Jungkook ?

9.9K 425 213
                                    

Gene birisi beni takip ediyordu ! Yeter artık kimdi bu hep beni takip mi edicekti ?!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ben gene birşey demeden eve geldim . Çantamdan anahtarı çıkarıp içeri girdim .
Yn:Ben Geldimm
A:Hoşgeldin kızım gel birşeyler ye
Yn:Yok anne saol tokum ben diyip odama çıktım .Üstümü değiştirdim ve yatağa uzandım ve düşünmeye başladım .

Beni takip eden kişi kimdi ? En iyisi anneme ve diğer herkese bu konu hakkında hiçbir şey dememekti. Yoksa çok endişelenirdi ve hep aklı ben de kalırdı .Böyle bir şeyin olmamasını istediğim için şu anlık hiç kimseye demiyicektim .

Düşünürken uykuya dalmışım
Uyandığımda sabah olmuştu .
Hazırlandım ve birşeyler atıştırıp evden çıktım.

Ays ! Bu günde beni takip ediyordu !! Artık her kimse bugün okul çıkışı bu işi halledicektim . Sınıfa çıktım ve Jisoo 'nun yanına oturdum . Hoca sınıfa gelirken yanında birini de getirmişti . Herkes şaşkınlık içindeydi . Bu kimdir ki bu kadar şaşırmışlardı ?? Aslında fena değildi de yakışıklıydı . Kendine gel Yn ne diyorsun sen hiçte yakışıklı falan değil 😒.

H:Kendini tanıt .
Ö:Selam ben Jeon Jungkook dedi ve sırıttı .
Bu gülümseme Bana bir yerden tanıdık geliyordu ama çıkaramıyordum . Jungkook mudur nedir benim tam da yan hizama oturmuştu . Herkes susa kalmıştı !! Neden susuyorlardı yoksa korkuyorlarmıydı ondan ??! Burda birşeyler dönüyor . Ama ben çözerdim yakında 😏!!!

Zil çaldı ~

Jisoo:Yn kantine inelim hadi
Yn: Tamam Jisoo sen önden git ben geliyorum .
Jisoo sınıftan çıkıp kantine doğru gitti ben de tam giderken telefonuma bir mesaj geldi . Telefonumu aldım sınıftan çıktım ve koridorda yürürken gelen mesaja baktım . Bilinmeyen bir numaradandı ve şöyle yazıyordu ;

X:Peşindeyim !!
Yn:Kimsin sen ??
X: Çok yakında öğreniceksin !!

Bu her kimse "Peşindeyim "dediğine göre  beni takip eden kişi olmalı . Ahh çok zekiyim djhsjdj.
Birden yürürken birşeye çarptım o kadar serttiki yere düştüm .

Yn:Ahh duvara çarptım heralde başım kırıldı !!
Jungkook : Duvara değil bana çarptın!! Niye önüne bakmıyorsun !!
Ben:Görmedim . Üzgünüm .

Elini uzattı ve beni yerden kaldırdı .
Yerden telefonumu aldı ve sanırım konuştuğumuz mesajları görmüş olacaktı  ki şöyle dedi ;
Jungkook ; Peşinde olan kim ?
Yn:Seni ilgilendirmez !! Dedim ve telefonumu elinden alıp yoluma devam ettim.

Geri ders zili çaldı ve sınıfa çıktık (dersleri ve tenefüsleri önemli birşey olmadıkça uzatmayı sevemem . Bu yüzden buraları çabuk geçicem .) Sınıfa girdukten sonra Jisoo nun yüzü asılmış gibiydi .

Yn: İyimisin?? Yüzün asık duruyor .
Jisoo : Bu benim normal halim birşeyim yok asıl sana noldu ?
Yn: Nolmuş ki bana Bi...birseyim yo...yok benim .
Jisoo:İyi madem öyle olsun .

Çıkışta eve giderken gene o kişi beni takip ediyordu. Yeter artık arkamı dönüp herşeyi öğrenicektim.Arkamı dönmemle bir bezi ağızıma tutup beni bayıltması bir olmuştu....

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin