Min Gyu !!

9.1K 393 160
                                    

Gözlerimi açıp kendime geldiğimde karşımda maskeli bir adam duruyordu!! Bende sandalyede her yeri bağlı bir şekilde ona bakıyordum .

X:Beni tanıdın mı ???
Yn:Ha..hayır sen kimsin ??
Maskeyi yavaşça çıkardı " Peki şimdi ??"
Yn:Min Gyu !!!
Min Gyu:Ahaa tam da üstüne bastın . Beni özledin mi ?

~Min Gyu Lisenin başından beri bana saplantılı aşık olan birisi ama ben onu hiç sevmiyordum üstelik zorla güzellik yapan birisi....~

Yn:Ahh bende hasretinden yanıp tutuşuyordum iyi geldin !! Saçmalama be tabikide özlemedim !!! Çabuk çöz beni !!

Min Gyu : Hemen olmaz .Önce seninle hasret gidermem lazım .

Yn:Beni takip eden kişi sendin demek ha ? Burdan bir kurtuluyum bak ben sana neler yapicam (yapamadı sjsj). Üstelik ne hasreti ne diyorsun sen bee!!

Yavaş yavaş yanıma doğru geldi .Bana iyice yaklaştı . Bense ne yaptığını çözmeye çalışıyordum.Birden dudaklarıma yapıştı ve çok sert bir şekilde öpmeye başladı .Ben onu itekleyip bağırmaya çalışıyordum ama maalesef yapamıyordum .Bana iyice yaklaşmıştı .

Birden yere serildi .Min Gyu yerde yatık bir şekilde bir şeye bakıyordu gözlerinin baktigi yere baktığımda.... "Jungkook??! S..senin burda ne işin var ??"

Min Gyu yerden kalktı elini kaldırdı tam Jungkook'a vuruyordu ki Jungkook onun elini tuttu Elini iyice sıktı ve Min Gyu nun gözlerine sinirli bir şekilde bakıp bir şey dedi . Ama o an uzakta olduğun için ne dediğini duyamadım . Ahh neden en önemli şeyleri duyamıyorum ben ?? Jungkook O şeyi söyledikten sonra Min Gyu bana sert bir bakış attı ve gitti .Min Gyu gittikten sonra Jungkook benim yanıma geldi .

Jungkook: İyimisin ?
Yn:Nasıl iyi olabilirim ???
Beni sandalyeden çözdü .
Jungkook:Seni evine bırakayım benimle gel .!
Yn:Gerek yok .Ben kendim giderim .
Jungkook: SANA BENİMLE GEL DEDİM !!

O bağırışından sonra hiçbirsey diyememiştim . Beni eve doğru götürürken de hiç konuşmadım .Eve geldiğimde ona teşekkür ettim ve içeri girdim . Girmem ile annemi karşımda hem sinirli hemde endişeli bir şekilde buldum.

Yn: Tövbe bismillah!! (İman power jsbdj)
A:Nerdesin sen ? Saat kaç oldu haberin var mı ??!! Okuldan gecenin bir yarısı çıktığın yetmiyormuş gibi birde eve de geç geliyorsun !!!
Yn:Anne çok ö..özür dilerim . Bir daha olmıyıcak😔Söz >.<
A:Tamam ama birdaha olmasın .
Yn:Tamam . Oys anneşim benim diyip sarıldım ve odama geçtim .

Üstümü değiştirdim ve yatağa yatıp artık kafamdaki düşünceler den kurtulabildiğim kadar uyumaya çalıştım .

Sabah günlük rutinlerimi yapıp evden çıktım . Artık sonunda beni takip etmiyordu psikopat 😒!! Okula gittiğimde karşımdan birisi koşa koşa geliyordu .

Yn: Allah'ım ölmek için çok gencimmm!!!Kurtar benii.

Jisoo: Dur kızım ölmiyiceksin de sana ço... Çok önemli bir haberim varr.

Yn:Yaa Jisoo o gelen sen mıydın ödümü kopardın.!! Eee şöyle bakalım o çok önemli olan şey neymiş ??
Jisoo :Burda diyemem gel benimle .
~~~~~~~~~~~~
Yn:Daha ne kadar daha uzaklaşıcaz ?? De işte burda .
Jisoo:Tamam diyorum ... Jung Jungkook....
Yn:Eee ne olmuş Jungkook'a ???
Jisoo:Ju..Jungkook bir VAMPİR !!!

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin