14.Bölüm
.
.
.
.
.Yn'den
Noluyor cidden bana böyle.Y..yoksa... Hayır düşündüğüm şey olmuş olamaz. Tekrardan çok özür dileyip , Jisoo ya eve gitmek istediğimi söyledim . O da tamam dedi ve beni eve bırakıp , kendi evine gitti. Eve girer girmez odama çıktım ve kendimi yatağa attım .
Yn:Ahh aferin Kızım bugünde rezil olduk.!
Birden ne olduğunu bende anlamamıştım . Yoksa o Jungkook denilen Vampir.! Bana birşey yapmış olmasın ..??
Annemin bana seslenmesiyle dusuncelerimin içine edilmişti😂🖤Yn/A: Yn gel hadii. Yemek hazır.
Yn:Ama ben tokum.
Yn/A:Olmaz kızım kaç gündür birşeyler yemiyorsun . Gel hadi aşşağı .
Yn:Offf peki
Dedim ve odamdan çıktım .Merdivenlerden inerken miss gibi kokular gelmeye başlamıştı . Annem bugün kokulardan anlaşılırsa en sevdiğim yemeği yapmıştı.....Lahana Sarmasığğğ❤️❤️...(Evet en sevdiğim yemek bu. Siz kendi en sevdiğiniz yemeği hayal edin.)Koşa koşa aşşağı indim. Yemekleri görür görmez iştahım kapandı garip bir şekilde yemek istemedim. Annem yine müthiş yapmıştı . Ama yemek istemiyordum . Kendine gel Yn .! Bu sen değilsin . Bir oturuşta bir tencere lahana sarması bitiren Yn ye ne oldu ??
Yinede bir çatal aldım ve ağızıma attığım gibi tuvalete koşup kustum.
Yn/A:İyimisin Yn??
Yn:Evet anne . Sadece bugün biraz garip davranıyorum. Ben yiyemiyicem çok özür dilerim . Size afiyet olsun dedim ve odama çıktım .Offf anlamıyordum. Niye böyleyim ben ? Saat akşam 21:00 olmuştu.
Ve birden bu saatte kapı çaldı . Zil sesinden korkup yataktan düşmüştüm sjsjd. Düştüğüm yerden kalktım ve odamdan çıktım .Yn:Ben bakarıımm
Aşşağı indim ve kapının önüne gittim.Korkuyordum acaba kimdiki bu saatte? Delikten baktım. Simsiyah giyinmiş bir adam vardı . Yüzü belli olmuyordu . Acsammı karar verememiştim. Tam o anda konuşmaya başladı .
X:Hadi aç artık şu kapıyı Yn. Benim.Aaa cidden çok açıklayıcı oldu. Benim diyince anladım bende yani .
Ama sesi çok tanıdık gelmişti .
Yavaşça kapıyı açtım . Ve kimi göreyim .Yn:Ju..Jungkook.??
Jungkook:Evet Yn benim. Dışarı gel sana önemli bir şey demem gerekiyor.
Yn:Peki..
Yn/A: kızım kim bu saatte ??
Yn:Bir arkadaşım (Arkadaşım deme lazım olur djjd) anne. Ben bı dışarı çıkıp geliyorum .
Yn/A: Tamam ama hemen gel.
Yn:Tamam
Dedim ve ayakkabimi ve montumu giyip dışarı çıktım .
Jungkook:Ben nerden senin arkadaşın oluyormuş um ?
Yn:Offf Jungkook😒 Ne deseydim . Beni kaçıran vampir bir adam mı ¿¿¿Onu diyince bana bakıp sırıttı . Ne sırıtıyon be 😒
Hiç konuşmadan parka kadar geldik ve bir banka oturup 15 dk boyunca oyle durduk.
Yn:Ee diyicekmisin artık ?
Jungkook:Neyi ?
Yn:Ahh şu çok önemli olan şeyi 🤦♀️
Jungkook:Haa o mu ? Tamam diycem . İlk başta inanmayabilirsin. İnkâr edebilirsin . İstemeyebilirsin. Korkabilrsin. Ama korkma ve bana güven.
Yn:Tamam de artık.
Jungkook:...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN SESSİZLİĞİ •JJK
VampirosÖncelikle kısa ve öz ben vampirlere inanmazdım.İnananlara da deli gözüyle bakardım . Keşke o gün hiç olmasaydı diyorum bazen , bazende iyiki olmuş.... Ben ve o birbirimizden çok farklıydık. Ben güneştim o ay , ben ışıktım o karanlık, ben küçüktüm o...