Azra'dan:
Ne yapacağımı bilmezken anlımdaki baskıyla kendime geldim.O benim anlımı öpmüştü.
Bakışlarımı Gözlerine çevirdim ve deli gibi atan kalbimi umursamamaya çalışarak "Bu ne içindi şimdi?" dedim ses tonumdan şaşırdığım belli oluyordu.
O sadece bana çapkın bir gülüşle bakarak "Sen istemeden sana dokunmam." dedi.
Eridim
Eridim
Eridim
Yutkundum.
Yutkunamadım.
Şok'tan çıkınca Arda'yı ittim ve ordan son hız uzaklaştım.
Ama benim akıllı kafam Kapıyı unuttu ve ben Kapıya Kafa atmış oldum...
------
"Gülmeyi kessene be!!" dedim anlımdaki buzu Ardanın Kafasına atarken.
Buzu tutup tekrardan anlıma yasladı. Ciddi bir şekilde bana baktı ve "Acıyormu?" dedi.
Eridim.
Bana noluyor yaa??
Buzu elinden alıp kendim Kafama tuttum. Arkamı döndüm ve Kapıya bakıcak şekilde durdum.
Ezeli düşmanım: Kapı!
İçeriye birden sarışın güzel ama yüzüne tonlarca makyaj yapmış olan bir kız girdi.
Acaba sevgilisimi? Kalbim niye sıkıştıki şimdi yani? Seviyormuyum onu? Yutkunamadım.
Pür dikkat Kadını izlemeye başladım. Pardon ama bildiğiniz gıçını sallaya sallaya gitmeye başladı hemde Ardanın yanına!! Ardanın!!
Ardanın yanına!
Ardanın yan-
Ayy yine transa geçiyordum.
Kadın Ardanın kucağına oturdu.
Bidakka bidakka ne!?!??!
Ardanın kucağınamı??!??!!??
Öksürmeye başladım, ama öyle sahte öksürük değil gerçekten öksürmeye başladım. Ölüyom lann!!
Arda bana su uzattı aldım ve içtim. Ardadan tarafa bakınca zaten Kızın kucağından indiğini gördüm. Yinede Kalbim acıyordu beaa!
Ayağa kalktım ve Kapıyı açarak dışarı çıktım. Timuçinin evine gidemezdim çünkü beni almazlardı. Bende kendi evime gitmeye karar verdim.
Aliçomuda özlemiştim..
Kolumdan tutulup bir Odaya sokuldum. Ne oluyor yine be!
Beni Odaya getirene baktım. Arda...
"Ne var!" dedim sinirli bir şekilde. Ama o benim aksime çok mutlu bir ifadeyle bana bakıyordu.
"Niye öyle bakıyorsun be!" dedim yine hâlâ öyle bakıyor ya.
"Kıskandın." dedi gülümsemesini sanki mümkünmüşcesine genişletirken.
"Kıskandım." dedim bakışlarımı Arda'dan başka heryerde gezindirirken.
Arda birden beni Duvarla arasına aldı ve konuşsa dudağım değecek bir şekilde durmaya başladı.
Dudağım kurudu lan!
Dudağımı ıslattım.
Bakışları Dudaklarıma kaydı.
Hasssssssss.....
Naptım ben, Adam tahrik oldu işte.
Yutkundum. Yada daha duğrusu Yutkunamadım.
Anlımdaki baskıyla gülümsedim. Huzur verici.
Dudaklarını anlımdan ayırınca kendimi boşlukta hissettim bi an.
Kokusu zaten beni benden alırken durmak zordu yani.
"Sen istemeden sana dokunmam." dedi lafını tekrarlarken. Gülümsedim.
Gülümseyen dudaklarıma baktıktan sonra gülümsedi.
Kapı birden açılınca Ardayı apar topar üstümden ittim.
Gelene baktım, tanımıyordum ama yinede İnsan utanıyordu.
Kızarmıyorum hayır ama saçma salak hareketler yapıyorum.
"Bölüyorsam kusura bakma Arda ama, Toplantıya girmemiz gerek." dedi tanımadığım kişilik muzip gülüşüyle.
Hem sinirden hem utançtan Adamın üstüne yürümeye başladım.
Gömleğinden tutup duvara yasladım ve Burnuna Kafamı geçirdim.
Arkadan gelen gülme sesiyle Ardaya baktım gülüyordu.
Ya pardonda bu çocuk gülünce otomatikmen benimde gülesim geliyordu.
Ve yine gülümsüyorum.
Çocuğu bıraktım ve hiç bişey olmamış gibi ellerimi birbirine vurdum.
"Evime gitmek istiyorum!" dedim Ardaya.
Yüzü değişti, Yüz hatları gerildi.
"Hiç-bir-Yere-gitmiyorsun-!" dedi itiraz istemediğini belli eden sesiyle.
Aliço'm Timuçinin evinde kaldı yaa.
Başımı salladım.
"O kimdi." dedim yine Ardadan başka her yere bakarken.
"Kim kimdi?" dedi salağa yatarken, sesinden anladım gülüyordu bu.
"İşte şu şey kimdi?" dedim yine.
"Ne şey şu kimmiş?" dedi.
"Ya odandaki kız kimdi diyorum niye anlamıyorsun ya!" dedim çok sinirli bir şekilde.
"Önemli birisi değil." dedi gülümserken.
"Ne önemlisi ya! Olamaz zaten!" dedim.
Arda tek kaşını kaldırıp bana bakmaya başladı.
"Yo-yoksa olabilirmi?" dedim kekelerken.
Çenemde bir el hissedince ister istemez gözlerimi Ardanınkilerle buluşturdum.
Anlını anlıma dayadı ve "Sadece Sekreterim, birazcık eğlenmek istemiş." dedi.
Ardayı ittim. Beni kullanıcaktı. İçimi ağlama hissi kaplarken bu duyguya lanet ettim.
"Eve gitmek istiyorum." dedim titremek isteyen sesimi bastırmayı başararak.
Kolumdan nazikçe (!) tutup ellerini bacaklarımın altını tuttu ve kucağına aldı.
Göz devirdim. Benimle temasa girmek için elinden geleni yapıyordu, ama ben onun kandırdığı kızlara benzemem.
Uzaklaşabildiğim kadar uzaklaştım ama bu hiç durmadan beni kendine yapıştırıyordu.
En sonunda "Ayhh! Yeter ama! Bunaldım indir yürürüm ben!" diye cırladım kulağına doğru bilerek beni bıraksın diye ama bu çocuk inat bırakmıyor.
Bende Arabaya kadar dayanırım böyle kalmaya diye düşünerek gözlerimi kapattım.
Ayy uykum geldi.
Uyumak istemiyodumki ben...
/×_/×/×/+__×
Bölüm bitişi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)
Roman pour AdolescentsKÜFÜR İÇERİR AZRA SERT: Yarışlara aşık ARDA GÜÇLÜ: Yeraltının Kralı ------- Kesit: "Azra'm hadi gidelim burdan." dedim. "Allah Allah, nerden senin Azra'n oluyormuşum?" dedi sinirle. "Az önce seni öptüğümden beri." dedim Gülerken. O ise Kıpkırmızı o...