Seulgi.!

4.2K 222 77
                                    

22.Bölüm
Medya: Seulgi(Tae'nin kardeşi )
.
.
.
.
.

Hatırlatma;
Jungkook'dan
N..ne..?!! H..hayır sandığım kişiler olamaz . Yine gelmis baş belaları . Ne istediler ha benim askimdan.?? Geberticem onları .!!

...........

Hemen koşup aşşağı indim . Etrafa iyice baktım . Şahin gibi iyi gorme gücüm olmasına rağmen hiçbirsey bulamadım. Ah hayır .! Hangi cehennemdeler bunlar.?!

Y..Yoongi.. O bulur  sonuçta yer bulma özelliği var.

Jk:Yoongi..! S..sen bulabilirmisin.??

Yoongi: Şu anda sadece onların şehirde olduklarını biliyorum. Ve biliyorsunuz ki sehirdekileri göremem.

Jk:Offf bir bu eksikti.🤦

Aklıma birden Tae gelmişti . Yn'yi kaçıran kişiler ,büyük ihtimalle Tae'nin kardeşiydi. O..o Seulgi pisliği ( Arkadaşlar Seulgiye karşı olan herhangi bir nefretim yok. Lütfen yanlış anlamayın. Sadece kızın adı Seulgi.!)

O pislik Tae ve benim barıştığımı bilmiyor. Bu nedenle Tae ile konuşup, ona Yn 'nin yerini bulmak için oyun oynıyıcaz.
Ah ne kadar da Zeki bir Bad Boy'um 😏

Tae ye göz işareti yaptım ve birlikte dışarı çıktık.

Jk:Gelen kişinin kim olduğunu biliyorsun herhalde?
Tae:Seulgi😒

Şimdi sen Seulgi'yi eve cagiricaksin. Onu azıcık tanıyorsam, bunu tahmin ettiği için Yn'yide getirecektir.

Tae:Peki .

Tae , Seulgi 'yi arayıp konuştu . Ve kabul etti. Yarın geliceklerdi. Umarım Yn'ye birşey yapmamışlardır. Onu tehtid için tuttukları kesin.

Yn'den;

Gözlerimi hafif araladığımda her yer kapkaranlık ti . Ölmüşmüydüm  lan yoksa.?!

Sanırım kafama poşet geçirmişlerdi. Bir dakika lan ben kaçırılmışmıydım.? Assh.! bı bu eksikti .!!

Kafamdaki poşeti yavaş yavaş çıkardı. O..olamaz . O..o pislik buraya nasıl geldi .? B..bu Min Gyu 'ydu.!!!(İlk bölümlerden hatırlarsınız. Yn'ye saplantılı aşık olan biri) Jungkook onu dövdükten sonra ders almamış mıydı .?
Yanında ise hiç  bilmediğim bir kız vardı .

Yine sandalyede bağlanmış, ağızimda bant ile duruyordum. Bu çocuk beni kaçırmayı çok seviyordu herhalde.?! 

X:Neden bu kadar saşırdın canım .? Min Gyu benim sevgilim.! Beni biliyorsun, ama bilmiyorsun (bu nasıl cümle yaa sjsjsj) ben Tae 'nin kardeşi Seulgi.!

N..ne B..bu kız Tae gibi melek, ponçik , tatlı, şeker , bal ,mutismel birinin kardeşi miydi .?? Dünyanın yarattığı zıtlığa bakın
yaa.

Seulgi:Hadi gidiyoruz küçük kız.

Yn: 1.Biz aynı yastayız. 2. Nereye gidiyoruz.?

Seulgi : çok konuşma . Bir yere misafiriz cnm

Cok konosmo bor yoro mosoforoz 😑😑

Min Gyu beni sandalyeden çözdü . Bantı birden ağızımdan hıphızlı bir şekilde çekti .

Yn:Yavaş be öküz , dana , yavsak ,***

Hey tabikide bunları Türkçe bir şekilde söylemiştim . Yoksa şu an bunları bile yazamazdım 😅😅

Yabancı bir dil söylediğim için anlamsız bakışlar atip devam etmişti . En azından ona karşı olan düşüncelerimi söyledim dimi. 😁

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin