Kurtuluş..

6.4K 306 51
                                    

12.Bölüm
.
.
.
.
.

Yataktan doğruldum ve içeri gelen kişiye doğru baktım . Gelen kişi Jungkook'tu .!! Yanıma geldi ,ve yatağın üç kısmına oturup bedenini bana doğru çevirdi.

Jungkook:İyimisin?
Yn:Nasıl iyi olabilirim Jungkook?!! Hâla dudağımı hissetmiyorum .
Jungkook:Birşey olmaz . Geçer o bir süre sonra . Bizim yaptığımız izler kalıcı değil .
Yn:Ahh peki. Ama bu canımın ölücek gibi acımış olmasını değiştirmez.

Jungkook:B..bak Yn ben senden çok özür dilerim . Bu zamana kadar yaptığım herşey için . Seni buraya getirdiğim , canını acıttığım için çok özür dilerim....

Yn:N..ne ?? S..sen şimdi özür mü diledin?? Rüya falan mı bu ?? Jungkook ve özür dilemek . Hah inanmam ben buna . Şaka falan dimi bu ??

Jungkook:Hayır Yn şaka değil . Gitmekte özgürsün ... Seni evine bırakıcam...

Yn:Ahh peki . Ama gitmeden önce senden son bir isteğim var. Lütfen beni kırma. Yeterince kırdın zaten..

Jungkook:Tmm. Söyle .
Yn:Gitmeden önce lütfen Tae oppanin yanına ugrayabilirmiyim??

Jungkook:Şu pislik Tae .!! Kendine çekmeyi başardı demek seni.!

Yn:Şey.. siz Tae ile neden böylesiniz ?? Yani düşman gibi ..?

Jungkook:Biz zaten onunla düşmanız. Aslında hepsi onun o pislik kardeşi yüzünden . Zamanı gelince yani eğer birgün daha karşılaşırsak sana anlatırım . Ama şu an anlatamam.

Yn:Peki beni Tae'nin yanına götürücek misin ???

Jungkook:Aman iyi götürücem😒
Dedi ve ona içten bir şekilde gülümsedim. Aslında Jungkook kötü birine benzemiyordu. Sanki kötü olmaya zorlanmış gibi....
Beni kucağına aldı ve Tae'nin evine getirip kucağından indirdi.

Jungkook:Burada bekliyorum . Hızlı ol.
Olumlu anlamda kafamı sallayıp, Tae'nin evine gidip kapıyı tikladim .

Tae:Kimsin..?
Yn:En sevdiğin 2. Kardeşinn
Tae hemen kapıyı açtı ve sarıldık .sarıldıktan sonra ayrılıp konuşmaya başladı .

Tae:Bu...buraya nasıl geldin??
Gözümle Jungkook'u işaret ettim. (Evet gözle işaret edilebiliyor😒)
Yn:Bugün çok garipti ve benden özür dileyip beni eve bırakıcağını söyledi .
Tae:Oha Jungkook mu soyledi bunu ..???
Yn:Evet ilk başta bende şoka girdim. (Tae de Bime djsjsj tamam kizmayin ama bunu yapmasam olmazdı dbjd)

Tae:Demek gidiyorsun ha Yn . Seni çok özliyicemm dedi ve tekrardan sarıldık .
Sarilmamizi Jungkook bozmuştu .
Jungkook :Yn gel artık . Yeter.! Napıyorsun 1 saattir.
Yn:Of tamam be 😒
Dedim ve Jungkook'un yanına gittim . Hemen beni evime getirmişti .*vampir oldukları için hiphizlilar*

A...ama herkes bana çok garip ve şaşırmış  bir şekilde bakıyordu.
Ordan bir adam garip bir yuz ifadesiyle yanıma gelip;
X:Adin ne senin.??
Yn:y..Yn
Adam sevinmiş bir yüz ifadesiyle cebinden telefonu çıkarıp birisini aradı .Noluyordu burda ..??Niye herkes bana böyle bakıyordu.??

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin