BÖLÜM - 10

4.5K 306 55
                                    

Multi: Nisa

Bu bölümü uzun yazdığım için kendimi tebrik ederim. Arabada arka koltukta fikirsiz fikirsiz gülünce insanın canı sıkılıyor ve ilham geliyor. Daha fazla uzatmıyorum. Okuyun siz.

Bora sırtında beni mutfağa götürüp tezgaha oturttu. Buzdolabından sarmayı çıkardı. Tabağı tezgaha koymadan bir tanesini ağzına attı. Tezgaha koyunca sarmaların ikisini yedim.

"Aç."

"Bora susar mısın sarmaya odaklanamıyorum." Elimdeki sarmaya döndüm. "Sanırım seninle evlenicem."

"Sarmalara fısıldayan kız."

Tabakta beş sarma kaldığında salondan bir böğürme sesi geldi.

"LAĞĞN BENDEN HABERSİZ SARMA YİYOLAĞĞR. KOMŞULAAR YETİŞİN. SARMALAR GİDİYO."

Tuna mutfağa koşarak girdiğinden yere yapıştı ben de o sırada tabaktaki beşinci sarmayı yemeye çalışıyordum. Bora Tuna'yı takmayaraktan dördüncü sarmayı yemeye başladı. Tuna kalkarken ikimize de ölümcül bakışlar atarak hızla üç sarmayı da ağzına attı.

"Oha ayı."

Bana "hı sen çok biliyon" bakışı attı.

"Mmm çok güzel.."

Tuna sarmayı bildiğiniz elime tükürmüştü.

IYK!..

Elime meteor düşmüş gibi bakıyordum. Sanırım kusucam.

"İğrençsin Tuna."

"Eyvallah."

Elimi yıkayıp suyunu Tuna'nın tişörtüne sürdüm. "Canım kuzenim benim." Diyerek Tuna'nın tişörtüyle elimi kuruladım.

Elinin tersiyle omzuma vurdu. Anam göçtü omzum, valla göçtü. Belediye çukuruna döndü. Bora bana göz kırptı. Şimdi bittin Tuna.

"Tunacığım bir dahakine biraz daha yavaş vurabilir misin acaba?" Tuna sinsi bir şekilde bakıp diğer omzuma vurdu. İkisi de gülmeye başladı.

OMZU GÖÇÜKLER DERNEĞİ
Üye sayısı: 1

İki elimi de yumruk yapıp ikisinin omzuma güzelce yumruk attım.

OMZU GÖÇÜKLER DERNEĞİ
Üye sayısı: 3

"Özür dilerim isteyerek yaptım." Bora üzerime gelmeye başladı ve yanıma gelince beni gıdıkladı.

"Miray özür dilerim ya isteyerek oldu."

"Biz sıkıldık." Nisa ve Serkan mutfaktan içeri girdi.

"O kadar öpücüğün ardından sıkılmanızı hiç beklemezdim."

"Sen sussana ya!" Nisa bana bağırırken Serkan'ın yanakları kıpkırmızı olmuştu.

"Tabu oynayalım." Dedi Bora.

"Ouuv yee. Bana uyar." Tabu da iyiyimdir. Övünmek gibi olmasında. Gerçi Tuna'yla takım olursam iyi oluyorum.

"Takımları söylüyorum. Miray yani ben-Tuna, Nisa-Serkan, Bora da hakem."

Önce Serkan ve Nisa başlayacaktı. Nisa anlatmaya başladı. "Serkan hani geçen sene bi kız gelmişti buraya. Sana sarılmıştı hatta."

"Eee."

"Heh işte o kız senin neyin oluyordu?"

"Kuzenim?"

"Kuzenin mi?.. Doğru cevap." Dur lan bu bi şeyler karıştırıyo. Hatırla Miray. Geçen sene Nisa tatilden gelince bir hafta depresyondaydı. Demek ki bu yüzdenmiş.

THE SARMA SUMMERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin