Ne Oluyor Bana?

6.4K 281 45
                                    

13.Bölüm
.
.
.
.

Adam bana garip bir şekilde bakarak yanıma doğru gelip ;
X:Adın ne ?
Yn:Y..Yn
Adamın yüzünde bir tebessüm oluştu ve cebinden telefonunu çıkarıp birisini aradı .
X:Kızınızı buldum.!**** Caddesine gelip alın .
Yn:Ne oluyor??
X:Tabi kızım 2 Aydir yoksun . Her yerde seni arıyorlar. Her yerde kayıp ilanların var ve sen hiçbir şey olmamış gibi "ne oluyor ? " Diyorsun .

Ah doğruya 2 Aydir yoktum. E annemde endişelenip haber vermis polislere. Napsin kadincagiz haklı . Arayamadım da . Zaten nasıl arayayım ki ? Telefon mu vardı ??

Yn:Yani sen şimdi annem ile mi konuştun ?
X:Evet simdi buraya geliyor .
Yn:Peki teşekkür ederim.

X: Birşey değil. Birdaha habervermeyi unutma. Çok merak etti . Telefonda seni bulduğumu söyleyince sevinçten deliye döndü.

Yn:Ah,peki ben çok üzgünüm..
Dedim. Adam gitti ve Jungkook konuşmaya başladı ;
Jungkook:Benim yüzümden oldu Yn. Asıl ben özür dilerim. Sana öyle davranmamalıydım. Üzgünüm 😔

Şaşkın bir şekilde Jungkook'a bakıyordum .
Yn:Bugün gerçekten çok garipsin Jungkook. Seni anlayamıyorum .  A bu arada annem gelmeden gitsen iyi olur. Annem seni görmesin .

Jungkook'un ağzından

Her ne kadar Yn'den ayrılmak istemesem de bunu yapmak zorundaydım . onun iyiliği için bunu yapmalıydım. Sanırım ben Yn'ye  Aşığım . hemde çok .İlk defa bir kızı gerçekten seviyorum. Peki şimdi diyeceksiniz, onu Neden sevdiğin halde odaya kitledin? Çünkü korktum. Onun da beni terkedip, gitmesinden korktum. Ama şu anda onun iyiliği için ,geri getirdim .Zaten beni sevmesi imkansızdı .Ona o kadar şey yaptım, bu Yüzden Beni Sevemez di herhalde. Ah Bizim kalbimiz olmazdı .Ama nasıl böyle hissedebiliyorum?? B..bu demektir ki , eğer gerçekten ,o da beni, tüm kalbiyle  severse, Yıllardır gerceesmeyen  efsane gerçekleşecek.!! Umarım gerçekleşir, gerçekten bunu çok istiyorum..

Jungkook:Ah peki,gidiyorum . Kendine iyi bak.
Dedim ve tam arkamı döndüm gidiyordum ki , birden Yn'nin bana seslenmesiyle aldığım yerde durdum.

Yn:Jungkook..
Jungkook:E..efendim Yn??
Yn: Teşekkür ederim .beni buraya getirdiğim için ... Teşekkür ederim .
Jungkook:B..birşey değil.
Dedim ve sonra güldü   o kadar guzel gülüyordu ki, resmen gel beni öp diyordu. Kendine gel Jungkook..!! Artık arka j döndüm ve eve gittim.

Yn'den

Jungkook'un Hiç gitmesini  istemiyordum. Keşke Yanımda Kalsaydı. Sonsuza dek.. Bir derdi olduğu o kadar belli ki, Keşke anlatsa bana.. belki çare olurdum derdine..

Yn/A(Yn'nin annesi ): Kızım , Kızım, burdasın , yaşıyorsun..!!
Annemi görür görmez ağlamaya başlamıştım.  O kadar özlemiştim ki onu.. Her gece annemi düşünmüştüm. Acaba şu an ne yapıyor diye..

Yn:A..anne.. b..ben seni c..çok özledim..
Dedim ve hâlâ hüngür hüngür ağlayarak anneme sımsıkı sarılıp kokusunu içime çektim .
X:Hoop bende burdayım .!!
B..bu ses çok tanıdık geliyordu . Annemden ayrıldım ve sesin geldiği yöne baktım .
Yn:Jisoo..
Jisoo:Evet benim.. Eee sarilmiyicakmisin bana ?
Yn:Yaa gel buraya..
Dedim ve koşup sıkıca sarıldım .
Jisoo:Yavaş kızım . İnsan var burda sjdjsj
Yn:Çok özledim amaa🖤🖤
Hem ağlayıp hem gülerek yarım saat boyunca özlem giderdik..

~1 Gün sonra ~

Sabah lanet Telefonun çalmasıyla uyandım. Kimdi bu sabah sabah beni uykumdan uyandırıyordu ??
Telefonu elime aldım ve ...Jisoo .. olamaz Jisoo arıyor. İşte şimdi Sıçtın Yn.!!

Bugün Jisoo'ya söz vermiştim . Avm'ye gidicektik. Ve ben bunu unuttum 🤦‍♀️
Daha fazla canımı tehlikeye atmaya karar verip korkarak Telefonu açtım.
Yn:A..alo.??

Jisoo :NERDESİN KIZIM SEN? 1 SAATTİR AVM DE SENİ BEKLİYORUM. SAKIN DAHA YENİ UYANDIM DEME.!! GEBERTİRİM SENİ .! GERCİ HOŞ HER SEKİLDE GEBERTİCEM DE .!!!

Yn:*Yutkunup*A yok canım ne yeni uyanması .?? Ben yoldayım geliyorum .(Yav he he sjjssj)
Telefonu kapattıktan sonra hıphızlı bir şekilde hazırlanıp yola çıktım . Sanırım bir kız olarak dünyanın en hızlı hazırlanma süresi bende. Sadece 3 dk da hazırlanıp çıkmıştım . Tabi burda konu Jisoo olunca. Kız beni herhangi öldürebilirdi.!!

Avm'ye sonunda vardım ve soluk soluğa Jisoo'ya yanına gittim . Baya bir gezdik .
Jisoo:Yn ben şu elbiseyi deneyip geliyorum .
Dedi ve kabine gitti.(Ya nereye gidicekti dediğinizi duyuyorum sjsjsj)
Bende bir yere oturup onu beklemeye başladım . Dikkatimi karşıda duran bir çocuk çekmişti.  Eli kanıyordu .! Aslında çocuk değil Kan dikkatimi garip bir şekilde çekmişti .!! Kanı görünce çok garip hissettim. Ve nedensizce o kanı içmek istedim.. Noluyordu bana böyle .?? Kendime engel olamıyordum . Ve daha fazla dayanamayıp yerimden kalkıp çocuğun yanına doğru gitmeye başladım . Çocuk beni görünce çığlık atmıştı . "Aaaaa Canavar!!!! Yardım edin.!!!" Dedi ve herkes kafasını bana döndürdü . Neden canavar dediki ?? Oysaki gayet normaldim.

Yazar'dan

Yn'nin gözleri kırmızıya dönmeye başlamıştı .Yn çocuğa daha da yaklaştıkça ,Çocuk iyice korkup daha fazla çığlık atıyordu . Nihayet Jisoo kabinden çıkmıştı .
Jisoo:Nasıl olmuşummm ??
Y..Yn Nerdesin ??
Taşlı bir şekilde etrafa bakındı . Ve Yn yıl bulup yanına gitti.
Jisoo:Yn, Ne yapıyorsun sen böyle.??!!
Kendine gel.!! Yn,Yn.!! Bırak çocuğu .!! Benide onunda korkutuyorsun.!!
Jisoo bir yandan Yn'ye bağırıyor bir yandan da onu kendine gelsin diye sarsıyordu . Yn 'nim gözleri yavaşça kendi rengine geldi ve sakinleşti, ve çocuğu bıraktı.

Yn:B..ben şey.. çok özür dilerim.. Ne yaptigimin farkında değildim.Üzgünüm..
Ah Noluyor Bana??


GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin