Gerçekler

5.3K 261 40
                                    

17.Bölüm
.
.
.
.
.
.

Jungkook Sinirli bir şekilde sofradan kalktı . Bende hemen peşinden gittim. Dışarı çıktı *Dışarısı kapkaranlık bu arada*.
Bende hemen ardından çıktım.  Peşinden koşmaya başladım.

Yn: JUNGKOOK DUR !!

Hicbirsey demedi ve birden gözden kayboldu.

Yn:Jungkook-ah NERDESİNN??!
Bilmediğim bir şekilde koşuyordum . Sadece, onu bulmak ümidi ile koşuyordum. Uzun bir süre koştuktan sonra durdum, ve etrafıma baktım . Kaybolmuştum..!! Orman gibi bir yerde , zifiri karanlıkta , tek başımaydım.!

Yn:Ju..Jungkook Nerdesinn! Korkuyorum. Lütfen yanıma gel ..!! *Sesin gittikçe kısıldı* Korkuyorum..

Yere çöplmeldim ve bacaklarımı karnıma çekip , kafamı bacaklarımın arasındaki boşluğa koydum. Yaklaşık yarım saat falan o şekilde ağladım .

X:BIKTIM!! HERSEYDEN BIKTIM!! HEPSİ O PİSLİK KIZ YÜZÜNDENN!! YETER ARTIKK YETERR!! Yeter.

Bir adamın bağrışlarıyla kafamı kaldırdım . Ayağa kalktım , ve sesin geldiği yöne doğru gittim . Yüzünü tam göremediğim bir adam bağırıp delicesine ağlıyordu , ve agacları tekmeliyordu.

Ağaçların arasından yavaşça yanına doğru gittim .

Yn:Jungkook??
Bana doğru döndü . Gözleri kıpkırmızıydı. Yanıma doğru geldi , ve sıkıca sarıldı . Bende ona aynı şekilde sarıldım. Sanki hiç bırakımıyacakmışcasına..

"İyimisin.?" "Değilim sana ihtiyacım var"
Tam ayrılıcaktım ki beni tuttu ve daha çok sarıldı. "Lütfen bir süre böyle kalalım. İyi geliyor."

Hicbirsey demedim ve o şekilde uzun bir süre  sarıldık .Kokusu gerçekten çok güzeldi .
"Artık anlatıcakmısın.?" "Peki"
Dedi ve benden ayrılıp güldü .

Jungkook: Teşekkür ederim.

Anlamsiz bir bakış attım .
Yn: Ne için ?
Jungkook:Bana İyi Geldiğin İçin..
Yanıma yaklaştı , ve belimden tutup kendine çekti .Gözleri duduagima doğru kayıyordu . Kalbim bu heyecana dayanamiyicak sanırım. Neden hep bu adamı görünce böyle atıyor.??

Yn:A..anlatmıyıcak mısın ? ("Bütün romantizmin içine ediyorsun ama Yn. Ne var bir kere öpüşseniz.?" Dediğinizi duyuyorum svjsh)

Jungkook:Neden hep böyle yapıyorsun..???
Yine "anlamadım" dermis gibi bir bakış attım.
Jungkook:Neyse hadi gidelim.

Elimi tuttu ve eve doğru götürdü. Bu adam benim ölmemi istiyor galiba .

Eve geldik ve üst kata çıktık . Hâlâ elimi tutuyorduu. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu .
Jungkook un odasına girdik ve beni yatağa oturtturdu karşıma da kendisi oturdu.

Yn:Eğer anlatamıyıcaksan veya bu seni kötü hissediricekse anlatma.

Jungkook: Bunu ilk defa bir kişiye anlatıyorum. Aslında bu, Tae ile Düşman Olma sebebimiz. B..benim senin yaşında, canımdan çok sevdiğim, bir kız kardeşim vardı.

Ağlamaya başladı. elimle gözyaşlarını sildim.

Jungkook: hayattaki tek varlığım, her şeyimdi. A..ama sonra Tae'nin o pislik kardeşi bak Yn. Ben onu çok seviyordum .Yani Tae'nin kardeşini. Ona deliler gibi aşıktım. O da  bana beni sevdiğini söyledi .4 yıl boyunca sevgili olduk .sonra benden Ayrılmak istediğini ,Aslında beni Hiç sevmediğini ,sadece ben onu seviyorum diye ,beni oynattığını söyledi.! işte o an hayatim yıkılmış gibi hissettim. Daha sonra ben baya bir ağladım ,sinirlendim, resmen duygularımla oynamıştı.!! kardeşim de beni o durumda görünce o pisliğe  yaptıklarını sormaya gitmişti, v..ve sonrada...

Dedi ve iyice ağlamaya başladı . Ben bile aşırı sinirlenmistim.Tae bir melekken kardeşi nasıl Şeytan olabiliyordu.?! Jungkook'a sarıldım.

Yn:Tamam ,geçti . Boşver o pisliği . Cezasını alır elbet.!!

Jungkook:O..o üstler de kardeşimin üstleri . Onları hep sakladım. Ondan bana kalan tek eşyasıydı çünkü.

Yn:B..ben böyle olduğunu bilmiyordum. Ç..çok özür dilerim.

Jungkook:Özür dilemene gerek yok. Bilmiyordun sonuçta .

Yn:peki Tae ile neden böylesin.??

Jungkook:Tae aslında  benim kardesimden sonra en  çok sevdiğim  kişiydi.Ama O günden sonra o da dahil hiç kimseye guvenemedim. Kardeşi o olduğu için. Üstelik o an sessiz kalıp kardeşine bir şey söylemediği için .

Yn:A..ama nereden bilsin ki. Neyse , daha iyi misin.?
Jungkook:Evet iyiki varsın Yn
Yn:Sende..🌹🖤

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin