Azra'dan:
"Anneee!!" diye bağıran Ecrin yüzünden uyanmıştım. Yine ne oldu acaba diye düşünüyorum doğrusu. İkidebir Ayaz ile kavga edip duruyorlar zaten.
"Ya abi versene şu Telefonu ya!" diye bağırdı Ecrin bu sefer.
"Kim lan bu it!" diye Bağıran Ayaza gözlerimi devirdim. Babasına çekmişti.
"Derhal kavga etmeyi bırakın!" dedim birazcık sert davranarak. Eşek kadar oldular hala kavga ediyorlar.
"Ya ama Anne ya Abim bırakmıyor Telefonumuu, neymiş kimlerle konuştuğuma bakcakmış. İstemiyorum banane!" dedi Ecrin.
"Bana bak çocuk erkeklerle bidaha konuştuğunu görürsem valla seni Odandan çıkarmam ona göre." dedi Ayaz kendinden emin bir şekilde.
"Hadi ya kim diyormuş onu, Ayaz oğlum biraz AKILLI olur musun yavrucum? Bak kardeşin büyüdü kocaman oldu sen hala lak lak ediyorsun. Hani bana Gelin? Anca lak lak." dedim Ayazı sinir etmek için Gelin konusunu açarak.
"Ya Anne vaz geç artık şu gelin sevdandan. Yok Gelin melin. Tövbe tövbe ya." dedi Ayaz sinirle.
"O zaman Kardeşine karışamazsın Ayazım. Ecrin kızım sende al Telefonunu geç Odana bakalım." dedim sevecenlikle.
Ecrin yanağımı öpüp "İşte bu!" diyip Telefonunu alıp Odasına çıkmaya başladı.
"Ayaz oğlum sende git Babana Şirkette yardım et belki Gelin buluruz ha ne dersin?" dedim gülerek.
"Üff Anne taktın sende Geline. En sonunda getirecem Gavurun tekini göreceksin."
"Lan eşek sıpası hele bir Gavur getir Eve seni evlatlıktan reddederim. Valla bak ciddiyim!" dedim tüm ciddiyetimi korurken.
"Şaka yaptım Sultanım merak etme Eve Gavur getiren Gavur olsun." dedi Ayaz yanağımdan makas alıp Odasına çıkarken.
Güldüm. Son zamanlarda odak noktam Ayaz ve Ecrinin kavgaları olmuştu. Ayaz ve Ecrin büyüdükçe dahada hırçınlaşıyorlar. Ayaz babasına çekmişti son zamanlarda beni bile kıskanmaya başlamıştı e tabi biraz banada çekmiş olabilir bende kıskanırım nede olsa insanım değil mi?
Ecrin ise süslü yarim olmuştu. Her yere süslenerek gider güzelliği ile bir sürü erkeği etkilerdi. Güzelliği bana benzemesi her şeyi ile mükemmel bir Kız'dı o. Benim Kızım'dı. Birçok kez ona bakanları ben bile dövmüştüm o kadar yani. Çıkma teklifi, Okulda olanları filan Ayazım sağ olsun hall ediyordu.
Bende Odama çıkıp üstümü değiştirmeye başladım. Siyah dar Pantolonumu giyip üstünede Siyah-Beyaz çizgili Kazağımı giymiştim. Ayağımada Beyaz Nike ayakkabılarımı geçirmiştim.
Ayaz'dan önce çıkarak evin kapısının önüne gelmiştim ve Ayazı beklemeye başlamıştım.
Çok geçmeden Ayaz tüm yakışıklılığı ile çıkıp Havalı bir şekilde yanıma geldi.
"Lan oğlum şöyle şeyleri ben yokken yap yanında çok yaşlı kalıyorum sonra Gelin geleceksede gelmez ha ona göre." dedim iyice yaşlı Nene moduna girerken.
"Ya Anne taktın ama sende Geline yeter lütfen ya." dedi Ayaz bıkarak. Bende gülerek Garajdan Jeep Trackhawk'ı çıkarmaya gittim.
Jeep Trackhawk demişken aklıma o güzel anılarım geldi.
"Azra'nın Hatırlaması"
Arda beni çocuklarla evden 2 dakika sonra çıkmamız için aramıştı. Niye olduğunu soramadan suratıma kapatmış ve beni sinirlendirmişti. Ecrinimi kucağıma alıp Ayazımın'da elinden tutup beraber Evin dışına çıktık. Ecrinim daha 1 Yaşındaydı Ayazımsa 4 yaşındaydı. Dışarı çıkınca Kapının önünde Arda Arabaya yaslamış bizi bekliyordu."Senin hayalini gerçekleştirmeye gideceğiz." dedi Arda. Ne hayali diye düşünürken birden önceden dediğim şey aklıma geldi.
İşte ben çocuklarımla bu Arabada geziyordum filan, hayalimde...
Gözlerim mutluluktan dolmaya başlayınca arkasındaki Arabanın Jeep Trackhawk olduğunu anlamam uzun sürmedi. Arda kucağımdaki Ecrine dikkat ederek bana sarılınca gülümsedim, sanki bu mutluluğu çoktan hak ediyordum değil mi?
Çocukları arka koltuklara Ardayla birlikte yerleştirdikten sonra Arda sürücü koltuğuna bende yanındaki Yolcu koltuğunda yerimi aldım.
O Gün beraber gezip eğlenmiştik ama Ecrin uyuyakalınca eve gitmek zorunda kalmıştık.
-hatırlama bitişi-
Şimdi ise çocuklarım eşek kadar oldu ve Kavga ediyorlar.
Ahh zaman nasıl geçiyor.
Arabayı Garajdan çıkardıktan sonra Ayazın yanında Arabayı durdurup binmesini bekledim. Binince hızlı bir şekide Şirkete sürmeye başladım.
Şirkette Ayaz ile beraber havalı bir şekilde giriş yaptık. Sonra Ayaz hemen Odasına gidip işlerini halletmeye başlamıştı.
Hemen Ardanın odasına gittim. Kapıyı yavaş yavaş açtım, Arda beni duymamıştı galiba. İçeri girdiğim anda birden duvara çekildim. Tam çığlık atıcakken Arda ağzımı kapattı ve Yüzünü Boynuma gömüp koklamaya başladı.
"Ya Arda korkuttun beni." dedim Koluna yumruk atarken. Sarılması bitince "Çok özlemiştim napim." diyip tekrar sarıldı.
"Ya Arda yeter tamam." dedim mutlulukla. Ne ya?? Bana sarılınca mutlu oluyorum yani.
"Çocuklarımın Annesi Kalbimin Sahibi, söyle bakalım niye geldin Şirkete?" dedi bana imayla bakarken.
"He niye mi geldim? Ay sana ne ayol. İstediğim zaman gelemez miyim?" dedim çirkefleşerek.
"Yani beni özlediğin için gelmedin?" dedi sorarcasına.
"Birazcık onun için geldim." dedim.
"Sadece birazcık mı?" dedi.
"Birazcık daha fazla olabilir."
"Sadece birazcık fazla mı?"
"Ayy tamam darlama beni, seni özlediğim için geldim oldu mu?" dedim sinirlenirken.
"Sinirlenme Birtanem, sadece senin ağzından beni özlediğini duymak hoşuma gidiyor, biliyosun." dedi en sonda Göz kırparak.
Eridim....
"Ağzını kapat ağzını sinek kaçıcak." dedi benimle alay ederek. Bide gülüyor ya!
"Ya beni niye sinir ediyorsun gerizekalı çocuk." dedim sinirle.
"Bu yaşta beni Çocuk yaptın ya helal olsun sana." dedi en sonda gülmesini artık durduramazken.
"Off gidiyorum ben." dedim sinirle. Tam Odadan çıkacakken Arda kolumu tutup tekrar sarıldı bana.
"İnsan sevdiği ile uğraşmayı severmiş. Seni seviyorum demekten hiç bıkmam, Seni seviyorum her şeyim." dedi Arda. Ya niye bu kadar tatlı konuşuyor bu Adam? Böyle yaparak kalbimin ritmini bozuyor.
"Kalbimin ritmini bozmayı kes, sinir ediyor beni." dedim Kalbime sinirlenirken bu aradada ona bende sarılmıştım.
"Benimki senin yanındayken hep böyle." dedi Elini kalbime koyarken.
"Bende seni seviyorum." dedim ona dahada çok sarılırken.
Huzurluydum ve Mutluydum, bir insan huzur ve mutluluk ister. Ve bende şu an bunlar mevcut. Belkide dünyanın en şanslı kişisiyimdir?
Ama nedense kendimi öyle hissediyorum.———————
Özel Bölüm bittiiii....
Özel Bölüm isteyen bir kaç kişi olduğunu görünce kıramadım...
Umarım beğenirsiniz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)
JugendliteraturKÜFÜR İÇERİR AZRA SERT: Yarışlara aşık ARDA GÜÇLÜ: Yeraltının Kralı ------- Kesit: "Azra'm hadi gidelim burdan." dedim. "Allah Allah, nerden senin Azra'n oluyormuşum?" dedi sinirle. "Az önce seni öptüğümden beri." dedim Gülerken. O ise Kıpkırmızı o...