Final..🖤

5K 267 123
                                    

24-25
.
.
.
.
.

N..ne elementiydi bu .??
Ne yani beni bir element için mi kacirmislardi .?? Bana deseydiniz yavrum, kuyumcudan bir taş alıp kurtulurdum..

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Jungkook'dan

Jk:Bizde Element falan yok.!
Yoongi: Var.
Anlamsız bir şekilde YoonGi'ye baktım . Nasıl yani vardıda ben mi bilmiyorum .? Bana hiç bundan söz edilmemişti.

Jungkook:Nasıl yani Hyung ?
YoonGi:Bende var. Ama onu veremem . O çok güçlü bir şey .

Min Gyu : Ama vermezseniz.... Yn--
Jk:Hyung o her ne ise ver işte . Yn den önemli değil.

YoonGi 'den
Şu an bunu Jungkook'a anlatamazdim. Ama o çok güçlü bir şeydir ve Seulgi gibi birini  eline düştüğünde neler olacağını tahmin edemiyorum. Yn ye baktığımda bana vermemem için başını salliyordu. Ama o kadar  masum,tatlı bakiyordu ki .

Hickimseye birşey demeden, Eve girdim, ve odama çıkıp yıllardır açmadığım o sandığı açtım. İçinden Element i bulup assagi indim. Umarım birşey olmazdı. Tek çarem buydu.

Aşşağı indim ve Element'i Seulgiye uzattım.

Yn'den

Ne yapıyordu bu. Seulgi bunu istediğine göre çok önemli bir şey olmalı . Neden veriyordu ki .?! Salak mı bu 🤦

A...ama..

YoonGi elementi Seulgiye uzatiginda, Seulgi tam alırken Element Havaya doğru kalkıp Jungkook ve benim tam ortama geldi . N..Noluyordu .? Korkmaya başlamıştım. Ya kötü bir sey olursa. Birden çok parlak bir ışık yaydı ve Jungkook ve beni havaya kaldırdı .

Jk:İ..İnanmıyorum . Gerçekmiş
Yn:J..Jungkook k..korkuyorum .
Jungkook benim alımı tuttu. "Korkma bir şey olmıyıcak. E..efsane , efsane gerçekleşiyor .
Yn:Ne.?

İyice havaya kalktık ve sanki içimden birşey çekiliyormuş gibi çok garip bir his hissettim.Birazda acımıştı.Sonra birden Element parçalandı ve biz yere düştük.

Yn:A..az önce ne oldu .? Ne Efsanesi bu .? Biri bana açıklayabilir mi?

Seulgi : Ah Hayır .!!! *YoonGi'yi işaret edip * S..sen biliyordun değil mi .?!! Bunun olucagini bile bile yaptın.!!

YoonGi: Ne sandın ?! Öylece sana vericegimi mi .?

Seulgi ve Min Gyu sinirlenip oradan ayrıldı .

Jk:Başardık.
Dedi ve sıkıca sarıldı . "Sana birşey olucak diye çok endişelendim "
Dedi.
"Endişelenme . Ben herzaman senin yanında olucam. "
Dedim.
"Biliyorum.. ve  Seni çok seviyorum"
"Bende"
Kokusu, sıcaklığı o kadar guzeldiki. Ona sarılmak , çok güvende hissediriyordu. Seni seviyorum Tavşanım..🖤

YoonGi:Sarilmaniz bitti mi .? Burda sap biri var hani . İlişkinizi gözüme sokmak zorundamisiniz.??
Yn:Ooo Swag bey, sana sevgili çok .
YoonGi:Sevgili isteyen kimmis.? -_-

Dedi ve gitti . Ardından Jungkook ellerini yanaklarıma koyup ;

Jungkook: Y..Yn sen iyisin dimi .? Canın acıdı mı İnsana dönüşürken .??  
Yn:B..ben iyiyim . Sen peki ? Birey olmadı dimi.?
Jk:Meram etme sevgilim . Birşey olmadı.
Yn:Şöyle demesene yaa.😶
Jk: Ne demeyim.?
Yn:S..sevgilim.
Jk:Efendim aşkım.?
Yn :Hayır ya Sevgilim deme öyle birden diyince şey oldum yani şey oluyor işte .
Jk:Sen utandın mı ??
Yn:Hayır ^-^ Ş..şey Jungkook az önce ne oldu .?

Jungkook: Bir zamanlar sana bahsetmiştim. İnsan olmak için efsane gerçekleşmesi lazım diye, İşte kitapta Bu elementin sadece, gercek iki  aşık vampir eğer insan olmak isterse o gerçekleşir .

Yn:Y..Yani biz şimdi insan olduk dimi .??

O kadar çok sevinmiştim ki artık anneme  Jisoo ya kavusabilicektim. Jungkook ile istediğim gibi şehirde dolasabilicektim. Artık bu karanlık eve gelmek zorunda değildim. Herşey bitmişti..

Yn:Lunaparka gidelim.
Jungkook:Olur .

Jungkook ile şehre indik. Aylar sonra ilk defa güneş gorebilmistim. Normalde güneşi hiç sevmezdim ama bu kadar karanlık da fazla yani.

Lunaparka gittik.

"Şuna binelim Kookie ❤️"
Dedim  Adrinalin 'i(nasıl yaziliyorsa )  işaret edip.

" A..ama "
" Hadi gel ya birşey olmaz." Dedim ve kolundan tutup oraya götürdüm . Koltuga oturduk.Elini tuttum. "Hazır mısın 1,2,3 aaaaa " Ben  çığlıklar atıyordum Jungkook bana gülüyordu . "Ya gülme korkuyorum Çok yüksek " Dedim ve bana sarıldı. O sarılınca nerede olduğumu bile unuttum. Göğsü okadar rahattı ki Saçımı okşamaya başladı .

Yn: Teşekkür ederim :)
Jk:Ne için .?
Yn:Herşey için . Yanimda olduğun . Beni hiç birakmadığın. Bana güvendiğin , koruduğun için. En önemlisi de Beni sevdiğin için ❤️

Jk:Bende sana Teşekkür ederim. Hayatıma girdiğin için , Beni hayata tekrar döndürdüğün için. Yıllar sonra beni mutlu etmeyi başardığın için❤️

Yn:Seni seviyorum Vampirim🖤
Jk:Bende seni seviyorum . Herseyim..🖤

Yazar'dan

Element çok güçlü bir seydi. Yok olması gerekiyordu, ancak bu sadece İki vampir eğer birbirine gerçekten çok severse gerceklesirdi. YoonGi de bunu bildiği için elementi getirmişti. Yn ve Jungkook, Bunu başardı. Aşkları o kadar güçlüydüki, o elementi kırmayı başardı..

SON..❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin