21.Bölüm

2.8K 143 4
                                    

Arda'dan:
Magazinin benim ve Azranın Resimlerini çekmesiyle telaşa girmiştim.

Azranın Şiddet gördüğünü biliyordum ve bunu yapan Haberlerde onu görürse daha kötü şeyler olabilirdi.

Magazinciler "Arda bey yanınızdaki Bayan kim?" tarzı sorular soruyorlardı.

Cevap vermeden Yoluma devam ettim. Azrayı Yolcu Koltuğuna oturttuktan sonra kendi tarafıma geçtim ve Kontağı çevirip Gaza bastım.

------

Issız ve Boş Otobanda ilerlerken gelen Silah sesleriyle sesli bir Küfür ettim.

"AZRA BAŞINI EY" diye bağırdıktan sonra Gaza dahada çok bastım.

Azra başını eymemekte kararlı gibi duruyordu.

Gözünü direksiyondan ayırmıyordu.

Bakışlarını Yola çevirdi. Sonra sinsi bir Gülüşle bana döndü.

Tam ne yapacağını soracakken Azra Direksiyonu Sağa doğru döndürmeye başladı bir eliylede El-Frenini çekmişti.

Drift atarak taşlı bir Yola girmiştik, en ufak bir hatada Uçurumdan düşebilirdik bu Yolda.

Hâlâ arkamızdan geliyordular. Azraysa yine dalmış gitmişti. Karşıma Otobana çıkan yol çıkınca Sola doğru çevirdim direksiyonu, Azrada El-Frenini indirdi ve Araba dönüşü tamamladığında kaldırdı.

Gaza yüklendim, karşıma birden bir Tır çıktı yan Yola giriyordu, arkasındanda başka bir Tır.

Aralarında geçilebilecek bir Delik vardı.

Gaza daha çok abandım.

Azra korkuyordu ve belli etmemeye çalışıyordu ama kesik kesik aldığı Nefesler onu ele veriyordu.

Tam iki Tırın arasından geçtikten sonra büyük bir gürültü duyuldu.

Azra çığlık atıp başını aşağıya indirdi.

Çığlık atıp duruyordu.

Arabayı sağa çektim ve Azranın tarafına koşmaya başladım, kucağıma alıp dışarı çıkardım.

Derin derin nefesler alıp ara sıra çığlık atıyordu.

İçim Parçalandı, benim Yüzümden Piskolojisi bozlumuştu.

Kalbimi kocaman bir El sıkıyormuş gibi hissediyordum.

Azraya sarıldım. Boynunu Boyun girintime koydu ve Kokumu içine çekti.

Rahatlamışa benziyordu.

"Beni tek rahatlatan şey sensin!" dedi mırıldanarak.

Bu dediği şeyle salak salak sırıtmaya başladım.

Arabaya geri koydum Azrayı ve kendi yerime geçip Yola devam etmeye başladım.

Ara sıra Azraya bakıyordum, utançtan kıpkırmızı olmuş bir şekilde önüne bakıyordu. Bende her gördüğümde gülüyordum.

------
Azra'dan:
"Ya Arda ver Telefonumu ya!!"

Arda Telefonumu istila etmişti, Instagramdan mesajlarımı filan okuyordu, bende Telefonumu alabilmek için türlü türlü şeyler deniyordum.

"Bu kim lan!?" diye kükreyince yerimde sıçradım.

"Kim kim lan?" dedim ben aksine çok sakin bir şekilde.

Bana Telefonun ekranını gösterdi ve bizim Mahalleden Berk'in Profilini açtı.

"Mahalleden Arkadaş ya." dedim umusramazca, niye bu kadar bağırmıştı onuda anlayamamıştım doğrusu ama yaniiiiiii, belkide beni kıskanmıştır?

Bu düşünce bile saçma sapan hareketler yapma isteği uyandırıyor bende.

"Başlatma lan Arkadaşına!" diye bağırdı. "Sil şu çocuğu Arkadaşlıktan, hatta ben silerim sen hiç zahmet etme yani." dedi ardından.

Gözlerimi büyüttüm, "Ya ayıp olur ver sonra Mahallede Sevgilisi demiştirde ondan yapmıştır derler!" dedim.

Bizim Mahalledede dedikoducu gacılar vardır lütfen.

"Sevgili ne alaka şimdi?" dedi bana imayla bakarken.

"Üff dedikoducu Ablaları bilmezmisin? İşte uydururlar bişeyler onlar sen şey yapma ya silme çocuğu Arakadaşlıktan filan." dedim utanmıştım galiba ben. Ya niye utandımki şimdi ben.

Bir gülme sesi duyunca bakışlarımı Ardaya çevirdim.

"Ne gülüyorsun be!" dedim çirkefleşerek. Yani durup dururken gülmekte ne demekmiş. Yani böyle saçma birşeye niye utandıysam ben, ona gülüyor işte.

Yerimde tepinmeye başladım, aklıma daha demin olan olaylar gelmeye başladı.

Nefesim daralmaya başlamıştı, tamam çok iyi değil ama iyi bir Araba sürücüsüydüm ama daha şimdiye kadar ölüme bu kadar yakın olmamıştım.

Çığlık attım, kafamda yine Silah Sesleri duyulmaya başladı. Daha çok bağırmaya başladım. Ellerimle kulaklarımı tıkadıktan sonra yere çöktüm, bir ileri bir geri sallanmaya başladım.

Arda bana sarıldı, başımı okşamaya başladı ve Göz yaşlarımıda elleriyle silmeye başladı.

Sonra anladım onun ağladığını. Göz Yaşlarına baktım. Titreyen ellerimle tek damla Göz yaşını sildim.

"Beni tek ağlatabilen sensin." dedi bana buruk bir Gülümseme ile bakarken.

"Beni tek Güldürende sensin." diyip bana yakınlaşmaya başladı.

Dudaklarımın azcık uzağında durup Gözlerime baktı.

"İznim varmı?" dedi umutla Gözlerime bakarken.

Başımı aşağıya yukarıya salladım.

Onu çok seviyordum hemde çok, onu göremediğim her saniye özlüyordum.

Dudakları artık nerdeyse Dudaklarıma değecekken Kapı açıldı.

Kimin geldiğine bakmak için ayağa kalkıcaktımki Arda beni tutup Dudaklarıma yapıştı.

Vücudum Alev aldı....

-------

Sonundaaaa dediğinizi duyar gibiyim 😉

Eveeeet

Sencee Final Bölüm Yaklaştımı?

Bu Bölüm nasıldı?

Vote ve Yorum bırakmayı unutmayın 🖤

Kendinize iyi bakın. 🖤

Hoşçakalın 🖤

Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin