So Hee

4.7K 243 70
                                    

20.Bölüm
Medya:So Hee
.
.
.
.
.

S..So Hee.!!

Kız yavaşça bana doğru baktı . Evet bu  gerçekten de oydu. İnanıyorum .!! Yıllar sonra bulmuştum onu. Nasıl yani ,ölmemiş miydi .?!

Bana  bir süre, iyice  bakti.

X:Ju..Jungkook.!! B..bu sen misin .?

Dedi ve yanıma doğru koştu . Sıkıca sarıldım ve ağlamaya başladım. O kadar çok özlemiştim ki onu, kokusunu , herseyini.

Yn'den

Jungkook anlam veremediğim bir şekilde bir kıza sarılmıştı . Kim di bu kız ? Ve ve ve ne hakla sevgilime sarılıyordu ??!!

İyi bir mazeretleri olsa iyi olucak. Benim sevdiğim kişiye kimse yanasamaz.!

Jungkook o kızla iyice sarıldıktan sonra benim yanıma doğru geldi .

Jungkook:Yn b..bu yıllardır öldü sanığım kardeşim .

Nasıl yani o kız ölmemiş miydi..? Ah bu nasıl iş böyle.?? Neden Jungkook a söylememiş peki .? Ama kızda tatlıydı baya.

Yn:N..nasıl ya cidden mi?? O..o ölmemiş miydi ?

So Hee: Bütün herşeyi anlatıcam. Ama abi seni çok özledim yaa❤️ Her gece seni düşündüm .

Jungkook:Peki bunu neden gelip anlatmadin.? Ben ne kadar üzüldüm haberin var mı ? Sen dünyadaki en önemli varligimsin benim. Annemin bana tek emanetisin. Ve eğer bu sakaysa acısını çıkarırım ona göre .

Hicbirsey demeyip sadece onları izliyordum . Ve hala şokun etkisindeydim. Ben bile böyleyken  Jungkook' u düşünemiyorum.

So Hee bana elini uzatıp , "Bu arada tanismadik ben Jungkook'un kardesi So Hee"
Bende elimi uzattım ve "Bende Jungkook'un Sevgilisi Yn. Çok tatlı bir kızsın "

So He:Oo abimin sevgilisi mi olmuşş.

Jungkook:Tabikide . Eğer yanımda olsaydın ilk öğrenen olurdun.
Diyerek göz devirdi.

Yn:Tamam ,illaki bir sebebi vardır . Biraz dinlenip bir şeyler iç . Sonra anlatirsin.
Dedim ve gülümsedim , o da bana gülümsedi .

İlk başta ramen yedik. Ramene bayılırdım 😍 . Sonrada içecek bir şeyler sipariş ettik ve sohbet ettik. 1 saat falan orda durduk.

Jungkook:Hadi gidelim . Hava karardı .

Ben ve So Hee onayladık, ve o diğer 6 vampirin olduğu eve gittik. So Hee 'yi görünce çok şaşıracaklardı. Ama hala aklımda kalan bir soru vardı. Tae.. Acaba Jungkook Tae ye ne diyicekti.? Sonuçta bu nedenden dolayı küsmüşlerdi .

Eve geldik, So Hee kapıyı çaldı .
"Çok özledim çocukları yaa . Özellikle de Jimin'i❤️"
Dedi. Neden özellikle Jimin.? Aralarında bir şey mi olmuştu yoksa.?

Yavaşça kapı açılmıştı . Kapıyı açan kisi...... Hadi ama bunu bilmek çok zor değil . Tabikide Jimin 'di.

Jimin'in ağızından

"Hyung kapı çalıyoorr"
Sg:Ee ne olmuş yani açsana .?
Jimin: Yaa ne var bir kerede siz acsaniz.?
Sg:Sızlanma da git aç kapıyı .!

Hep ben açıyorum yeter artık bıktım.! Ben olmasam herhalde  kapıyı hiç açmıyıcaksınız😑

Sızlanarak  gittim ve kapıyı açtı----NE B..BU .?? YOK CANİM SANDİGİM KİSİ OLAMAZDİ DİMİ.??!

Gözlerimi ovuşturdum ve birdaha saskinca baktım. Bu..bu gerçekten oydu. Yine aynı gülüş, aynı gamze, aynı koku, aynı ponçik surat😍 hiç değişmemişti . O kadar özlemiştim ki onu❤️❤️

Direk sarıldı bana. "Seni çok özledim aşkım ❤️" dedi .
"Bende birtanem 💙 Neden bırakıp gittin ha bizi. Neden beni sensiz bıraktın .?? "
"Üzgünüm aşkım 😔 ama yapmak zorundaydım ."

Jk:Jimincim yürek mı yedin abicim.??(😂)
Jimin:Ben senden büyüğüm bir kere velet .! Üstelik ne var bunda .?

Jk:1yas büyüksün 😒. Abi karşısında bu ne aşk koçum.?

So Hee:Abi ya  çok özledim ama onu.
Jk:Olabilir.!Girin hadi içeri . Yeter bu kadar aşk.!

Yn'den

Jimin ile So Hee'nin sevgili olacağı aklımın ucundan dahi geçmezdi. Vay be kimler kimlerle oluyor. Acaba o da mı vampirdi.?? Bunu ona sonra mutlaka sorucaktim.

So Hee bütün herkesle selamlasip hasret giderdi. Herkes cidden onu çok seviyordu, bu her hallerinden belli oluyordu..

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin