16.Bölüm
.
.
.
.
.Yn:Yine en başa geldik ha.
Jungkook: Ama bu sefer herşey farklı .
Yn:N...nasıl yani ?
Diyerek kafamı Jungkook'a çevirdim . Yanıma yaklaştı ve ellerimi tuttuJungkook:Eskiden olan herşey için özür dilerim. Artık seni üzmiyicem. Söz veriyorum .
Jungkook'un gözlerine baktığımda o eski hırçınlık , sinir,öfke yoktu . Yerini saf,masum bir bakış almıştı .Birden bana sarıldı . O anlık şokla sadece karşılık vermeden öylece kalakaldım.kafasini omzuma koydu . Bir süre öyle durdu. Ve geri çekilip gözlerime baktı . Öyle tatlı ,saf bakıyordu ki. Bana doğru yaklaştı , ve bir adım daha yaklaştı. Sonra ellerini belime koydu ve beni kendisine çekti .kafasını yavaşça eğerek kafa hizamla eşitledi . Burun burunaydık . Nefesini hissedebiliyordum. Tam öpücekken...
Yn:A, sey içeri girelim hadi.
Dedim ve geri çekilip önden yürümeye başladım .Jungkook da esyalarimi aldi ve arkamdan geldi .Evin kapısını tıklattım .Kapıyı Jimin açtı . Ona selam verdim ama hiç takmadı bile 😒Kapıdan içeri girip Jungkook'u bekledim .
Yn:Jungkook-ah . Şeyy.. ben yine aynı odaya mi geçicem?
Jungkook: İstersen birlikte kalalım. Bana uyar . Dedi ve p*c smile attı .
Yn:SapıkDedim ve elindeki eşyaları alıp yine aynı , hapis gibi olan odaya çıktım . Etrafa şöyle bir baktım, yine heryer karanlık ve sessizdi.
Esyalarimi yerlestirdim. Ve kendimi yatağa attım .Jungkook'dan
Jin:Yemek hazır . Hadi Jungkook Yn'yide çağır yesin.
Jungkook:Tamam hyung .
Yn ye haber vermek için yavasca kapısını açıp odasına girdim.Yn yatakta cok tatlı bir şekilde uyuyordu . Onu uyandırmadan yanına gittim. Elimi yavaşça saçına götürdüm ve saçlarını okşadım. Bir insan bu kadar masum uyuyabilir miydi yaa. Birden kipirdamaya başladı .hemen elimi çektim . Kolumdan tutup kendine çekti .Yn:Kokun.. çok güzel .
Jungkook:Ne? Yn napıyorsun sen ?
Kalk hadi yemek hazır .
Yn:Yanıma yat.
Jungkook:Ne?
Demeye kalmadan beni çekti ve yanına yatırıp sarıldı . Kafasını göğüsüme koydu.Keşke hep böyle kalsaydık. O kadar güzeldi ki onunla uyumak .
Yn'den
Uyandığımda bilmediğim bir şekilde yanımda Jungkook yatiyorudu.
Yn:Aaaa !!
Diye bağırdım ve yataktan yere düştüm .
Jungkook:Y..Yn İyimisin ?
Yn:Napiyorsun sen sapık.!
Jungkook:Kim ben mi sapık ?! Yanıma yat diye ben mi dedim.
Yn:B..ben öyle mi dedim??😶
Jungkook:Evet.
Yn:Uyku sersemiyle demisimdir onu .Odaya Jin'in dalmasiyla ikimizde ona doğru dönmüştük.
Jin:Yemek hazır gelin hadi.
Yn:Tamam.
Dedim ve Jin odadan çıktı .
Jungkook'a çık diye işaret yaptım . Ama bana anlamayıp "Ne var " bakışı attı.
Yn:Çıksana .! Üstümü giyinicem.
Jungkook:Öyle desene ne elini sallayıp duruyorsun 😂 Üstelik ben varken de giyinebilirsin😏Yastığı alıp Jungkook'un kafasına vurdum .
Yn:Çık artık .!
Jungkook:Tamam be bücür
Yn:Kim ben mi bücür .? Dedim ve yataktan diğer yastığı alıp kapının önünde olan Jungkook'a firlattim. Ama firlatirken kapıdan hızlıca çıktı ve yastık ona gelmedi .Aklıma bir şey geldi ve odadan çıktım.
Yn:Jungkook-ah dur .!
Jungkook:Ne var yine .?
Jungkook un yanına gittim .
Yn:Şeyy.. biliyorum izin vermiyiceksin ama yinede soruyum dedim.
Jungkook Neyi dermis gibi bir bakış attı .
Yn:Şey..burası çokta sıcak değil yani soğuk (bu nasıl bir anlatımdır yaa sjdhd) ve ben hep kısa üstler getirmişim.Yani ,acaba, kızmazsan, şu dolaptaki geçen sefer giydiğim ama kızdığın ustlerden giysem olur mu ?Jungkook:Tamam giy.
Yn:İzin vermiyicegini bi--- Ne .!? Giyiyim mi? cidden mi? Giyiyim yani öyle mi ??!!
Jungkook:Giy dedim ya Yn . Çabuk ol ama.
Dedi ve aşşağı indi. Bende odama geri girip dolabın karşısına geçtim .Hâlâ şokun etkisindeydim. Geçen sefer aşırı derecede kızmıştı a..ama bu sefer hemen izin vermişti .?? İlginç.
Dolabı açtım ve birtanesini seçtim .
Bunu giymistim .(kızı saymayın yada sayada bilirsiniz güzelmis dgjdhd)
Odadan çıktım ve merdivenlerden inerken ayağım kaydı ve merdivenlerden yuvarlanıp o anki acıyla bağırdım . "Aaaaah!!" Bir süre sonra bir odadan sinirli bir şekilde bir adam çıkmıştı . Bana doğru geliyordu. Korkuyordum. O kadar sinirliydi ki .
Boğazımdan tuttu ve kaldırıp duvara yasladı.Yoongi:Sen ne curretle beni uyandırmaya cesaret edersin.! Bak bücür. ben uyurken uyandirilmaktan nefret ederim .!!
Yn:B..ben özür dilerim .Dü..düşmüştüm.
Yoongi:Assh.!!
Kolunu kaldırdı tam vurucaktiki birisi onun kolunu tuttu.
O kişiye baktığımda ;
Yn:Ju..Jungkook.!!
Jungkook:Sen ne yapıyorsun Hyung!! Kız merdivenlerden düşmüş .!! İyimisin diyicegine kızıyorsun .?!!
Yoongi:Sen sus velet.!
Jungkook o öyle diyince sinirlendi ve bana bakıp ;
Jungkook:İyimisin Yn ?
Yn:E..evet .
Kolumdan tuttu ve mutfağa götürdü . Beni bir sandalyeye oturttu karsimada kendisi oturdu.
Yemeğe baktığımda kırmızı sıvı bir şey vardı.Yn:Sormaya korkuyorum ama , Bu ne ?
Jin:Kan çorbası . (Şuan uydurdum bunu gdjs üstelik içiniz bulandiysa k.b.)
O an neredeyse kusucaktım. Midem kalkmıştı . Ama canım garip bir şekilde bunu yemek istiyordu . Bir kaşık aldım ve ağızıma götürdüm .İlk başta tadı iğrenç gelmişti ama daha sonradan garip bir şekilde sevmiştim . Sanırım vampir olduğum için diye düşündüm .Jungkook 'a baktığımda gözünü ayırmadan üzerimdeki üste bakiyordu ve Elini sıkıyordu.
Yn:Ju..Jungkook İyimisin.??
Hicbirsey demeden bakmaya devam ediyordu. Gözleri dolmuştu .Hem Sinirli hemde üzgün olduğu belli oluyordu ama niçin ? Neden böyleydi .? O üstler kimindi ve ona ne hatırlatıyordu...?? Sofradan hızlı bir şekilde kalkıp sinirle üst kata çıktı . Bende hemen kalkıp peşinden gittim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN SESSİZLİĞİ •JJK
VampiroÖncelikle kısa ve öz ben vampirlere inanmazdım.İnananlara da deli gözüyle bakardım . Keşke o gün hiç olmasaydı diyorum bazen , bazende iyiki olmuş.... Ben ve o birbirimizden çok farklıydık. Ben güneştim o ay , ben ışıktım o karanlık, ben küçüktüm o...