Tanıtım

16.5K 358 28
                                    

Merhaba!
Ben kimmiyim? Çok birşey yok aslında.
Babam beni daha annemin karnındayken istememiş, annem beni babamın inadına doğurmak istemiş. Zaten ben dünyaya gözlerimi açınca annem başkasıyla evlenmiş. Üvey Babamın 4 tane kızı var. Benden küçükler. Sanki ben üveymişim gibi davranır annem hep. Beni istemiyor olması umrumda değil, benim canımı yakan şey ben dayak yerken onun haketti diyip geçiştirmesi. Beni sevmiyor olabilir ama bunu gözüme sokması gerekmez. Ben hizmetçi gibiyim burda. Onlar yoksulluk çekiyorlar. Benimse derdim yok. Hergün çalışıyorum ayağına spor salonuna gider dövüş çalışır gelirim. Yarışlardan kazandığım paranın 100tl sini onlara veririm. (Günlük mağaş). Birde Aliço var oğlum. Onu çok severim. Yok yok yanlış anladınız peydahlama felan yok. Sadece minik bir kafede çalıştım 1Yıl ordan hep 20tl 20tl saklardım. 1Yıl sonra anca istediğim oyuncak ayıyı alabildim, buda Aliço oluyor. İsminide önce pofuduk yaptım sonra Ali yaptım sonra Aliço oldu. Çok severim Aliçoyu. Tabi buna para harcadığımı duyduklarında sabaha kadar kırbaçlandım ama buna değer. Pahalı olduğu için Aliçoma dokunamadılar, dokunamıyorlarda. Birde canımdan çok sevdiğim Arkadaşım var Büşra, Büşra Mutlu. Soyadının Mutlu olmasından anlaşılmış olması gerek, çok enerji dolu biridir. Bense geçmişim yüzünden acı çeker mutlu olamam. Kafayı Futbola ve Basketbola taktım. Çok güzel oynarım. Büşrada benimle oynaya oynaya öğrendi. Benmi? Ah hala söylemedim demi. Ben Azra, Azra Sert.

----

Merhaba!
Ben kimmiyim? Aslında pek birşey yok benim hakkımda.
Annem ve Babam kendilerini tamamen işe adamış durumdalar. Kendileri hep iş ile ilgilendikleri için hiç birzaman kardeşime sevgi göstermediler. Banada pek gösterdikleri söylenemez. Kardeşim Arzu, Arzu Cesur. Kendisi 4 Yaşında. Aramızda baya bir yaş farkı var ama umrumda değil. Ben dışardan sert ve soğuk olsamda kardeşim ve kardeşim dediğim arkadaşımın yanında sıcacık olurum. Arkadaşım kimmi? Mert, Mert Sezgin. Soyadının onunla bir alakası yok aslında. O hep enerjiktir. Bense asık suratlı sevgiye muhtaç birisi. Mertin ailesi ona acayip düşkün. Hep böyle olmak istemişimdir ailemle. Arzunun bukadar küçük yaşta olgun gibi davranması canımı yakıyor. Ben genellikle okuldan geç geldiğim için Arzu yanlız kalıyor hizmetli ve bakıcısıyla. Okulun korkulanı ve bir okadarda popüleri benim. Benmi? Ah doğru daha kendimi tanıtmadım. Kusura bakmayın. Ben Arda, Arda Cesur.

<><><><><><><><><><><><><><><><>

Tanıtım bukadardı umarım beğenirsiniz. Size şahane fikirlerle geri döneceğim demiştim. Umarım beğenmişsinizdir. Vote ve Yorum bırakmayı unutmayın💙

Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin