Oyuncak !!

7.8K 356 65
                                    

6.Bölüm
.
.
.
.
.
Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda her yer karanlıktı. Neredeydim Ben ? Burası da neresiydi ? hiç bilmediğin bir yerde ,evde ,odada, yatakta Uyanmıştım. En son olanları hatırlamaya çalıştım .Aklım tam olarak yerine geldiğinde korkmuştum. B...benim buradan kaçmam lazımdı burada duramaz dım

Kaçmak için yataktan kalktığımda birden bacaklarım tutmadı ve yere düştüm .neden bu kadar halsizim? Ahh Kollarımı bile kaldıramıyorum Tabii ya o pislik kanımı emdiği için böyleyim. kansız kaldığım için bu kadar halsizim. Şu anda hiçbir şey yapamayacağıma göre yatağa yatıp Biraz dinleniyim az da olsa en azından gücüm yerime gelir diye düşünüp zorlanarak yatağa çıktım ve uzanıp etrafa bakındım.

Her yer Çok Karanlıktı .odada sadece bir yatak bir tane cam bir de koltuk vardı.

Burası beni çok ürpertiyordu. Çok korkuyordum. Gözlerimi kapatıp Uyumaya çalıştım .Karga sesleri, rüzgar sesleri ,bunlar çok ürperticiydi. bütün bu seslere rağmen bir şekilde uyumayı başarmıştım.

Gürültü sesleri ile irkildim ve gözlerimi yavaşça açtım .Kendimi biraz daha iyi hissediyorum, bir kez daha ayağa kalkmayı denedim. Olmuştu. Bu sefer Ayakta duracak kadar gücüm vardı. Ses çıkarmamak için parmak uçlarıma basarak kapının oraya kadar gitmiştim .Kulağımı kapıya yaslayıp konuşulanları dinlemeye başladım.

X: HEP BÖYLE YAPIYORSUN JUNGKOOK !!! YİNE KİMİ GETİRDİN BIRAK ARTIK BİRİLERİNİ GETİRİP ONUNLARLA OYNAMAYI!!

Jungkook : JİN HYUNG !! BEN KİMİ İSTERSEM GETİREBİLİRİM BUNA SEN KARIŞAMAZSIN !!SONUÇTA BEN VAMPİRİM VE KANA İHTİYACIM VAR!!

Jin: BİZDE VAMPİRİZ JUNGKOOK!! AMA SENİN GİBİ BİRİLERİNİ GETİRİP DE ONLARI KULLANMIYORUZ!!

Jungkook: O ZAMAN SİZ DE YAPIN BEN SİZE KARIŞIYOR MUYUM ??!!!

Jin: HİÇ HYUNGLARINA SAYGIN YOK!! GİT NE HALİN VARSA GÖR JUNGKOOK!!

Konuşmalarını dinledikten sonra istemsizce de olsa gözümden bir yaş düşmüştü. O kızın dediği gibi sanırım yeni avı bendim !! Ahh Keşke o kızı dinleseydim Başıma Bunlar gelmezdi. Jungkook'un bana yapacaklarını Düşünmek bile istemiyorum..

Birden yaklaşan ayak sesi duymuştum . Hızlıca yatağıma doğru koşarken .Ayağımı burktum ve yere düştüm . O anki acı ile bir çığlık attım."Ahhh" kapı yavaşça açılıyordu. Hem canım yanıyor hem de korkuyordum . Kapı tamamen açıldığında karşımda Jungkook'u gördüm.

Jungkook:Noldu gene ?

Sadece öylece ayakta durmuş umursamaz bir şekilde "Noldu gene ?" Diyordu. İnsan bir yanıma gelip bakar deme bir şey olmuş mu diye. Aaa unutmuşum. O insan değildi ki .Vampirdi!!

Yn:Görmüyormusun ayağım burkuldu pislik !!

O lafı söyleyince, gözleri kırmızıya dönmeye başlamıştı. Yanıma doğru geliyordu. Ben o anki korku ile hiçbir şey diyememiş sadece yutkunmuştum . Korkmuş gözlerle ona bakıyordum. Birden boğazımdan tuttu ,ve beni tek eliyle kaldırıp, duvara yasladı !!!

Jungkook: Sen kendini ne sanıyorsun da bana bağırıp , pislik diye biliyorsun!!! bak Yn Sen burada benim oyuncağım , ve yemeğimsin Üstelik her an istesem seni öldürebilirim . Bu yüzden sözlerine ve davranışlarına dikkat etsen iyi Olucak !!!!

Bir Şey Demeden sadece yüzüne bakıp kalmıştım. Boğazımı sıkmayı, ve duvara yaslamayı bıraktığı an, boğazımı tuttum ve hızlı ,ama derin nefesler almaya başladım boğazımı öyle bir sıkmıştı ki nefessiz kalmıştım...

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin