni kurtarmaya geldim Yn. Bana güven ,sana yardım edicem.

Başımı tamam anlamında salladım.
Tae beni kucağına aldı . Ve camdan atlayıp , vampir olduğu için çok hızlı bir şekilde bir yere geldik . Çok güzel bir ev vardı burda. Cok güzeldi huzur veriyordu .

(Etrafı karanlık sayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Etrafı karanlık sayın . )

Yn:Vay be . Bu ev senin mi ? Yalnız burası cook güzel😍
Tae: Evet burası benim evim. Hadi gel artık içeri girelim . Hava soğuk üşüyüceksin.
Yn:Peki

Eve girdik ben girdiğimiz andan itibaren etrafı incelemeye başladım .
Tae:Karnın aç mı ?
Yn:Hemde nasıll
Tae:Yoksa sen....
Yn:Evet Jimin'in bıraktığı yemekleri çok zorunda kalmadıkça çoğunu  yemedim .!
Tae:Yn neden yemedin? Kendine iyi bakmalısın .!
Yn:Ha ha güldürme beni oppa.! (oppa demek her ne kadar banada itici gelsede , başka ne diyebilir ki?)
Zaten orada daha fazla durursam ölücektim.

Tae:Ama artık buradasın ve hep burada kalıcaksın. O Jungkook ve diğerleri seni burada bulamaz. Hadi yemek hazır sofraya gel.
Yn:Tamam oppa.

Tae ile birlikte sofraya oturup yemek yemeye başladık . Ona sorucak bir sürü sorum vardı . En azından birkaç tanesini de olsa sorup cevaplarını almak istiyordum.

Yn: Oppa, birşey sorabilir miyim ? Seni rahatsız etmiyicekse.
Tae:Tabiki sor Güzellik .
Yn:Neden her yer karanlık ve hiç gündüz olmuyor .?
Tae:Iııı.. güzel soru , şimdi şöyleki biz vampiriz ve güneş ışığı görünce yarasalar gibi zarar görüyoruz , yani eriyoruz.

Birden gözlerim kocaman bir şekilde açılmıştı .
Yn:Gerçekten mi ?? Peki birşey daha sorucam . Sen neden böylesin..?
Tae:Nasılım ??
Yn:Diğerleri gibi kötü değilsin , ve kan emmiyorsun.
Tae:Bak Yn, iki çeşit vampir türü vardır . Biri onlar gibi olan diğeriyse bizim soyumuz . Bizim soyumuz kan ile beslenmez . Vejetaryeniz biz.

Yn:Hmm Peki. Ama iyiki varsın Oppa  . Sen olmasaydın ben şu an ne halde olurdum kim bilir . Çok teşekkür ederim ♥️
Tae:Birşey değil >.<

Yn: Ha birde son bir sorum var . ( Çocuğu soru yağmuruna tuttu yeter djhd)  Bak gerçekten söz veriyorum son.
Tae:*O dünyalar tatlısı kare gülüşüyle güldü 😍* Tamam sor bakalım .

Yn: Jungkook...., Bana o üstleri giydiğimde kızmıştı. Ve o üstlerin onun için cok önemli olduğunu söylemişti. O üstler kimin ? Yani onun için neden bu  kadar önemli ??( Geldi asıl soru )

Tae: Bunun cevabını biliyorum ama söyleyemem . Jungkook için bu çok özel bir konu. Ailevi birşey....
Yn: Hmm Peki. Sorularımdan hiç bulamadığın ve hepsini cevapladığın için teşekkür ederim oppa. Birde yemekler çok güzel olmuş 😍. Eline sağlık. Şey... Ben banyo yapabilirmiyim? Burada yedek kıyafetler var mı ??

Tae:Tabiki yapabilirsin banyo şurdan sağa dön orda. Üst katta da bir oda var o odada bir sürü kız kıyafetleri var . Onlardan birini seçip giyebilirsin🙂

Yn:Kız üstleri burda ne arıyor ¿¿??
Tae:Benim senin yaşında bir kız kardeşim var. Üstler onun ama giyebilirsin .
Yn: Peki.

Banyoya girdim .Banyomu yapıp çıktığımda gerçekten çok rahatlamış hissediyordum . Üst kata çıktım . O odayı buldum ve içeri girip dolabı açtım . Waoww bu üstler de ne böyle hepsi müthişş😍
Basit rahat bir üst seçtim .

(Kızı ve çantayı saymayın )

Bu üstü secmistim . Giyip aşşağı indim .
Tae:Vaay benim prensesim ne kadarda güzel olmuş 😍
Yn:Abartma oppa. Sadece normal bir üst giydim djdhd

                      BTS'DEN

Jungkook: YN YOK!! GİTMİŞ!! ÇABUK BULUN ONU !!
Diğer üyeler : NE!!!
Jimin:Tamam sakin ol Jungkook bulucaz.

Hoseok:Yoongi sen hemen bulursun . Hadi senin yer bulma gücün var . ( Her vampirin ayrı bir gücü vardır )

Jungkook:Aynen hyung !! Lütfen bul Yn'yi yalvarırım !! Kim yaptı bunu ..! Kim kaçırdı onu söyle .!!

Yoongi: Tamam bulmaya çalışıyorum . Bu çok zor bi susun da buluyum .!

                     10 Dk sonra

Yoongi : Buldum.! Ta..Tae ile beraber.!
Jungkook: LAN TAE.! BİTTİN OLUM SEN !!!

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin