BÖLÜM - 8

4.8K 338 74
                                    

Multi: Bora

Tekrardan kısa bir bölümle karşınızdayım. Bir anlık yazma isteğiyle yazmış olduğum bir bölümle karşınızdayım. Let's read. (Farklılık olsun.)

"Ulan Allah belanı versin Tuna!"

"Sana da günaydın Miray." Yüzümdeki suyu silmeye çalışırken Tuna hala bana gülüyordu.

"Haha çok komik." Tuna'ya göz devirirken yatağın üzerine koyduğu su bardağında biraz daha su kaldığını fark ettim. Onu da dökeydin hayvan hiç bırakmayaydın.

Tuna'ya çaktırmadan su bardağını alıp içindeki suyu Tuna'nın yüzüne fırlattım. Ama o nasıl bir bakıştır. Jack denizde donarken Rose bu kadar acıklı bakmıyordu.

"Bak işte bu komikti." Nihahaha kötü kadın gülme efekti.

Kahvaltımızı yaptığımızda Nisa yüzmeye gideceğimizi söyledi. Odama gidip siyah bikinilerimi giydim. Nisa buz mavisi bikinilerini, Tuna da fosforlu sarı mayosunu giymişti.

Deniz kenarında bir şezlonga oturup güneş kremimi sürmeye başladım. Sırtıma sürmeye çalışırken bir ses arkamdan seslendi. "Miray."

Arkama döndüğümde gülümseyen bir Bora'yla karşılaştım. Mavi mayosuyla Serkan önümden geçip Nisa'nın yanına gitti. Onlara baktığımda ne kadar uyumlu olduklarını fark ettim. İkisi de mavi giymiş.

Sonra kafamı çevirip yüzen Tuna'ya baktım. Yüzmekten çok kız kesiyordu o ayrı mesele. Muhabbet kuşunun adı da çapkın. Kendine veremediği ismi kuşa vermiş. Kuş çok tatlı ama böyle ponçik bir şey. Bu konuya nerden geldim ben ya?

-Bora-

Güneş kreminin birazını eline sıkıp sürmeye çalıştı. Ben de diğer şezlonga uzanmış güneş gözlükleri sayesinde o görmeden onu izliyordum. Biraz daha uğraştı. En sonunda kafasını hafifçe kaldırıp yan gözle bana baktı.

3

2

1

"Bora."

"Efendim."

"Sırtıma güneş kremi sürer misin?"

"Niye süremedin mi?"

"Bakarken fark etmedin mi?"

"Sen bana bakınca ben bir şey diyor muyum?"

Önce biraz sustu. "Sürecek misin?"

"Ver hadi."

Güneş kremini alıp sırtına sürdüm.

-Miray-

Tuna, Serkan ve Nisa yüzerken Bora ve ben şezlonglardaydık. Ben kitabımı okurken Bora da telefonuna bakıyordu. O sırada Nisa'nın anırmasını duydum.

"Miraağğy gelsenizeğğ."

Nisa'ya "he he gelirim" bakışı atıp kimsenin bakmadığına emin olunca hareket çekip kitabıma geri döndüm. Ama Nisa anırmaya devam ediyordu.

"Borağğ getirsene şunuğğ." Bora göz devirip telefonuna geri döndü.

Hahahhahaha

Ben yükseliyor muyum sanki? Kitaptan kafamı kaldırınca Tuna ve Serkan'ın şezlongumu kaldırmakta olduğunu gördüm.

"Tamam lan ben kendim girerim." Şezlongu yere indirdiler ben de ayağa kalkıp suyun sığ tarafına doğru yürüdüm. Bu su çok soğuk lan.

Su dizime gelirken birinin beni hayvan gibi ittirmesiyle suyu boyladım. Küçük çaplı bir boğulmadan sonra kalktığımda beni iteni görünce nedense hiç şaşırmadım.

"Hayvansın Bora."

THE SARMA SUMMERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin