MEDYA ARZU VE ŞEYMA
Şarkı tavsiye edilir...(Avlu dizisinden)Azra'dan:
Sabah Güneş ışıklarının yüzünden kalkmış, zar zor duş almış ve kendime gelmiştim. Lacivert renginde kot bir Patolon giymiş üstüne bol beyaz bir t-shirt, onun üstünede Erkek bölümünden aldığım ve çok beğendiğim adisas hırkasını (gerçek ama herkeze sahte dicek) giymiştim. Siyah beyaz adidas spor ayakkabılarıda (sahte) giydikmi tamam. Hızla Mutfağa girdim ve oturmadan kendime nuttellalı ekmek yaptım ve okula giderken hepsini bir güzel miğdeme indirdim.Okula varınca ilk işim Kantine inip su almak olmuştu, susadım çünkü sabah hiç birşey içemedim.
2. Teneffüs
Can sıkıntısından Patlicak durumdayım ve ne yapabilirim hâlâ bulamıyorum. Büşra beni dürtüklediğinde 'ne var lan' diye tersledim ilk, ama sonra dediği şey tam bir ışık gibi gözümü aldı. Nasıl bir cümle oldu bilmiyorum ama böyle dursun shhsh. Büşranın kolundan sürükleyip Müdürün odasına kapıyı çalarak girdim. Hayır hayır gir demesini beklemedim, öyle çaldım ve kapıyı açtım.
Azra: "Hocam Selen Hoca sizi çağırıyor" dedim Müdür direk kafasını kaldırdı ve Parlayan gözlerle bana bakmaya başladı. Niyemi? Selen Hocaya aşık bir Müdürümüz var bizim. Bunu nerdeyse tüm Okul biliyor, sadece Selen Hoca anlıyamıyor.
Müdür: "Vallahamı? Nerde nerde benim biricik Selenim?"
Azra: "Hocam en son öğretmenler odasındaydı."
Müdür: "Tamam haydi görüşürüz" dedi ve Odadan deli gibi koşarak çıktı. Büşrayla direk Bilgisayarın başına geçtik. Selen'im yazan Dosyaya tıkladım. O ney lan Şifre var. Olum ne zamandan beri Dosyalara Şifre konuluyo lan? Neyse hemen özel USBmi aldım taktım uygulamayı çalıştırdım filan. İçerdeyim uleynn. Sapık Stalker. Malakk. Kadının Resmini heryerde çekmiş. Birde ilan-ı aşk mektubu yazmış. İmza Anonim Heyranın yazıp çıkarttım tüm Dosyadaki Resimleri ve Mektubu. Biraz kötülük yapıyor olabilirim ama yani bende çok sıkılmıştım.
Hepsi çıkınca hızla Müdürün odasından çıktık ve Sınıfa girdik. Bu ders boşmuş bu yüzden Resimleri filan hepsini tek Zarfa doldurdum ve gizlice Öğretmenler Odasına girdik Büşrayla. Selen Hocanın Masasındaki kitapların birine sıkıştırdım ve ordan hızlı bir şekilde sınıfa geri girdik.
Sınıftada Müdür bey varmış ve elinde benim USB'm. Müdürün yanına çatık kaşlarımla gittim ve USB'mi aldım.
Azra: "Hocam bu sizde ne yapıyor?"
Müdür: "Bu benim Odamda benim Bilgisayarımda napiyordu?"
Azra: "Hocam benim bir işim vardı sizde Odada yoktunuz bende işimi hallettim ama sonra unutmuşum demekki Zil çalınca orda" Yalan çarpılmassam iyi. Müdür sınıftan çıkınca yerime geri oturdum.
Azra: "Olum ucuz yırttık lan."
Büşra: "A-Azra."
Azra: "Noldu?"
Büşra: "R-Rina aradı."
Azra: "Ne dedi?" kaşlarım çatık bir şekilde konuşuyordum artık. Rina'ya borcum olduğundan beri bana hep Görevler veriyordu ve yerine getirmessem Görevin iki katını veriyordu. Bu anlaşmanın bitmesinede 3Ay kaldı.
Büşra: "Sana Sesli Mesaj bırakmış onu dinliycekmissin."
Azra: "Kulaklığın varmı?"
Büşra: "Var."
Büşradan kulaklığı aldığımda direk Telefonuma bağladım ve kulağıma taktım. Sesli Mesajı dinleyincede düşünmeye başladım. Neden kendi yapmıyor bu sefer? Benden bir Araba çalmamı istedi ve bu Görevi hafife almamamı Rica (!) etmişti. Ben asla bir Görevi hafife almam, ama merak ederim hep 'bu sefer neden kendi yapmadı' diye. Saati ve yerini onun Mekanında öğreneceğimide açıkca belirtmişti. Kulaklığı çıkarıp Büşraya geri verdim ve arkama yaslandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilKÜFÜR İÇERİR AZRA SERT: Yarışlara aşık ARDA GÜÇLÜ: Yeraltının Kralı ------- Kesit: "Azra'm hadi gidelim burdan." dedim. "Allah Allah, nerden senin Azra'n oluyormuşum?" dedi sinirle. "Az önce seni öptüğümden beri." dedim Gülerken. O ise Kıpkırmızı o...