Seni Seviyorum..

5K 245 110
                                    

19.Bölüm
.
.
.
.
.

Jungkook: Y..Yn biliyorum şuan bunu söylemenin sırası değil a..ama.. daha fazla içimde tutamayıp söylemek istiyorum..
Gözyaşlarımı sildim ve kafamı Jungkook un göğüsünden kaldırıp "Neyi?" Dermiscesine bir bakış attım.
Derin bir nefes aldı ve söze başladı ;

Jungkook:Biliyorsun,Bizim kalbimiz olmaz.! Yani aşık olamayız,hissetmeyiz, a..ama nasıl oldu bilmiyorum ama aşırı bir şekilde tüm kalbimle diyicem ama kalbimiz yok 😂 Neyse ben seni gerçekten çok seviyorum Yn. Bazı vampirlerde olur bu. Yani bazıları bir insana bile aşık olabilir. Bu imkansız değil.B..ben hayatımda ilk defa birini bu kadar çok seviyorum. Seni görünce assiri heyecanlanıyorum elim ayağım birbirine dolanıyor. Bir saniye bile yanımdan ayrılmanı istemiyorum.Sadece bana ait olmanı, sadece Benim olmanı istiyorum. Kısaca seni çok seviyorum Yn. Yani üzülme ,seni böyle görünce dayanmiyorum. Çok kötü hissediyorum. Lütfen ağlama artık .

B..bunu diyicegi aklımın ucundan geçmezdi. ne yani beni seviyormuydu.? (Valla salak kız. hala anlamadı) Üstelik kalbi olmamasına rağmen mi .?!! Dizilerdeki gibi bir hayatım var yaa. Bana şu an öyle bir bakıyorduki sanki yavru bir köpeğin masum bir bakışı gibiydi😍

Yn:B..beni gerçekten seviyor musun .?
Dedim umutluca..
Jungkook:Hemde tahmin edemeyeceğin kadar..
Bana doğru yaklaştı , biraz daha yaklaştı , burun burunaydık.
Yn:Bende seni seviyorum..
Dudagima doğru biraz daha yaklaştı . Ve öpmeye başladı. Bu sefer ıssırmıyordu, gerçekten öpüyordu.!  Bende ona karşılık verdim. O kadar guzeldiki. Kalbim patliyicak kadar hızlı atıyordu. Dudağını çekti yavasca.

Jungkook:bugün annene gitme . Eve gidelim.
Yn:Hayır.Bıktım ordan çok sıkıcı 😒
Jungkook:O zaman nereye gidicez.?
Yn:Tabikideeeeee ALIŞVERİŞEEEE🙃🙃
Dedim ve güldüm. Alışveriş dediğim an Jungkook korktu ve gözlerini açıp kaçmaya çalıştı.(Taşi Ran Ran Ran sjshjd)
Kaçarken arkasından koşup sırtına atladım.

Yn:Bay Jeon Jungkook nereye gittiginizi sorabilir miyim.??
Jungkook:Tabikide alış verişe başka nereye gidebilirim ki.? (Şimdiden açıyorum çocuğa ilk günden alışveriş dhjdj)
Beni kucağından indirdi ve elimi tuttu.

Yn:Beni öldürmeye mi çalışıyorsun acaba .?
Jungkook:Nasıl.?
Elimi tuttuğu elini kaldırıp gözümle gösterdim."Bu ne?"
Jungkook:Ne yani SEVGİLİMİN elini tutamaz miyimm..???

Bana sevgilim demişti. Bana ya bana. Bana dedi. Düşünsenize bana. Önceden insan olupta vampire dönüşme kıza. Yani bana,yani Yn ye. Sadece bana yani başka kimse değil. Bana dedi yani bana sadece bana.(ANLADİK SANA 😂😂)

O an utancımdan kıpkırmızı olmuştum . Çünkü BANA sevgilim demistii😍

Jungkook:A a ne olmus benim aşkıma böyle ? 🍅'e dönmüş  djdj
Yn:Ya deme şöyle .
Dedim ve koluna hafifçe vurdum.

Alış verişe gittik ve birkaç üst aldım ha birde ayakkabı birde elbise yani kısacasi bütün mağazayı aldım yani ne var bunda dimi yani.?🙃 Jungkook da ben bunları yaparken erkeklik görevini yapıp ,beni orda 5 saat boyunca bekledi. (Sanırım erkeklerin alışverişten neden nefret ettiklerini anladım dkdh)

Jungkook:Sonunda çıktın yaa. Magaza kapanıcaktı birazdan.
Yn:Jungkook-ah.! *Karnımı gösterdim ve * Acıktımm☹️ ama canım kan istemiyor. Normal yemek de yiyebiliyor muyuzz.?

Jungkook:Evet bir sıkıntı olmaz. Ama asıl yemeğimiz kan. Gel surda bir cafe var oraya gidelim.

Sevindim ve koşup elinden tuttum ve güldüm.

Jungkook'dan

O kadar tatlı gülüyordu ki😍.
Yn acıktığı için küçük ama tatlı olan bir cafe ye girdik ,bir yere oturduk ve sipariş verdik. O an gözüm cafe ye giren kıza doğru kaymıştı.. O..olamaz rüya mı buu.!! S..So Hee.?!!!

GECENİN SESSİZLİĞİ •JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin