MEDYA ARDAAzra'dan:
X: Kurtulmana çon üzüldüm, seni ne kadar özledim biliyormusun?Azra: Büşra!! Şeymayı al ve birdaha gelme!
Büşra: Ama-
Azra: HADİ!
Büşra Şeymayı aldı ve okula girdi. Şimdi yapmam gereken şey sakin olmak. Gözlerimi kapattım ve sakinleşmeyi bekledim.
X: İşimi halledemedim diye bana 5 yıl ceza verdiler senin haberin varmı?!
Azra: Umrumda değilsin!
X: Adımı hatırlamıyorsun demi? Ben Esat.
Azra: Ee bundan banane...
Esat: İşimi halledicem! ARABAYA BİNDİRİN!
Adamlar bana doğru geliyordu, çok fazla vardı dövüşemezdim. Kaçmaya başladım. Okul binasına girdim sonra koşabildiğim kadar hızlı koşmaya başladım. Arada arkama bakıyordum ama hala peşimden geliyorlar. Sonra birşeye çarptım ve yere düştüm. Ahh Esatın adamları. Daire oluşturdular, yapıcak birşey yok dövüşmeliyim.
Azra: Adamsanız tek tek gelin lan!!
X: Sanki bizi alt edebilicekte!
Azra: Dayak atmasını iyi bilirim.
X: İyi tek tek geliyoruz.
Birincisinin ayaklarına odaklandığını gördüm, tam tekme atıcakken, kendi tekmemle onunkini durdurdum. Yumruk atıcakken kaçtım, diğer eliylede yumruk atıcakken onu zor bir şekilde tuttum. Kolunu dönderdim ve sırtında birleştirdim. Ayağına vurarak diz çökmesini sağladım ve en sonundada kafasında dirseğimi geçirdim ve o insan dışı varlık yerde. Karşımdakiler bir aşağdakine birde bana bakıyorlar. Sonra başka biri geldi, takla atarak suratıma tekme atmaya çalıştı, ama ben ayağını tutup onu yere çektim, daha kendine gelemeden dirseğimi kafasına geçirdim. Diğerlerine bakınca yerde bayılmış bir şekilde yattıklarını gördüm. Kafamı kaldırınca Büşrayı gördüm. Yanındada Mert. NE Mert'mi? Onun ne işi var yaa?
Azra: Ne işi var Mertin burda?
Mert: Aşk olsun Azra, seni kurtarıyoruz o'da suç.
Azra: Senden birşey istiyebilirmiyim?
Mert: İste bakalım.
Azra: Şunları okuldan çıkartsak?
Mert: Ben onları halledicem ya, bekle sen.
Mert telefonuyla birini aradı ve temizlik diyip kapattı.
Azra: Şeyma nerde?
Büşra: Aaaa, şeeey....
Azra: Aaaaa, neeeeey??
Büşra: Biz onu Ardaya bıraktık yaa.
Azra: MAL, ben sende dursun demedimmi?
Büşra: Ama ş-
Karşıdan gelen Adamlarla Büşra sözünü böldü ve benim arkama geçti. Adamlar yerdeki Piç'leri aldılar ve uzaklaştılar. Bende sınıfa doğru yol aldım, üstümü başımı düzeltip içeri girdim. Anında tüm gözler buraya dönerken göz devirdim. Şeymayı Ardadan aldım ve gözlerimle teşekkür ettim. Kendi sırama gelince ben oturdum ve Şeymayı kucağıma oturttum. Çok geçmeden Mert ve Büşra girdi sınıfa. Büşra yanıma oturdu.
Şeyma: Abya iyimişin?
Azra: İyiyim ablişim, sorun yok.
Şeyma: O Ayam kimdi? *Ayam:Adam*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)
Fiksi RemajaKÜFÜR İÇERİR AZRA SERT: Yarışlara aşık ARDA GÜÇLÜ: Yeraltının Kralı ------- Kesit: "Azra'm hadi gidelim burdan." dedim. "Allah Allah, nerden senin Azra'n oluyormuşum?" dedi sinirle. "Az önce seni öptüğümden beri." dedim Gülerken. O ise Kıpkırmızı o...