Genetik

5.5K 276 109
                                    

15.Bölüm
.
.
.
.
.

Yn:Tamam de artık .

Jungkook:Şeyy.. S..sende bir vampir oldun.

Yn:N..ne ? Hayır ,hayır ,hayır..!! Ben vampir olamam. Diğil mi? Olamam.!

Jungkook:Maalesef oldun Yn . Nasıl oldu bu bende bilmiyorum ama oldun işte .

Yn:S..sen yaptın dimi bunu ?!!
Jungkook:Eğer ben yaptıysam çok özür dilerim.. Ama inan bende bilmiyorum nasıl olduğunu .Şimdi bizimle gelmelisin. Burada yasiyamazsin.

Yn:Hayır ne saçmalıyorsun sen. Beni çabuk insana çevir .!

Jungkook:Öyle isteyince olan bir şey değil bu.! Şimdi bir kez daha söylüyorum benimle gelmek zorundasin.!! Burada yasiyamazsin!!
Simdi annenle vedalasiyorsan vedalaş.

Yn:Başka çarem olmadığına göre. Tamam ,Geliyorum.!!
Dedim ve eve geldik. Kapiyi tıkladım ve annem telaşlı bir şekilde gelip açtı .
İçeri girdim kapıyı kapattım ve;

Yn/A:Kızım Nerdesin sen ?!. Çok korktum.Y..yine..
Dedi ve ağlamaya başladı .Anneme sıkıca sarıldım .Kafamı omzuna koydum.

Yn:Korkma anne birdaha öyle bir şey yapamazlar bana. Ama şimdi sana çok önemli bir şey demem gerekiyor .

Dedim ve annemden ayrılıp onu bir koltuga oturtturup sakinlestirdim ve bende yanına oturup bedenimi ona doğru çevirdim.

Yn:Anne bak simdi . Sakın korkup, telaş yapma .
Dedim ve olumlu anlamda kafasını salladı .
Anneme bu zamana kadar olan bütün olayları anlattım.
Yn:Sonrada vampir olmuşum .

Anneme bütün olayları anlattıktan sonra normal bir şekilde bana bakıyordu .
Yn:K..korkmadın mı.??
Yn/A:Demek sende oldun..

Yn:Bende nasıl olduğunu anlamadım. Jungkookta kendisinin yapmadığını söyle---- Ne .! Demek sende oldun derken ?? S..sen biliyormuydun?

Yn/A:O haklı . O yapmadı.
Yn:Nasıl yani ??

Yn/A:Bak  kızım benim Annem yani anneannen de bir vampir .! Ben bunu sana korkarsın diye diyememiştim.

Yn:Ne yani bunca yıl benden sakladiniz mı?

Yn/A:Yapmak zorundaydık.  Korkardın..

Yn:Yani bu genetik bir şey ha. P..peki sen vampir misin ??
Yn/A:Hayır, ben vampir değilim . Ama sen olmuşsun.  Vampirler burada yasiyamaz. Ne yapıcaksın şimdi ? Ben senden nasıl  ayrı kalırım.?

Yn:Şimdi Jungkook kapının önünde bekliyor . Onunla gitmeli miyim ? Gidersem söz 2-3 Günde bir uğruyucam

Yn/A:Jungkook ile git.Ama bak sik sık yanıma geliceksin.
Yn:Tabikide gelicem.

Dedim ve sarıldık . Üst kata çıkıp odama gidip esyalarimi hazırladım . Çokta büyük olmayan bir çanta alıp, içine 5 tane falan üst koydum. Orada telefon cekmiyordu bu yüzden telefonu alamamın bir anlamı yoktu.
Herşeyi almışmiyim diye bir kez daha kontrol ettim . Ve emin olduktan sonra çantamı alıp aşşağı indim .
Annemi hala ağlarken gördüm ve koşarak yanına gidip sarıldım.

Yn:Anne ağlama yaa. Sanırsın evleniyorum 😄 (Yakında o da olur bebeğem svhs)

Yn/A:*Gözyaşlarını sildi* Tamam, tamam aglamıyorum . Git hadi sen .
Kapının oraya kadar benimle geldi ve kapıyı açıp karşısında Jungkook'u gördü .

Yn/A: Jungkook sensin demek . Kızım sana emanet.
Yn:Hah emanet ettiği kişiye bak. Zaten beni kaçıran o .!
Jungkook:Birşey mi dedin Yn?
Yn:Ha..hayır kim demiş ??
Jungkook:Neyse gözünüz arkada kalmasın Anneciğim.

Yn:ANNECİĞİM DERKEN ??!!

Yn/A:Ya ne desin kızım ? Taş gibi çocuk mübarek . Maşallah 😂😂( Bı tü tü tü demediği kaldı gdjdh)

Jungkook sırıtarak bana baktı .
Yn:Ne sırıtıyon be.!*İyice sırıttı *
Yn:Aissh.!!
Neyse biz gidiyoruz anne Dedim ve Jungkook ile  Jisoo 'nun evine geldik .
Jisoo ya olayı farklı bir şekilde anlattım. Yani vampir falan demeden. Onunlada vedalaşmam bitince Jungkook beni kucağına aldı ve , Herşeyin başladığı, karanlık , korkunç , eve getirmişti .
Yn:Yine en başa döndük demek..

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin