Tae..❤️

6.5K 320 51
                                    

11.Bölüm
.
.
.
.
.

Yn:Ne?! A...ama Tae , s..sen benim abim gibisin..

Tae:Biliyorum. A..ama seviyorum işte. Kalbime engel olamıyorum. I..ilk başta bende seni kardeşim olarak görüyordum . A..ama sonra sana karşı birşeyler hissetmeye başladım . Şimdi lütfen beni bir süreliğine rahat bırak ve ,peşimden gelme .

Dedi ve birden koşup gözden kayboldu. Ben peşinden gitmeye kalkıştım. Tam arkasından koşuyordum ki kolumda bir el hissettim .

Jungkook:O Tae denilen herif beni ilgilendirmiyor. Üstelik sen hiçbir yere gidemezsin.

Yn:Sen niye bana karışıyorsun ha?! Git kendine yeni avlar bul. Ben senin oyuncağın değilim .

Jungkook:İşte burda yanılıyorsun güzelim. Sen benim oyuncağımsın.

Dedi ve yanıma yaklaştı . Biraz daha yaklaştı. Resmen burun burunaydık ve aramızda sadece birkaç cm vardı .

Jungkook:Birdaha Tae ile konuşmuyucaksın.
Yn:Ama neden yaa??
Jungkook:Ben öyle istiyorum .!!

Dedi ve dudağıma doğru yanaştı. Ben onu itmeye ve geri gitmeye çalışırken , belimden tutup kendine daha çok çekiyordu.

S..sanırım yine kanımı emicek diye düşündüm . Ve dudagimda dudağını hissettim . Öpüyormuydu?? Hayır , bildiğin ıssırıyordu, ve bu canımı çok acıtıyordu. O dişlerini duduğıma saplamis var gücü ile ıssırıyordu. Dudağım kopacak gibi hissediyordum. Issırmasının verdiği acı ile arada bir bağrıyordum. Ve gene aynı şey olmuştu. Kansızlıktan ve acıdan bayılmıştım..

Devamı Karanlık..

Gözlerimi hafifçe araladığımda yine en başta ki gibi aynı odada yatakta yatıyordum . Ve her yer çok karanlıktı .Karşımda birisi duruyordu. Başım çok döndüğü ve henüz kendime gelemediğim için o kişinin yüzünü tam olarak göremedim . Yo..yoksa bu Jungkook muydu ?! Korkarak seslendim.

Yn:Jungkook ??!
X:Korkma Yn benim.
Yn:Tae senmisin ?

Tae:Evet . Yat biraz dinlen . İyi ol. Korkma elimden geldiğince senin yanında durmaya çalışıcam . O..o pislik ne yapmış sana gene böyle .?!!

Yn:Ta..Tae se----

Tae: konuşup da kendini yorma .Dinlen sen. Sana diyeceklerim var. Birazdan Jungkook gelebilir .Bu yüzden hemen demem gerekiyor .Bak Ben artık seni sevmiyorum .Yani bu konuda Endişelenme ,ve Aklın bende kalmasın. bir de Jungkook'a dikkat et .Sana dediğim gibi bizim soylarımız ayrı.Yani bizim kalbimiz var .hissedebiliriz ,Aşık olabiliriz ,ama onun soyunun yok. Yani aslında vampirlerin genelinde kalpleri olmaz. Bizim Neslimiz tükenmek üzere. Sadece Ben ,kardeşim, ve birkaç kişi kaldı. Bizim kalbimiz vardır. ama onun yok yani ona dikkat et .Seni Aşk anlamında oynatabilir, üzebilir, ve bu benim isteyeceğim en son şey olur. Bu yüzden lütfen onun oyunlarına Kanma..

Bizim Neslimiz tükenmek üzere diyince Tae'ye birşey olur diye korkmuş ve aglamistim . Dedikleri bitince de olumlu anlamda kafamı salladım. Ve sonra ona sarıldım. Tae ye sarılmak beni çok güvende hissettiriyordu.

Tam o anda odanın kapısı yavaşça açılmaya başladı .Tae hemen benden ayrıldı ve "Kendine dikkat et. Benim gitmem lazım "diyip camdan atladı .Tae'nin gittiğini kesin olarak anladıktan sonra, yataktan doğruldum , ve içeri giren kişiye doğru baktım ...

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin