15.Bölüm

3K 138 3
                                    

MEDYA DEMİR

Azra'dan:
"DEMİR?!"

Demir: "Naber kanka ya."

Azra: "Sen napiyon burda ya?"

Demir: "Timuçin abi'ye geldim."

Azra: "Sen nerden tanıyorsun Timuçini?"

Demir: "Ayy çekil bunaldım" diyip beni ittirdi ve içeri geçti. Timuçini görünce görünüşünü dikleştirip Gözleriyle bir yeri gösterdi. Sonra beraber gittiler.

Yiğitin yanına oturdum ve onu kucağıma aldım.

Azra: "Nereye gittiler?"

Yiğit: "Söylemem."dediğinde gözlerim büyüdü.

Azra: "Yani bana söylemiycekmisin?"dedim dudak büzerek.

Yiğit: "Hayır bu sefer beni kandıramazsın Tize." dediğinde uzun bir süre Offf'ladım. Sonra Kapı sesi gelince bakışlarımı sesin geldiği yöne çevirdim. Demir duruşunu dikleştirmiş sert bir şekilde etrafa bakıyordu. Onu hiç böyle Sert bakarken görmemiştim.

Timuçin: "Azra gel buraya." Ne olmuştuki?

Hemen ayağa kalktım ve Timuçin'in yanına geçtim.

"Ne oldu? Niye çağırdın beni Yanına? Demiri nerden tanıyorsun? Demir neden geldi? Birden bana haber vermeden neden geldin?" Derin bir Nefes alıp tam devam edicekken, Timuçin beni susturdu. Nasılmı? Ağzıma Yiğitin emziğini sokarak.

$$$$$$$$$$$$$$$$

"Buraya Gel!" 23 dakikadır Yiğiti kovalıyorum elinde Telefonum geziyordu etrafta, ben yaklaşıncada kaçıyordu.

Sonra birden durdu ve yanıma gelip Telefonumu elime sıkıştırdı, arkama saklandı ve T-Shirt'imin ucundan tutmaya başladı.

Bakışlarımı Yiğitin korkuyla baktığı yere doğru çevirdim.

Yaşlı bir Adam elinde bastonu ile geliyordu. Etrafında 10-15 Koruma vardı.

Timuçin burayı görünce hemen geldi ve Karşımda Adamın önünde dikildi.

"Ne istiyorsun?" dedi son derece soğuk ve sert sesiyle. Kaşlarımı çattım, bu kimdi? Yiğit neden bu kadar korkmuştu? Şu son günlerde kilo mu almıştım? Bu konunun şuan bizle alakası yok konsantre olalım.

"Bu Çıtır kim oluyor?" dedi Yaşlı bey. Bidakka bana dedi demi? Bana? Çıtır? Sürtük demeye çalıştı yani?

"Çıtır senin Babandır, s***** şurdan." Sinirlendim. Yaşlı bey Gözlerini Kocaman açmış bana bakıyordu. "Ne" dedim bu sefer.

Kafama şaplak yiyince acıyla çığırdım "Yaaağğ Timuçiiin napiyon yaaa."

"Çığırma çığırma, şimdi sen Yiğitide al içeri geç." dedi Timuçin bana keskin bakışlarını Yollarken. Sonra kesildim. Tamam vurmayın. Öyle birşey demediğimi farz edelim.

Yiğiti kucağıma aldım ve Öldürücü bakışlar eşliğinde içeri girdim. Sonra birden öldüm. Tamam valla sondu bak, vurmayın bana.

"Kim lan o?" Dedim Yiğiti kanepede kucağıma alırken.

"Nasıl konuşuyon sen çocukla lan'lı manlı?" Dedi içeri giren Timuçin.

"Kim ben mi? Hiçte bile öyle birşey yok! Sen duydunmu Yiğitcikcimim?" dedim Yiğite bakarken. Yiğit beni ele verirse ne olurdu söyliyimmi? Söylemicem sonra öğrenirsiniz MUHAHAHAHA.

"Dedi valla billa dedi Baba, kurtar beni bana Nusret'i soruyordu!" dedi Yiğit bana sinsice bakarken. Sinirle ayağa kalktım, Timuçin bana baktı ilk, sonra Yiğiti odasına gönderdi.

Timuçin 3-4 Adımla yanımda bitti, sonrada kolumdan tutup o Odaya soktu beni. Ardından kilit sesi...

Gözlerimi kapattım ve açmadım. Açmayıda düşünmüyordum. Burası buram buram Defne Ablam (Timuçinin karısı olan) kokuyordu.

Gözlerim dolunca ağlamaya başladım.

Sonra kapı sesini duydum, biri beni kucağına aldı ve başka birinin kucağına verdi.

Sırtım Yumuşak Yatak'la buluşunca Yorgana sarıldım ve dahada çok ağlamaya başladım, tüm Günlerin acısını çıkartırcasına ağlıyordum.

Sonra Yanağımda küçük eller hissettim.

Hemen Göz Yaşlarımı sildim ve Yiğite baktım.

"Ne oldu Yakışıklım?" dedim normal tutmaya çalıştığım sesimle.

"Hadi gel Oyun oynayalım." dedi mutlulukla. Gülümsedim ve başımı salladım.

Elimden tuttu ve beni çekiştirmeye başladı.

"Yavaş Yiğit düşeceğiz." dedim gülerek. Yiğitse hala beni bir oraya bir buraya sürüklüyordu.

"Tamam şimdi şöyle yapalım ben seni bir Yere götürücem sende Gözünü açmiycaksın. Sonra işte ben aç diycem sen açıcaksın Gözlerini. Tamam mı?" dedi Gözlerime umutla bakarken.

"Tamam Yiğido." Dedim Gülerek. Zaten Yiğit gözlerini kapat dedikten sonra bir daha açmadım.

Tıkırtılar, Kıkırdamalar, Arada bana çarpıp Pardon diyen Timuçinler, daha neler neler duyuyordum.

Ama inatsam inadım aç diyene kadar açmiycam işte Gözlerimi.

"Aaaaaaaaaaaaaaaç." diyen Yiğit'le birlikte Gözlerim açtım. Karşımda gördüğüm Manzara çok, ama çok güzeldi.

Ne mi oluyordu? Resmen arka Bahçeye Saha yapmışlardı. Karşıya 8 tane Adam dikmişler ve Tabelada 'İSTEDİĞİN SENİNDİR AMA TİMUÇİNE KARŞI ŞANSIN YOK!' yazıyordu.

Timuçin kendini affetirmeyi iyi biliyordu ve bu böyle giderse ona uzun zaman küs kalabileceğimi söyleyemeyeceğim.

"O ZAMAN SANA TOZ YUTTURMAYA GELİYORUM TİMUÇİN KAN!" dedim sesimi ifadesizliğe bırakarak. Nede olsa daha küstük.

"O ZAMAN TAKIMLARI SEÇME BAŞLASIN!" dedi Yiğit tatlı sesiyle. Gülümsedim.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Yeni Bölüm geldiğğ.

Sence nasıl gençliiiiik?

Kısa oldu kusura bakmayın lütfen...

Benim içime pek sinmedi ama bekletmek istemedim.

Nede olsa çok beklediniz.

Elimden geldiği kadar Bölüm yollamaya çalışacağım.

Beğendiyseniz Vote ve Yorum bırakmayı unutmayın.

Kendinize iyi bakın!

Hoşçakalın.

Gizemlilerin Aşkı [Mafya] (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin