MEDYA ŞEYMAAzra'dan:
Karanlık bir Oda'daydım, sesleniyordum ama kimse yoktu. Sonra sesler gelmeye başladı. Bir kadın ve bir adam konuşuyorlardı. Kadının sesi çok tanıdıktı ama çıkaramadım.Kadın: Ben Hamileyim hayatım, bir kızımız oluyooor.
Adam: Ne diyorsun sen kadın, bir kız bebeği kabul etmem ben!
Kadın: Hani senin için bir önemi yoktu cinsiyetin?
Adam: Git aldır!! Yarına termin alıyorum sana!!
Kadın: Bende Hediyeysem bu kızı doğururum!!
İşte şimdi kabus gördüğümü anlamaya başlamıştım, uyanmayı deniyordum ama olmuyordu. Kısa bir zaman sonra tekrar sesler gelmeye başladı. Bu iğrenç sesi nerde duysam tanırdım. Remzi...
Remzi: BU NE LAN?? BUNA BU KADAR PARA MI VERDİN SEN?!
Sonra benim acı çığlıklarım, yalvarışlarım, bağırışlarım, saklanmaya çalıştığım günler geçti karanlık oda'da tek tek. Uyanmayı deniyordum ama yapamıyordum. Kendi zihnimde kaybolmuştum. Sonra tekrar o ses, gözlerim yanmaya başlamıştı bile.
X: Hadi ama sadece eğleneceğiz..
Üstüme üstüme gelişi, güçsüz kollarımla onu itmeye çalışmam, iğrenç salyalı öpücükleri hissettim tekrar.
En sonunda çığlık atarak uyandım. Elif başımda bana bakıyordu. Hemen ayağa kalktım odama gittim ve Aliçoma sarıldım. Kokusunu içime çektim, beni tek rahatlatan Büşranın, Demirin ve Aliçonun kokusuydu. Elif bana soran gözlerle bakıyordu.
Azra: Pardon senide uykundan ettim, Kabus gördümde...
Elif: Sorun değil gerçekten, şey Azra ben kuzenimi aradım o beni almaya geliyor, adreside verdim sorun olmaz demi?
Azra: Yok sorun olmaz.
Elif: Birşey sorabilirmiyim?
Azra: Sor bakalım.
Elif: Remzi kim? Rüyanda galiba öldüreceğim seni Remzi diye bağırıyordun, çünkü gerçekten bağırıyordun.
Gözlerimin yandığını hissettim sinirleniyordum ama hiç onun adını duyunca böyle olmuyordu...
Azra: H-Hiç kimse.Elif: Tamam sormadım farz et.
Azra: Sana güvenmediğimden değil, sadece anlatıcak gücüm yok galiba. dedim, Elif'te zaten samimi gülümsemelerinden yolladı. Sonra Elife telefon geldi ve kuzeninin geldiğini söyledi. Camdan bakınca ön tarafı gördüğüm için aşağıya inmedim. Apartmanın orda lüks spor bir araç duruyordu ve ona yaslanmış bir çocuk. Ben bu çocuğu nerden tanıyorum??
Bu Arda seni gören diğer Popi
Haaa bu şu beni gören Popi çocuk. Kısa sürede Elif geldi ve Araba gözden kayboldu.
Bende odama ilerledim. Telefonumdan Saate baktım. Sonra bir YUH çektim. Lan saat ne ara 12:46 oldu yaaaaaaaa. Bugün hangi gündü yahu? Telefonu tekrar açmaya üşendiğim için sonra bakarım diye düşünürken mutfağa gittim ve kendime tost hazırladım.
Tostumu bir güzel miğdeme indirdikten sonra Telefonu elime aldım ve hafta sonu olduğunu gürdüğüm için sevinçliydim. Kırıntıları temizledikten sonra üstümü giyinmek için odama gittim.
Siyah bir eşofman üstünde beyaz renkte 'Sorry I'm not listening' yazıyordu, onu giydim ve üstünede beyaz bir T-Shirt giydim.
Telefon, Kulaklığımı ve birde bir miktar Para alıp evden çıktım. Apartman kapısından çıkarken kapşonlu kazağımı unuttuğumu hatırladım. Eve tekrar çıktım ve Kapşonlu kazağımı belime bağladım. Apartmandanda çıkınca Büşrayı aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)
Teen FictionKÜFÜR İÇERİR AZRA SERT: Yarışlara aşık ARDA GÜÇLÜ: Yeraltının Kralı ------- Kesit: "Azra'm hadi gidelim burdan." dedim. "Allah Allah, nerden senin Azra'n oluyormuşum?" dedi sinirle. "Az önce seni öptüğümden beri." dedim Gülerken. O ise Kıpkırmızı o...