Multi: Bora
Saat öğleden sonra ikiye gelirken deniz kenarında yürümek için dışarı çıkacaktık. Giyinip salona gitmiştim ki gitmez olaydım.
"Miray?"
"Abi." Dedim oflayarak.
"O şortun boyu çok uzun olmamış mı biraz daha kısa giyseydin." Sakin kalmaya çalıştı ve yine başaramadı.
"Hiç giymeseydin Miray?"
"Denize giderken bikini giyiyo Çağrı abi şorttan mı bir şey ol-"
Karnına dirseğimi geçirince Nisa susmak zorunda kaldı.
"Miray git değiştir onu. Hem ben senin tüm şortlarını yakmamış mıydım?"
"Şortlarımı mı yakmıştın!?"
"Sanırım bunu söylememeliydim." Korku içinde gülümsedi.
Elime gelen ilk yastığı kafasına fırlattım. Nasıl bir güçle fırlattıysam artık yastık kafasına gelince yerle bütünleşti.
"Bu da demek oluyor ki biri bana 5SOS albümlerini almazsa sonu şortlarım gibi sıcak ve acılı olacak."
***
"Abi anneme söyle biz gelmeden sarma yapsın. İyice hasret kaldım aşkıma. Evlat acısı gibi yüreğimi parçalıyor yiyememek. Şöyle bi tencere gömsem rahatlayacağım. Bir iki tanesi kesmez beni bir tencere yemem lazım. Sarmasızlıktan ölüyom ağğbiğğ!"
"Miray git!"
"Of yaa. Söyle anneme. Unutma sakın."
Abim etrafına baktı. "Bora götür şunu yoksa sokak ortasında kardeşini öldürdü diye gazetelere çıkacağım."
Bora tamam anlamında kafasını salladı. Bana doğru geliyordu ki aklıma bir şey gelince bağırdım.
"Dur bi sarılacağım."
Siz bunun normal bir sarılma olduğunu sanıyorsunuz ama bu aslında abi boğma taktikleri vol. bilmem kaç.
Abim nefes almaya çalışıyorken kulağına fısıldadım. "Bana albüm alacaksın unutma."
Evet diyene kadar bırakmadım. Dedikten sonra nefes almasına izin verdim.
Uslu kız kardeş gülümsemesi yaptım. (Kurduğum cümlenin mantıksızlığı)
"İyi yolculuklar abi."
Abim gittikten sonra arkamı dönüp eve girecektim ki üç farklı ses tekrar arkama döndürdü. Tahmin edin o üç ses kime ait.
Kuzey, Koray ve Ceren.
Bunların burda ne işi var ya?
Ceren Nisa'nın yanına gitti. Bu işi yaparken Kuzey'i süzmeyi de ihmal etmiyordu. Kuzey beni yanıma gelince Bora Kuzey'e 'hoşt, geri bas' bakışı attı. Koray bize yaklaşırken Serkan hepimizi içeri soktu.
Koltuklara oturduğumuzda Serkan aklımdaki soruyu sordu.
"Ne işiniz var sizin burada?"
Tenks enişte.
Hepsi konuşmak için ağzını açtı.
"Teker teker."
Öncelikle Ceren konuşmaya başladı. "Tatilim bitti dönüşte sizin yanınıza uğramak istedim." Bu da bi giderken bi gelirken uğruyo yav.
Kuzey konuşmaya başladı. "Kankamı görmeye geldim." Bana baktı.
Şaşkınlıktan yemekler Tuna'nın boğazında kalıp Tuna'ya öksürük krizi başlatmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE SARMA SUMMER
Humor"Merhaba ben Miray. Dünyanın en mütüş, zeki, güzellikte mastır yapmış, tatlı, ponçik-" "Ve uyuz." "Bora neden bölüyorsun?" "Şu sanki daha iyi olacak. Dünyanın en uyuz, geveze, gıcıklıkta mastır yapmış insanı olan Miray. Ve onun best bir yakışıklıya...