9.Bölüm
.
.
.
.Jungkook:Lan Tae! Bittin olum sen .!
Yoongi: Yalnız bir sorun var . Nerede olduklarını bulamıyorum .
Rm:O zaman her yeri aramaktan başka çaremiz yok.
Jungkook:Tamam. Hoseok ve Yoongi siz doğu yönüne , Jin ve Rm siz Batı yönüne , Jimin sende Güneye git bende Kuzey yönüne doğru gidip arıyıcam.
(İşte burada shiplerim belli oluyor . 😜)Rm:Şuna bak büyümüşte Hyunglarına emir veriyor.
Yoongi:Of ben niye geliyorum yaa. Uyuyucam ben siz gidin.😒
Hoseok: Yoongi gelmiyorsa bende gelmiyorum (Sopee Reall😝❤️)
Yoongi:Sana noluyor lan.?!
Hoseok:☹️
Jungkook:Hyung lütfen gel yaa.
Yoongi:Of iyi, Geliyorum.!😒Jungkook'un Ağızından
'Hadi çıkalım "
Jimin:Aynen hadi.
dışarı çıktık Ben Kuzey yönüne gidecektim. Etrafa iyice baka baka gittim. Ben vampir olduğum için, benim de bir gücüm vardı tabii ki. gücüm ise ,Şahin kadar iyi görebilmek. her yeri en ince ayrıntısına kadar görürüm. Bu yüzden hemen bulurum sandım, ama yanılmışım. 3 saattir arıyorum, ama daha Yn hakkında hiçbir şey bulamadım. Artık aramaktan Vazgeçtim, ve eve gittim. eve gittiğimde diğer üyeler öylece kapının orada beni bekliyordu.DÜ*Diğer üyeler *: Birşey buldun mu Jungkook ??
Jk:Ahh,hayır .! Sizdemi hicbirsey bulamadınız ?
Jimin:Ben sadece bunu buldum .
Dedi ve elindeki toka yı Jungkook'a uzattı .
Jk:B..bu Yn'nin tokası .! Demek o yoldan gitmişler.
Siz evde kalın ben tek başıma gidip arıyıcam.Yn'den
Yn:Oppa senin kardeşin şu an nerde ?
Tae: A o mu o şu an şehirde. Orada sevgilisi var. Onunla birlikte kalıyor.
Yn:Hmm . Ne zaman buraya gelir Peki ? onunla tanışmak istiyorum.
Tae: Bugün uğrayacak dı .Ama şu an nerede bilmiyorum belki yoldadır .
Yn:Hmm . Oppa benim karnım acıktı ve dolapta hicbirsey kalmamış .Tae: A olamaz.! Ben Şehire gidip bir şeyler alacağım. Sakın ha sakın hiçbir yere gitme . O Jungkook denen herif gelirse sakın kapıyı açma.! zaten vampir olduğu için kapıyı kıracaktır. Ama onu bir şekilde oyalamaya çalış. ben hemen geleceğim.
Yn:Tamam oppa . Ama korkuyorum hemen gel .
Tae:Tamam güzellik . Hızlı olucam. Bay bay❤️
Yn:bb❤️Jungkook'un Ağızından
Işık ileride bir ışık var Hemen Işığın olduğu yere gittim. Kocaman bir ev vardı. Birkaç kişi daha vardi. Ağacın arkasına saklanıp onu izledim bu bu kişi Tae idi.!!
işte şimdi düştün elime Yn.! Tae gidince hemen evin oraya gittim, ve kapıyı çaldım . Belki o salak kız Tae zannedip açar diye.
Yn'den
Neden bu kadar çabuk geldi bu.? Yavaşça Ses çıkarmadan, kapının oraya gidip, delikten baktım. Jungkook.!! Of ya Bir bu eksikti.! Ne yapacağım ben şimdi ?? Tekrardan yerime oturup Tae nin hemen gelmesi ümidiyle beklemeye başladım .
Jungkook:Yn aç şu kapıyı .!!
Yn:.....😳
Jungkook: İyi o zaman sen istedin .!!
Birden kapıyı kırıp içeri daldı. Bende hemen ayağa kalktım . O an göz göze geldik. Uzun bir süre gözlerinin içine baktım. Çok güzeldi 😍 . Saçmalama Yn o sana neler yapti.! Kendine gel.!Yanıma doğru yavaşça yaklaştı. Hâla gözlerinin içine bakıyordum.
Jungkook:*Kolumdan tuttu* Benimle Gel.!
Yn:N-Ne.! Hayır.! Ben seni görmek bile istemiyorum Jungkook.! Seni hiç sevmiyorum .( Çarpılacak şimdi hsjsh) Artık beni rahat bırak Ve Git !!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN SESSİZLİĞİ •JJK
VampiroÖncelikle kısa ve öz ben vampirlere inanmazdım.İnananlara da deli gözüyle bakardım . Keşke o gün hiç olmasaydı diyorum bazen , bazende iyiki olmuş.... Ben ve o birbirimizden çok farklıydık. Ben güneştim o ay , ben ışıktım o karanlık, ben küçüktüm o...