11.Bölüm

3.6K 152 4
                                    


MEDYA AZRA

Azra'dan:
Arda, Mert ve o Yaşlı Adam karşımdaki Masada duruyorlardı. Daha beni fark etmemişlerdi, birde etrafta zilyon tane Koruma vardı, ben bunları aşıp Arabayı nasıl alıcağım? Rina aradığında Telefonu hızla açıp kulağıma götürdüm.

Azra: Burda tanıdıklarım var ve birsürü korumada var, içeri girmem bile imkansızken Arabayı nasıl çalacağım Rina? Aklınımı kaçırdın sen?

Rina: Azra tek yapacağını söylemedim, ben arkandayım./dediği şeyi Telefon çekmediği için anlamaya çalışırken anladımki Rina bana yardıma geldi. Arkamı döndüm ve Rinaya ilk önce 'salak bu' bakışı attım ondan sonrada kollarımı boynuna sardım. Sarıldıktan sonra kafasına şaplak geçirdim.

Rina: Napiyorsun lan gevşşekk!

Azra: Sus len Moruhh!

Biz kıkırdarken yanımıza biri gelince sustum, Rina direk Yüzünü düz ifadeye getirirken, benimde ondan bir farkım yoktu. Tanımadıklarıma Sert davranırdım ama gülerdim. Sevdiklerime karşıda yumuşacık olurdum.

Adam: Buyrun Matmazel Masanız hazır.

Rina başını salladıktan sonra, bana Yürü işareti yaptı, ben Göz devirdim ve Adamı takip ettim, arkamdanda Rina geliyordu. İçeri girince bizi bir Masaya götürdü, pek süslü değildi bu yüzden beğendim ;). Rina karşıma geçince bir Adama bakmaya başladı, bende bakışlarımı oraya çevirdim. Tanımıyordum ama Sert bakışlarından ve Soğuk tavrındanda anladığım kadarıyla Mafyaydı. Rinanın gerçek adı Rina değil. Kendisinin ismi çok tanındığı için ismini Rina veya Lena olarak kullanıyor. Gerçek adınıda başka zaman öğrenirsiniz artık çünkü şimdi Planı yapma zamanı.

Buraya gelirken Plan yapmıştım, eğlenceli ve Tehlikeli. Ama olsundu, eğlence varsa bende varım.

Planı uygulamaya geçirdiğime dair bir Mesaj attım Rinaya sonra hedefime odaklandım, biraz yakınlaştım sonra tam yanından elinde içki olan bir kız görünce 'ayağım takıldı' ve kızı ittirdim. Kızın içkisi Adamın takım elbisesine dökülürken, bana sinirle bakmaya başladı, ama böyle bakınca çok komik olduğunu bilmiyordu galiba. Çok fazla durduğumu anladım ve Adama "Pardon cidden ayağım takıldı çok kalabalık bir ortam burası"dedim. Adam ilk önce beni bir süzdü, sonra bana Alayla bakmaya başladı, ben Yavaş yavaş sinirlenirken telefonuma Mesaj geldi. Telefonumu çıkarıp mesaja girdim.

Gönderen: Rinacağzz♡
Sinirlenirsen iş batar, bende sana ceza vermek zorunda kalırım Atarlı Gözell!

Telefonu kapatıp Adama döndüm.

Azra: Beyfendi kusura bakmayın, Kalabalık ortamlara pek alışkın olduğum söylenemez bu yüzden dikkatsiz davrandığım için Kusura bakmayın.

Adam benim kolumu tuttu ve sıkmaya başladı, kolumu çok sert tuttuğu için acıyordu ama bunu ona göstericek halim yoktu. Bunu fırsat bilip sanki diğer elimle onu kendimden kurtarmak istiyormuş gibi yapıp elimi ceketinin cebine koydum ve parmaklarımı gezdirdim.

En sonunda Anahtara ulaşınca hızla çıkartıp Parmaklarımla onu gizli cebime koydum. Sonra hızla kendimi Adamdan çektim ve sinirli sinirli ona bakmaya başladım. Telefonuma tekrar mesaj gelince Göz devirip Rinanın yanına döndüm. Telefonumu açıp mesaja baktım.

Gönderen: Malaklak♡ (Büşra)
Arızaağğ işin bittimi?

Gönderilen: Malaklak♡ (Büşra)
Anahtar bende bebiko son bir işim kaldı, onuda bitiriyim sana gelicem hazırlan. ;)

Telefonumu yerine koydum ve Deri Pantolonumun cebinden çakmağı çıkardım. Örtüleri Yavaş Yavaş yakmaya başladım. Masalara gidip gidip örtüleri yakıyordum en sonunda nerdeyse tüm masaların örtülerini yaktım ve Rinanın kolundan çekiştirip çıkışa getirdim.

Arabanın oraya vardığımızdada Yangın Alarmı çaldı. Hemen sürücü koltuğuna bindim ve Rinanın binmesini bekledim, binince Arabayı bağırtarak çıkardım. Gülerek sürerken arkamdaki diğer Arabaları gördüm. Yüzümdeki sinsi sırıtışla birkaç hareketle izimizi kaybettirdim.

Arabayı Rinanın Arkadaşının benzincisinde durdurdum ve hızla plakanın vidalarını söktüm. Sonra diğer Plakayı takıp vidaları yerine Monteledim. Hızlı Adımlarla çıkardığım Plakayı çöpe atıp koşar adımlarla Arabaya döndüm. Sürücü koltuğuna yerleştikten sonra gideceğim yere doğru sürmeye başladım.

Rinanın Araba Madenine gelince Arabayı ayrılan yere Park ettim. Rinayla sarılıp vedalaştıktan sonra birisinin beni bırakmasını istedim. Sedat gelince başımı olur anlamında salladım ve Sedatın Arabasına bindim.

Uzun sürmeden beni Büşranın evine getirince başımla selam verdim ve Arabadan indim. Canım kankişimin 3Katlı süslü evinin Ziline bastım ve beklemeye başladım. Kapıyı Derya Abla açınca sessizce "Selamun Aleyküm"dedim. Kendisi direk "Aleyküm Selam"derken Gülümsedim ve içeriye geçtim. Büşranın Annesi Selin Teyzeyi ve Babası Selim Amcayı selamladıktan sonra kankişimin Odasına çıktım. Telefonuna gömülmüş birşey yapıyordu, bunu fırsat bilip "BÖÜÜĞ" diye bağırdım. Büşra zıplayarak yataktan düşünce anıra anıra gülmeye başladım. Büşra kafama yastık atınca zorda olsa gülmemi durdurdum ve Yatağına oturdum. Kafasına Şaplak geçirdim ve "Malaklaklaklak nasılda korkarmış"dedim tekrar gülmeye başlarken. Bu sefer kafama şaplak yiyen ben oldum ve susmak zorunda kaldım,

Büşra: Salaklaklaklaklak, sen Araba çalarken endişelenende kabahat. Ne diye korkuyorsam başına birşey gelicek diye"dedi dudak büzerken.

Canım Kankama sarılmaya başladım, sarılma bitince kafasına tekrar şaplak çaktım  ve "Yorgunum ben hadi uyuyak"dedim. Büşra kafasını sallarken, Yatağa sırt üstü yattım ve Tavanı izleyerek uyuya kaldım. (Oda Büşra koktuğu için Kabus görmiyecek.)

Gözlerimi açtıran şey Alacaklı gibi çalınan Kapı. Büşraya kısa bir bakış attım, uyanmış. Beraber aşağıya indik, ama gördüğüm Manazara karşısında Şoka uğradım, bunun beni bulmuş olma ihtimali ne kadar?

&/&/&/&/&/&/&/&/&/&/&/&/&/&/&/&/&
Bölüm bittii.
Bu diğerlerinden daha kısa olduğu için kusura bakmayın lütfen. Üstümde Tatil heyecanı olduğu için pek İlham gelmiyor doğrusu.
Tatile 4 Gün kaldı,e haliyle heyecanlıyım, umarım anlayışla karşılarsınız.
Elimden geldiğince 2Gün içinde yeni Bölüm Yollamaya çalışıyorum.
Beğendiyseniz Vote ve Yorum bırakmayı unutmayın.
Başka bir Bölümde görüşmek üzere.

Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin