ESİR...

7.7K 342 140
                                    

7.Bölüm
.
.
.
.
.

Jungkook:Bu odada sen kalıcasın . Ben yan odada kalıcam.Şimdi yemek yiyicez aşağı GEL!!
Yn: P..peki.

Jungkook odadan çıktı ve kapıyı kapattı. aklımda Şu an tek bir soru vardı. Bunlar vampir. E nasıl yemek yiyebiliyorlar ??  Bunlar kan ile  beslenmiyorlarmıydı?

Aslında Karnım çok acıkmıştı ama aşağı inmek istemiyordum. Sonuçta hepsi vampir .Ahh çok korkunç. Gözlerim yavaşça üstüme doğru kaydı. üzerimde hâla uyuduğum üstler vardı. Bu şekilde Aşağı inemezdim. Başka üstler yok muydu bu odada ? Dikkatimi o an Karşımda Duran kocaman bir dolap çekti . Yavaşça yanına doğru gittim. Kapaklarından tutup dolabı açtım .Karşımda ne göreyim??!! Bir sürü kız giysileri !!

B...bunlar ne--- Tabii ya , Jin mi her neyse Jungkook 'a "Birsürü kişi getiriyorsun!! "demişti. Bunlar benden önceki gelen kızların olmalı . Bu..bu Jungkook varya tam bir --- Neyse. Sanırım birtanesin alıp giysem birşey olmaz diye düşünüp güzel bir tane alıp giydim .

(Kızı ve şapkayı saymayın.)

Aslında üstler fena değildi . Bana da tam olmuştu . Yavaşça kapının oraya gittim ve kapıyı sessiz bir şekilde  açtım. Ne yani kapıyı benim kaçıcağımı bile bile kitlememişmiydi ???

Evet Yn görelim seni kaça bilirsin. Bunu yapabilirsin . Ama çok dikkatli olman lazım . Yavaşça merdivenlerin oraya gittim . Aşağı baktım . Kimse yoktu . Evet şimdi tam zamanı 1,2,3 Run !!!

Hıphızlı bir şekilde inip, o kocaman olan evde, ve upuzun olan  koridorda koşmaya başladım. VE GÜMM!!!
*Çaktırmayın efect süper 😂😂"

Birşeye çarpıp yere düşmüştüm.
Yn:Ahh çok acıyor .
X:Bir şey oldumu ?? Çok mu acıyor ?? Ah ben çok özür dilerim .

Başımı yavaşça kaldırdığımda karşımda çok yakışıklı bir erkek vardı . Sanırım buda o vampirlerden biriydi .

Yn:A şey iyiyim . Birseyim yok.

Elimden tuttu ve beni yerden kaldırdı.

X:Selam ,Ben Tae .
Dedi ve cok tatlı bir şekilde güldü 😍
Yn: Bende Yn🙂

Fena çocuğa benzemiyordu . Onda farklı birşey sezmiştim .O...o sanki diğerleri gibi değildi . İyiydi.
Birlikte mutfağa gittik. Jungkook sofrada oturuyordu. Beni görünce baştan aşağı süzdü ve oturduğu yerden kalktı;

Jungkook:Yn üstündekileri nerden buldun ??
Yn:B..ben şey... dolaptan aldım. Bir sorun mu var ?

Jungkook üzerime doğru gelmeye başladı . Herkes bize bakıyordu . Sesini yükseltip ;

Jungkook:Evet !! Bir sorun var !! Giyemezsin onları !!

Tae: *Jungkook'u benden uzaklaştırdı* Tamam Jungkook abartma !! Giyecek bir şeyi yokmuş ve giymiş.

Jungkook: sen sus Hyung !! o üstlerin benim için çok büyük bir anlam taşıdığını biliyorsunuz. Şimdi git, Üstünü değiştir Yn !!!

Tae: Jungkook!Kızın üstüne gi--
Yn:Tamam Tae sıkıntı değil . Değiştiririm .

Dedim ve odaya doğru çıktım. Odaya girdim ve üstümü çıkarıp, eski üstümü giydim. Bu üstlerin onun için ne önemi vardı ki ?? Bu üst ile aşağı inmeyecektim Tabiikide. Camın önüne geçtim, ve dışarı baktım .

Yıldızlar , özgür bir şekilde parlıyordu. Neden onlar gibi olamıyordum ki ? Neden özgür olamıyordum ?? Birden odaya birinin dalması ile irkildim.

Yn:JUNGKOOK ?

Jungkook: Neden aşağı inmiyorsun ha? Tamam Yn  Sen istedin.! bir daha asla bu odadan çıkmıyıcaksın!! Sonsuza kadar burada durucaksın!! ARTIK SEN BENİM ESİRİMSİN !! BUNDAN BÖYLE SANA DÜNYAYI ZİNDAN EDİCEM !!

Dedi ve kapıyı çarptı. Üstüne üstlük kitledi de Korkudan yutkundum Ve ağlamaya başladım.

Ne...Neden ben hıh *Hıçkırık*. Başka biri mi yok dünyada .? Ben ne yaptım da beni burada tutuyor.?  hayatım boyunca yaşadıklarım y hıh, yetmiyor , Bir de bu karanlık , Ölüm Sessizliği olan odada tek başımayım. KİMSESİZ!! burada kalacağıma keşke ölseydim .En azından acı çekmezdim...

                       2 AY SONRA ;

Evet, tam tamına 2 aydır burada hapsim. Sadece Jimin denen birisi, her gün yemek bırakıp gidiyor. Yapayalnızım..!! Yakında burada Dura Dura deli olacağım. Tam Tamına 2 ay, 2 ay ya Kısa bir süre mi ?? Her gün tek yaptığım şey camın önüne geçip, dışarıya izlemek. Lütfen biri de beni anlasın artık.... 😭😭  Şu 7 vampirden, 7'si de mi acımasız yaa..!!

Birden Kırılma sesi geldi . Cam , cam kırılmıştı , ve camı kıran her kimse şu an karşımda duruyordu. Çok korkuyordum . Ya bana zarar veririse ??  Yüzümü korkarak yavaşça karşımda duran kişiye doğru çevirdim...!!

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin