BÖLÜM - 1

11.5K 621 303
                                    

Abimle yürürken birden telefon çalmaya başladı. Arayan Nisa'ydı. Telefonu açar açmaz çığlık atmaya başladı.

"Annemler bu sene yazlığa gitmeyeceklermiş ve ben vefalı arkadaşın olarak seninle gidiyorum. Çok taş çocuklar var bak oralarda."

"Öhöm öhöm!! Abicim siz ne konuşuyorsunuz öyle?!" Cümleye sakin başlayıp sinirli bitirmişti.

Güldüm ve abimden uzaklaşıp telefondaki Nisa'ya bağırmaya başladım.

"Ulan abim yanımda sen nelersen söylüyorsun. Hadi söyle okey, hobi olarak yine söyle ama niye bağıra bağıra söylüyorsun?!"

"Tamam ya niye kızıyorsun. Hıh ben ne dedim ki zaten?"

"Tamam trip atma hemen."

"Bak diyorum ki yazlık is mine bitch!"

"What ne diyon? Ciddi misin sen? Ben başta abim faktörü tarafından tam odaklanamamıştım. Allahım sana geliyorum. O zaman gelsin taş çocuklar, gelsin deniz-kumsal-güneş üçlüsü. Ne zaman gidiyoruz peki?"

Bir suçlu gibi gülerek "Bugün?" dedi.

Allah belanı versin senin Nisa. Bu şimdi mi söylenir. Gelmiyom lan ben. Ben daha valiz bile hazırlamadım be.

"Ben sizin evdeyim de annemler çay içiyorlar. Annem senin anneni ikna etmeye çalışıyor ben de senin için valiz hazırlıyorum."

Allahım Nisa hakkında ettiğim bedduaları bi geri alıver ben onları isteyerek ama sinirli söylemiştim.

Abim yanıma gelince Nisa'ya geliyoruz diyip telefonu kapattım.

"Abi Nisalar bizim evdeymiş eve gidecekmişiz." En sevimli gülümsememi takınıp eve yürümeye başladım. Ben tatile gideceğime seviniyordum, abim ise Nisa'nın ablası Sevgi abla geleceği için seviniyordu.

Eve geldiğimizde kapıyı annem açtı. Abime sarılıp içeri geçti. What? Olmuyo anne böyle. Niye abim de ben değil? Benim bildiğim küçük çocuklar daha çok sevinir. Anne ayrımcılık yapıyorsun anne.

Abim direk Sevgi ablanın yanına gitti ve selam verdi. Sonra da ikisi beraber abimin odasına gittiler. Ben de odama Nisa'nın yanına gittim.

İçeri girdiğimde yatağın üzerinde bir valiz ve onun üzerinde oturan bir adet Nisa ile karşılaştım.

"Ne valizmiş ya bi türlü kapanmadı." Ardından beni fark etti. "Ya ne gülüyorsun Miray ya yardım etsene."

"A-ama çok komiksin." Ben gülmeye devam ederken Nisa daha çok oflamaya başladı.

"Tamam oflama geldim."

Birkaç dakika sonra aynen şu pozisyondaydık. Ben valizin üzerine yatmıştım. Nisa benim üzerime eğilip fermuarı çekmeye uğraşıyordu.

Abim ve Sevgi ablanın içeri girmesiyle donup kaldık.

"Kızlar?"

"Efendim abi?"

"Ne yapıyorsunuz?"

"Fermuarlara karşı Üçüncü Dünya Savaşı nasıl çıkar onu deniyoruz."

Abim yardım etmek için yaklaştığı sırada annem bağırarak "Kızım hazırlan tatile gidecekmişsin." dedi.

Ben daha cevap veremeden abim sinirle konuşmaya başladı. "Ne tatili bu Miray?"

"Çağrı, kızlar evde oturmaktan sıkıldılar. Bizim yazlık bu sene boş babamın işleri olduğu için bu sene ailecek gidemiyoruz. Hem için rahat etmezse biz de beraber gideriz yanlarına." Sevgi abla vurdu gol oldu. Sevgi abla konuştukça abimin yüzündeki sırıtış arttı.

"Hadi bakalım bu seferlik bir şey demeyeceğim. Bak sırf senin için Sevgi." Abime göz kırptım. "Ama geldiğimde yanınızda erkek filan görürsem var ya Miray seni s-"

"Abicim şu fermuarı kapatsana bi!"

Bu benim ilk kitabım bu yüzden acemice olabilir. Telefondan yazıyorum yazım yanlışlarından dolayı özür dilerim.

THE SARMA SUMMERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin