Kırmızı!!

7.9K 375 97
                                    

5. Bölüm
.
.
.
.
.
.

     Sınıfa nedenini bilmediğim bir kıskançlık ve sinir ile girdim . Ne yani ben Jungkook'u mu kıskanmıştım ??? Yok canım niye kıskanıyım ki !!!

Jisoo:Noldu İyimisin ?
Yn:Yok birşey !! Sadece senin yaptığın şaka bütün okula yayılmış  😒😒
Jisoo:Oha ciddi misin ??!
Yn:Oho coddo moson ? (yazarken bile gülüyorum aq zjshsj)

Neyse okul bitti ve Jisoo ile vedalasip evin yolunu tuttum . Yolda giderken  gene birisi beni takip ediyordu . Ahh hayır Min Gyu olamaz . Allah'ım lütfen o olmasın . Lütfen olmasın . Lütfe--

Jungkook:Böö!!!
Önce bir sıçradım sonra anlamsız bir bakış attım .

Yn:İşin gücün yokmu senin ?? Niye benimle uğraşıp duruyorsun ??!!

Jungkook:Iıı... Sanırım yok .En sevdiğin renk ne?

Yn:Ne alaka şimdi en sevdiğim renk ki şimdi bil diye söylüyorum sırf başımdan git diye Mavi .!!

Jungkook:İyi tamam . Benimkini sordun varsayıyorum KIRMIZI !!!

Kırmızı mı?? Birden aklıma ormandaki kırmızı gözler gelmişti . O...o kişi Jungkook olabilirmiydi!!! Yok canım olamaz Jungkook'un gözleri kırmızı değil ki ??!! Ahh çıldırıcam .

Jungkook: Vampirlere inanır mısın ??

O dediği şey ile birden durmuştum . Noluyor buna ?? Neden böyle sorular sorup duruyordu ki??

Jungkook: Yn noldu bir sorun mu var ?? Bir tuhaf oldun sanki ??
Yn:Ha...hayır yok . Yani yok birseyim . Şey benim hemen eve gitmem lazım .

Dedim ve koşarak eve gittim . Eve girmeden önce arkama baktım . Neyseki gelmiyordu .Hemen eve girdim ve odama çıktım . odama girdim ve kapıyı kapatıp yatağıma uzandım .

Jun....Jungkook vampir mi ?? Tamam,Tamam bu olayı çözücem . Şimdi okuduğum bir kitapta vampirlerin duygu değişimine uğradıklarında gözlerinin renkleri değiştiği ve Üstelik insanlara göre  çok daha güçlü oldukları yazıyordu .
Ve ormanda gördüğüm gözler..... O ....o her neyse sanırım Vampirdi!!! Tamam bu dakikadan itibaren vampirlere inanmak ve inanmamak hakkında bir kez daha düşünmeliyim .
Ama şu anda o ormandaki kişinin vampir olduğu hakkında kesin bir bilgi yok . Bekleyelim bakalım yakında öğrenirim onuda.Bunları düşünürken uyuya kalmışım .

Gecenin bir yarısı bir ses duydum ve duyduğum ses ile birlikte irkildim ve gözlerimi açmaya çalıştım  .Odamın camı kırılmıştı 😱 ve karşımda bir adam vardı !!! Bana doğru bir iki adım attı ....

X:Yn nasılsın ??
O...o ses çok tanıdık gelmişti.
Yn:JUNGKOOK!!!
Jungkook:Evet , benim !! Seni bir yere götürmeye geldim !!!
Yn:S..sen buraya camdan mı girdin??!!
Jungkook:Ahh hâla anlamadın mı ?? Ben VAMPİRİM!!!!

O sözü söyleyince az da olsun tırsmıştım . Tamam, tamam baya tırsmıştım. Bana doğru yaklaştı .Gözleri kırmızıya  dönmeye başladı . Yanıma geldi ve beni yataktan kaldırıp duvara yasladı!! Boynuma doğru bakıyordu . Saçlarımı boynumdan çekti ve Kafasını boyun hizama getirdi . Gözleri iyice kırmızılaştı ve o keskin dişlerini ortaya çıkardı .!!

Yn:Jun....Jungkook napıyorsun?? Ko...korkuyorum !!!
Jungkook:Bencede KoRk!
Birden dişlerini boynuma saplamasiyla bağırmaya başladım!!
Yn:Ahhhh
Boynum gerçekten çok acıyordu .Yavaş yavaş kanımı  emmeye başladı . Yüzüm kansızlıktan mosmor olmuştu .Çok geçmeden hâlsiz kalmış ve bayılmıştım!!
               
              DeVaMı KaRaNlıK.......
.
.
.
.
Lütfen vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ~♡

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin