MEDYA RİNAAzra'dan:
Arabayı çaldığımız Adam ve Adamları Silahı Selin Teyze ve Selim Amcaya doğrultmuş bir şekilde duruyorlardı. En Sert ve Soğuk çıkan sesimle "Ne oluyor burda"dedim. Selin Teyze ve Selim Amca Soğukluluğuma şaşırmıştılar ama belli etmemeye çalışıyordular.Arabayı çaldığımız Adam: Ben Ayaz Aras, BU ADAM BENİM GİRDİĞİM İHALEYİ KAZANDI VE ÖLMEYİ HAK EDİYOR!
Arabayı benim çaldığımı bilmemesi beni Mutlu etmişti...
Azra: Azra, Azra Sert. Bana bak, Adım bir yerde tanınmış değil, ama Yumruklarım iyi işler, hepinizi buraya sererim!
Ayaz: Hadi ya? Denesene! Bu küçük boyla ne yapmayı düşünüyorsun.
Azra: Sen Adam olda Silahını bırak, Adamlarda bıraksın, Dövüşürüz. Tabi sen ben korkuyorum dövüşemem diyorsan seni zorlamam.
Ayaz: Ne korkması be? Senin gibi bir Yer cücesindenmi korkacağım? Bırakın lan silahları.
Adamlar Silahları yere bırakıp ayağıyla bana doğru gönderdi, Ayazda aynısını yaptıktan sonra Silahlardaki tüm mermileri boşalttım ve Tabancakarı Büşraya fırlattım.
Azra: Yan Odaya götür onları Büşra, burası karışacak.
Büşra başıyla onayladı ve Annesiyle Babasının yanına ilerledi, kollarına girip Odadan çıktılar.
Ben Dövüşmek için Yer açarken 3 Erkek beni izliyordu, bakışlardan rahatsız olduğumu belli edercesine kıpırdandım Yerimde. Anında bakışlar üzerimden çekilirken karşılarında Yerimi aldım ve Ellerime vurarak gel işareti yaptım. Eğlence başlasın.
Büşra'dan:
Annemlerle geldiğimiz Oda direk yan Odaydı ve buraya boğuşma sesleri rahatlıkla geliyordu. Aklıma Merti aramak gelince Annemgilden uzaklaştım ve Telefonumu çıkardım. Hızla Mertişkoşkişim♡ yazısını Rehbere yazdım ve buluncada direk Aradım.
İkinci çalışta açınca cümleleri hızlı hızlı söylemeye başladım.Büşra: Mert, beni iyi dinle. Evde 3 tane Adam var Silahları vardı ama Azra aldı. Şuan içerde dövüşüyorlar lütfen yardıma gel.
Mert: Tamam bebeğim telaş yapma, hemen geliyoruz biz oraya.
Telefonu kapattım ve ellerimi kulaklarıma götürdüm. En yakın Arkadaşının dayak yediğini duymak çok kötü birşey.
Azra'dan:
Adamlardan bir tanesi bir Yumruk savururken Yumruğundan kaçtım ve karın boşluğuna yumruğumu geçirdim. İki büklüm olurken saçını elime doladım ve Elimin desteğiyle başını Dizime vurdum. Adam yere yığılırken diğer Adamda gezinmeye başladı etrafımda.Karın boşluğuma vurucakken, kenara kaydım ve vurmasını engelledim, kendimi toparlıyacakken yüzüme yediğim yumrukla bir iki adım geri sendelendim. Ağzıma metalimsi bir tat gelince Elim istemsizce dudaklarıma gitti, elimi dudaklarıma sürttüm ve Elime baktım, KaN. Adama sinirle bakmaya başladım üzerine Yürüdüm Kollarımı omuzlarına yerleştirdikten sorna dizimi kıymetlisine geçirdim Adam yere çökerken Saçını çekerek yukarı kaldırdım, sonra binlerce Yumruk savurup bayılmasını sağladım. En sonda Ayaz kalınca ellerimi birbirine vurup gel işareti yaptım.
Ayaz bir Yumruk savurunca kaçıcaktımki refleksleri hızlı olduğu için kurtulamadım. Duvara sırtımla çarparken ufak ve acı dolu bir inilti kaçtı ağzımdan. Ayaza yürüyüp Karnına Yumruk atıcakmış gibi yaptım ama Yüzüne normal olanından bir Yumruk geçirdim. Hafif bir şekilde geriye sendelenirken, sinirlenmeye başladım.
Azra:Ne o Protein Tozumu kullandın? Şişme Kas bunlar./dedim Alayla, Ayaz sinirlenirken üstelemeden hareketini bekledim.
Tekme atınca kollarımla onun bacağını zorda olsa tuttum ve döndürüp yere Yüz üstü düşmesini sağladım. Ayağa kalkınca beni kolumdan tuttu ve kolumu sıkmaya başladı. Çok sıktığı ve acıdığı için sessiz ama acı dolu bir çığlık bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)
Teen FictionKÜFÜR İÇERİR AZRA SERT: Yarışlara aşık ARDA GÜÇLÜ: Yeraltının Kralı ------- Kesit: "Azra'm hadi gidelim burdan." dedim. "Allah Allah, nerden senin Azra'n oluyormuşum?" dedi sinirle. "Az önce seni öptüğümden beri." dedim Gülerken. O ise Kıpkırmızı o...