EleMeNt

3.7K 218 71
                                    

23.Bölüm
.
.
.
.
.
.

Min Gyu beni sıkıca tuttu. Bir yere doğru götürüyordu.

YoonGi 'den

G.. geliyorlar. Hislerimle bunu hemen hissedebilirim. Anlaşılan bu alana girmişler.   Tae yarin geliceklerini söylemişti ama bu kız söz dinlemez. Onu çok iyi tanırım. Sinsi,kurnaz,kötü , zeki,aptal (evet aynı zamanda hem zeki hem aptal dkhd) tmm guzeldide ama o kötülüğü yüzsüzlügü varken onu kim ne etsin.!? 

Hemen Jungkook 'un yanına gittim.

Jungkook'dan

Yoongi 'nin bana seslenmesiyle arkamı döndüm. Ama nasıl bir seslenme, görmeniz lazım. Yüzyılın en iyi seslenmesi.

YG:Lan Kook Davşanı.!

Ya neden Kook.? Neden Davsan .?? Niden yani niden . ?! Sensin Davşan!!
Tabikide bunu YoonGi'ye demeye g**'üm yemediği için sessiz kaldım.

Jk: Ne var .? Bir şey mi buldun yoksa .??

YG: Konusucağına gel de diyim.

Assh! Birde ayağına çağırıyor !! Sırf Yn için gittim.

YG:S..Seulgi şehirden çıkmış . Şuan buraya geliyorlar. Yanında İse bir erkek ve Tahmin ettiğimiz gibi Yn var. Ama o erkeği tanımıyorum .

Jk: Ne duruyoruz .? Hemen Tae'nin evine gidelim.

YG: Tamam hadi çıkalım.

Diğerlerine bir şey demeyip sadece YoonGi ve ben Tae'nin evine gitmek için yola çıktık.

Çıktık ve oraya doğru gidip bir ağacın arkasına saklandık.

Kısa bir süre sonra gelmişlerdi. A..ama o erkek.. M..min Gyu 'ydu.!! Umarım Yn'ye zarar vermemislerdir. Min Gyu'nun kucağında bir çuval vardı . Yn büyük ihtimalle onun içinde olmalı. Min Gyu cuvaldan Yn'yide çıkardı ve rehin olarak tuttu. Ben daha fazla dayanamayip , ağacın arkadasından çıktım. Tam ben çıkarken aynı anda Tae çıkmıştı .

Jk:Seni pislik.! Dövdükten sonra akıllanmadın mı ha .?!!

Pis pis sırıttı . Ya bu çocuk neden bu kadar gıcık olmak zorunda.?!!

Yn'den

Gözlerimi yavaş yavaş açmıştım. Allah'ım yine mi bayilttilar yaa.! Şu dakikadan itibaren kendimi dünyanın en çok bayıtılmış insanı seciyorum.

Karşımda Jungkook 'u gördüm . Yok canım bu gerçek olmaz.! Bir daha bakıyım , Vallaha Taş gibi Kookie..

Jk:Yn İyimisin.? Sana bir şey yapmadılar demi aşkım .?

Yaa ben senin o aşkım diyen dillerini yerimmmm😍❤️

Yn:Hayır iyiyim. Merak etme..

Min Gyu birden benim boğazımı tuttu.

Jk:Çek şu pislik ellerini sevgilimden.!

Seulgi: İstediğimizi verin gidelim.

İstedikleri neydi ki .? Ne vardı bu kadar önemli .?

Jk: Ne isteği .?

Seulgi ve YoonGi aynı anda : ELEMENT..

N..ne elementiydi bu .??
Ne yani beni bir element için mi kacirmislardi .?? Bana deseydiniz yavrum, kuyumcudan bir taş alıp kurtulurdum..

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin