3.Bölüm

6.7K 227 21
                                    

MEDYA AZRA VE BÜŞRA, GİYDİKLERİDE DİREK AŞAĞIDA

Şarkıyı tavsiye ederim!-> *Küfürlü*

Azra'dan:
Büşranın odasında biri vardı. Kim olduğunu bilmiyorum ama Büşranın bir aralar bahs ettiği sapığı olabilir. Direk adamın yakasından tuttum ve yumruk indirdim suratına bu onun yere düşmesine neden oldu.

Büşra: Azra napiyorsun?

Azra: Sapığını dövüyorum.

Büşra: ^Kahkaha^ Yahu ben sana Şaka yapmıştım sapığım var diye. Hem bu sapık değil, bu Mert. Seni Okulun Spor Salonunda görenlerden biri.

Azra: Haaa. İyide o zaman sen neden çığlık attın?

Büşra: Arkadan gelip beni korkuttuda ondan.

Azra: İyi bari suratındaki morluğu hak etmişsin.

Mert: Üff yaa. Senin yüzüne karizmam çizildi.

Azra: Allahım sen bana sabır ver. Kardeş beni iyi dinle, birdaha bu kızı korkutursan bende seni korkuturum, ama senin yaptığın gibi değil!
Dedim ve kendi odama geri döndüm. Aklıma Pislik Remzi, Sözde Annem olan Annem, beni korumayan üvey kardeşlerim geldi. Kum Torbasını ne zaman yumrukladığımı anlayamadan, birden Torbadan kum fışkırmaya başlamıştı. Anlamıştım, yine çok fazla kaptırmıştım kendimi. Ellerime baktım, sargı yada eldiven giymemiştim, buyüzden kanıyordu. Sinir tüm vücudumu ele geçirmişcesine Büşranın odasına girdim. Kendisini biraz itekliyip kum torbasına vurmaya başladım. Sonunda buda patlayınca, elimdeki acı siniri dindirmeme yetmişti. Acı dolu bir inlemeden sonra Büşra ellerime baktı.

Büşra: Yinemi?

Azra: He yine, yine ve yine. Hiç bir zaman geçmiyecekki!

Büşra: Tamam Gül, sakin ol. Şimdi bir Pansuman yaptıralım ondan sonra eve gideriz.

Azra: Olmaz ben ne sana ne Demire gitmiycem ben oğlumu özledim. Evime gidicem ve oğlumla hasret gidericem. Ha birde Mert bi odadan çıkarmısın?

Mert: 1 Şartla.

Azra: Söyle.

Mert: Sana birkaç soru sorucam sende dürüst bir şekilde cevap vericeksin.

Azra: Tamam hadi çık.
-Mert çıkar-

Azra: Yarışa ne oldu?

Büşra: Yarın hala Yarış ama yara bere içindesin gitmesen?

Azra: Yaralar ne zamandan beri Yarışa gitmemi engelliyor kankss?

Büşra: Tamam be birşey demedik. Yan koltuk benim Demire vermem o izlesin.

Azra: (Kahkaha) Merak etme her zamanki gibi senin. ^göz kırpar^
Odanın dışarısından bağırma sesleri gelince ben kendi odama tüydüm ve kasarımı belli etmeyecek bir Kazak giydim. Dışarı çıkınca tanımadığım biri Merte bağırıyordu, Büşrada onların yanında bekliyordu. Ağır adımlarla oraya doğru yürüdüm. Büşraya baktım 'kim bu' dercesine. Büşra 'Sonra anlatırım' bakışı atınca üstelemeden bağırışları dinlemeye başladım.

Bilinmeyen çocuk: Lan neden Telefonunu açmıyorsun. Ödüm bokuma karıştı sana birşey oldu sandım.

Mert: Ne abarttın be kardeşim, Büşraya Şaka yapmıştımda Telefonum sessizde kalmış.

Bilinmeyen çocuk: Aşıkmı oldun lan sen? Böyle şaka felan.

Ben daha fazla dayanamadım ve atladım lafa.

Azra: Hoop kim kime aşık oluyor lan, kemiklerini kırarım Mert, eğer birşeyler duyim seni yakarım.

Mert: Aman biliyoruz herhalde. Aşık filan değilim sadece iyi bir Arkadaş olabilir.

Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin