KAVGA..

6.4K 318 109
                                    

10.bolum
.
.
.
.
.
   
Yn:Seni hiç sevmiyorum Jungkook. Artık beni rahat bırak ve git!

  Junkook'un ağzından
Ah be güzelim keşke yapabilsem ama yapamam.Sana ihtiyacım var.Anla beni.
Jungkook:*Yn'nin gözlerine bakıp*Olmaz benimle geliyorsun!

Yn'yi kucağıma aldım.Ve arkama dönüp giderken,birden karşımda Tae'yi gördüm.

Yn:TAE!! S...sonunda geldin kurtar beni lütfen.
Jungkook:*Yn'ye şaşkın birşekilde bakıp*kurtarsın mı?Pardon da ben sana ne yaptımda kurtarsın?
Yn:Ne mi yaptın?!!Bence yapmadım diyicektin !! 2ay ya,2 ay ben o odada hapis kaldım!Buna rağmen,sen bana ne yapmışım diyorsun?!

Evet haklısın acımasız davrandım.Ama korktum...(Bunlar Jungkook'un icinden konusmaları)

TAE:İndirsene artık şu kızı kucağından Pislik.!
 
YN'nin ağzından

Jungkook beni kucağından indirdi,sonra Tae Jungkook'a doğru yaklaşmaya başladı.Jungkook'dan her ne kadar nefret etsemde Tae'nin ona birşey yapmasından kormuştum.

Tae birden Jungkook'a yumruk attı.Ve birden Jungkook yere serildi ona baktığımda kaşı kan içindeydi hemen onun yanına gittim.Ve kaşına baktım Ah gerçekten çok kanıyordu.Tae'nin bana seslenmesiyle ona doğru döndüm.

Tae:Yn çekil şurdan!daha onla işim bitmedi!!

Yn:Oppa lü...lütfen ya...yapma*Gözümden anlam veremediğim bir yaş aktı*

Tae benim Jongkook'un yanından ayrılmayacağımı anlamış olacakki beni kaldırıp uzaklaştırdı. Sonra geri Jungkook'un yanına gitti.

Tae:Bir daha Yn'ye zarar verip,onu üzersen bundan daha fazlasını yaparım.

Jungkook:*Ayağa kalktı*BEN NE YAPIP NE YAPMIYACAĞIMI SENDEN Mİ ÖĞRENECEĞİM.!HYUNG,BENİM NE YAPTIKLARIM SENİ İLGİLENDİRMİYOR!!!

Tae:Ama Yn beni ilgilendiriyor.

Jungkook:Neden HYUNG?!NEDEN?!!İLGİLENDİRMESİN SENİ!!

Tae:Çün...çünkü ben Yn'yi SEVIYORUM.!! OLDUMU!!

Yn:NE??! A..ama Tae b..ben seni abim olarak görüyorum....

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin