5.

2.9K 162 26
                                    

Az egy órás pihit a szobában ülve töltöttem, a telefonon csüngve, reménykedve, hátha sikerül egy pár szót váltanom apuval, de hiába csörgettem, nem vette fel és még üzenetet sem hagyott. Haneul barátnőm viszont felhívott, így vele legalább sikerült dumálnom.

-Kiváncsi lennék arra a csajra, mi lenne vele, ha egy hétre elvennék tőle a lelefonját-nevetett fel a vonal másik végén a lány. Elmeséltem, hogy mi történt az alatt a kis idő alatt, amíg ott voltam a családi összejövetelen és hogy milyennek találom a két nőt.

-Ugyan-legyintettem, miközben megforgattam a szemeimet-egy órába is bele halna-keltem fel az ágyról, hogy egy kicsit azért körbe nézzek.

-Meglehet. Szóval apukádnak teljesen elcsavarta a fejét?

-El-nyitogattam ki a szekrény ajtajait. Mindig ezt csinálom, akárhova megyek. Sang és Kwang eleinte hülyének néztek, mostanra azonban már megszokták.

-Na és mi van a fiúkkal?-kérdezett rá, és bár ugyan nem láttam, selytettem, hogy a sunyi mosoly ott csücsül az arcán.

-Semmi. Cukik, aranyosak, szexik. Semmi új-vontam vállat, miközben beléptem a fürdőbe.

-Ennyi?-hagyott alább lelkesedése, mire felnevettem.

-Mit vártál? Hogy majd sikítozva számolok be róluk? Még nem ismerem őket annyira, de ha többet tudok, úgy is elmondom-vontam vállat.

-Ajánlom is.

-Eddig Jungkook, Hoseok és Jimin az, akikkel valamivel többet beszéltem. Kedvesek és segítőkészek. Hobi foglalt nekem helyet, így mellette ültem és nem unatkoztam, mert vagy piszkált vagy kérdezgetett, amit amúgy nem bántam-mosolyodtam el.

-De édes-hallottam hagján, ahogy vigyorog.

-Az-bólintottam helyeslően.

-Na és melyikük tetszik?-kérdezte izgatottan. Sóhajtva megráztam a fejemet, majd lekapcsoltam a fürdőben a villanyt és kijöttem.

-Egyik sem és nem is fog-győzködtem bolond barátnőmet.

-Majd meglátjuk-nevette el magát. Vissza sétáltam az ágyhoz és törökülésbe húzva lábaimat, leültem.

-Mennem kell-mondta hirtelen-megyünk a rokonokhoz.

-Jó-bólintottam-vigyázz magadra.

-Te is. Majd beszélünk. Érezd jól magad. Szia-köszönt el, azzal bontotta a vonalat.

Megpróbáltam felhívni aput, hátha felveszi, de semmi változás, ki volt kapcsolva, nekem pedig felment a pumpa, ezért úgy döntöttem, hogy nem hívom. Ha ő nem keres, akkor én sem fogom. Nem zavarom, biztos jól megvannak hármacskán.

-MinJi-zökkentett ki bambulásomból Sang, mire a nyitott ajtó felé kaptam a fejemet.

-Hm?

-Gyere, elkészültök és megyünk-mosolygott rám kedvesen, mire bólintottam, feltápászkodtam és kimentem-a szomszédban vannak a sminkesek, mellette a fordász, utána pedig a ruhás.

-Oké-sétáltam be a szobába, ahol már Yoongi, Hoseok és Jungkook ott voltak. Az ágyon hevertek az alapozók, korrektorok, egyéb arcra való termékek, egy bőr tartóban az ecsetek, szemre való paletták és egyéb cuccok, amikhez annyira nem értek, hisz nem nagyon viselek sminket, ha igen, akkor az kifullad egy szemceruzában, egy spirálban és egy rúzsban.

-Ülj le ide, kérlek-paskolta meg egy nagyjából velem egyidős lány az asztal előtt lévő széket, mire engedelmes jó kislány módjára helyet foglaltam.
Szűkösen ugyan, de el fértünk négyen annál a nem éppen sminkelésre feltalált asztalocskánál. Szinte össze ért a lábam a Yoongi-éval és a Hoseok-éval, így összébb húztam magam.

You And Me [Yoongi Ff] | ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя