BÖLÜM - 18

3.8K 251 47
                                    

Multi: Deniz

Yeni bölüğğğm. Can sıkıntısına bölüm yazan yazarınız karşınızda. Öğleden sonra babam ve ikizimle bahçedeki direkleri boyadık.

Canı sıkılan varsa mesaj atsın da beraber sıkılalım. O kadar yalnızım ki okul kapanalıdan beri. Arayan tek kişi babam o da ekmek alayım mı diye arıyor. Turkcell dışında mesaj atan da yok.

Sıkılmaktan sıkılmaya başladım. Neyse okuyun.

Bikinilerimi giyip aşağı inecekken telefonum çalmaya başladı.

"Deniz?"

"He gülüm?"

"Gerizekalı onu benim sormam lazım. Beni arayan sensin."

"Sahi ben aradım dimi?"

"E yani. Ne var?"

"Sıkıldım lan, sıkıldım. Sen Nisa'yla yazlığa git ben köyde ineklerle parti yapayım. İnternet de çekmiyo zaten."

Bu gerizekalı, Nisa ve benim en iyi arkadaşı olur.

"Kıyamam ben sana yavrum." Hafiften gülmeye başladım. "Gel diyeceğim ama sen köyü bırakıp da gelemezsin ki."

"Miray seni var ya keserim. Ciddili keserim. Ya da dur dedemin av tüfeği vardı direk onunla öldüreyim ben seni."

"Bi türlü öldüremedin zaten. Öldür de hepimiz kurtulalım senden Deniz."

"Ayıp ettin kanka. Ee napıyonuz peki?"

"Denize gidecektik de giyinmiştim ki sen aradın."

"İyi de yol uzun sürmez mi?"

What? Ne diyo la bu?

Allah belanı versin Deniz öyle espri mi yapılır vicdansız.

"Ben burdayım ya hani."

"Anladım ve sanırım kusup geleceğim."

"MİRAĞĞĞY GELMİYON MU DAHA?"

"Erkek sesi dudum lan."

"Hormonlarını içine sok ve insan olmaya devam et."

"Tamam sakinim. Kim var o evde şu anda hemen söyle."

"Emredersiniz komutanım. Ben, Nisa, Serkan, Tuna bi de Bora."

"Detay?"

"Nisa ve Serkan şey işte anladın sen. Bora'yı boşver o hayvanlıkta mastır yapmış bir hayvan. Tuna da benim kuzen ve boşta."

"Senin erkek kuzenin var ve ben bilmiyorum. Bunu bana nasıl yaparsın kadığn. Bana lan bana Deniz'ine?"

"MİRAĞĞY?!"

"Kanka, Nisa çağırıyo. Benim gitmem lazım o senden daha psikopat biliyon zaten. Yakınımda olduğu için tehlike arz ediyor."

"Asıl yanındakilerin fotoğrafını atmazsan kimin daha psikopat olacağını görürsün sen hayırsız evlat."

"İneklere selam söyle ben kapatıyom."

"Öküzlere söyleyeceğim selamını hemcinsin nasıl olsa."

"Kapat be."

"Ne bağırıyon mevzu mu var koçum?"

"Senden büyük mevzu mu var?"

"MİRAY?!"

Kesin ırzıma geçecek bu Nisa.

"Ölüm fermanımı imzaladım az önce kapat artık."

"Hayır önce sen kapat."

"Tamam." Dedim ve telefonu yüzüne kapattım. Çok kötüyüm ya.

Kimden: Dalga Deniz'de Olur
Sen az önce benim yüzüme kapattın değil mi yoksa ineklerle çok konuşmak bende kafa mı yapıyo?

Kime: Dalga Deniz'de Olur
Nisa'nın gazabından öyle şeyettim ben yoksa ne kapatması. Hem telefon kulağıma çarptığı için kapandı. Ondan şey oldu.

Telefonumu bikinimin üzerine giydiğim deniz şortunun cebine koydum ve hızla merdivenlerden inmeye baş-LAYAMADIM.

Miray Hava Yolları iyi uçuşlar diler, diyerek yere yapıştım. Yalnız baya uçtum yani öyle böyle değil. Kuşlar böyle uçmuyo o kadar güzel uçtum.

"Yakında seni Yılın Uçağı seçeceğim Miray."

Yerle olan ilişkime devam ederken Bora beni kaldırdı.

Evden çıkıp sahile yürümeye başladık. Serkan ve Nisa en önde, Tuna onların arasında yürürken ben ve Bora arkalarından yürüyorduk.

"Benim olana göz dikmek ha?" Tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu.

"Sen tavana bakarken iyiydi tabi. Hem bizimki sadece bir yanlış anlaşılmadan ibaret."

"Yerle ilişkiye girdin resmen."

"O işi tavana gözlerinle yaptın da bir şey dedik mi?" Tek kaşımı kaldırmadım çünkü önceden söylediğim üzere -yani sanırım- ben tek kaşımı kaldırınca hapishane kaçkını gibi oluyom. Maalesef.

:(

"Deseydin bi de."

"Söz gümüşse, küfür altındır- Yok lan o öyle değildi."

"Söz gümüşse, sükut altındır."

"Her neyse. Söz gümüşse, küfür altındır. O yüzden söylemedim." Göz devirdi.

"Bu sana son uyarım tavan is mine. Anladın mı?"

"Hayır."

"Öküz."

"Teşekkürler." Göz kırptı.

"Çok gıcıksın Bora."

"Biliyorum." Sırıttı. Ama sinsi sırıtış ve bu sırıtış kafasına tekme atma isteğimi arttırıyordu. Tamam sakinim.

Denize girecekken hepsini durdurdum. "Bi fotoğraf çekilsek ya? Deniz diye bi arkadaşım var da o istedi merak ediyormuş sizi."

"Deniz mi aradı?"

"Seni aramıyo dimi? Kudur."

"Seni var ya çok pis döverim Miray. Çıkarken ortalığı da temizlemem."

Yanyana dizildiklerinde birkaç selfie çektim. Onlar yüzerken ben de hangi fotoğrafı Deniz'e göndereceğimi düşünüyordum.

En sonunda bir fotoğrafı seçtim. Fotoğrafta Bora iki eliyle rock 'n roll işareti yapmış ve gözlerini kapatıp dilini çıkarıyordu. Tuna bana iki kulak yapıyor, Serkan da Nisa'yı yanağından öpüyordu.

Fotoğrafı gönderdikten sonra bir şey fark ettim. Ama artık çok geç çünkü Deniz fotoğrafı gördü bile. Nisa ancak dikkatli bir şekilde bakınca fark esilecek bir şekilde Deniz'e hareket çekmişti. Tamam vermek istediği mesaj gayet komikti.

Nisa ve Deniz iki yıl önce bir iddiaya girmişti. Kimin önce sevgilisi olursa diğeri ona bütün 5SOS posterlerini verecekti.

Deniz anlamış olacak ki bana ağlayan emoji atmış. Ben de aşırsam bari Deniz'in posterlerinden birkaçını. Kesinlikle kötü bir arkadaş değilim daha da kötüsüyüm.

"Gir o telefonun içine."

"Ben de onu yapmayı düşünüyordum. Önerin için teşekkürler Nisa-"

Yere eğilip eline kum aldı ve bana fırlattı. Noldu peki?

"Lan kumlar ağzıma girdi."

***

minnakbirkiz1
Yorumların kalp ben.

THE SARMA SUMMERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin