52.

1.1K 72 14
                                    

*Harmadik fél/Mesélő szemszöge:*


*A szakítás napja *

Yoongi idegesen becsapta maga után a bejárati ajtót, lerúgta a cipőjét, és mit sem törődve a kérdéseket feltevő bandatagokkal fel sietett a szobájába, hogy bezárja magát.

Utálta a világot, átkozódott, és elege volt. Ingerülten és teli érzelmekkel járkált fel s alá a helyiségben, ahol még mindig érezte barátnője illatát... Jobban mondva volt barátnőjéét.

Fel akart robbani belülről, mivel már ő sem értette saját döntését, amit pár nappal ezelőtt hozott. Már gondolkodott rajta egy ideje. Meg akarta védeni a szeretett lányt, nem akarta megbántnai, nem akart neki bajt, aggodalmat és csalódást okozni. Azért tervezte a szakítást, hogy ne fájjon annyira a távolság, hogy ne legyenek veszekedések amiatt, hogy nem tudnak majd még csak heti szinten sem beszélni, hogy több, mint öt hónapig nem találkoznak majd. Úgy gondolta, hogy ez lesz a legjobb mind a kettejüknek. Emelett pedig mind a ketten híresek, sok a munnkájuk, így is van, hogy alig tudnak találkozni. Nem akarta még jobban kínozni mindkettejüket. 
Ám arra előzékenyen nem gondolt, hogy ez majd szétszedi mind a két félt, és rosszabb lesz, mint eddig bármi.  

Mérges volt saját magára, tele volt dühvel, amit mindenképp ki akart adni magából, és nem is figyelte, hogy véletlenül lelök egy poharat az asztaláról, ami szilánkokban terült szét a földön. Nem érdekelte, hidegen hagyta, "Majd feltakarítom" - gondolta.

- Mi volt ez? - rontott be a szobájába hirtelen Jin, aki kérdön nézett a férfira - Direkt törted össze? - mutatott a törött pohárra. Yoongi fujtatva megforgatta szemeit, majd levágta magát az ágya szélére, és két kézzel beletúrt a hajába.

- Minden rendben? - ráncolta szemöldökét a legidősebb.

- Csak menj el - motyogta a rapper.

- Mi történt...

- Hagyj magamra, hyung - szakította félbe. Jin egy pillanatig habozott, majd megfordult és kiment, maga után behúzva az ajtót. 

Yoongi lehunyta szemeit és tehetetlenül lecsúszott a földre, miközben az üveg darabokat bámulta maga előtt. 

Meggondolatlan lett volna? Lehet, hogy még egyszer át kellett volna futni az egészet fejben? Talán akkor nem csinál ekkora idiótaságot. Vagy lehet, hogy még is így lesz a legjobb? Hogy ha tényleg vége a kapcsolatuknak és nem kínozza tovább a lányt. "Jobbat érdemel" - mondta magában. Tényleg úgy vélte, hogy MinJi-nek olyas valaki kell, aki többet tud vele foglalkozni, akivel nyílvánosan is mutatkozhat, akivel nem kerül majd bajba. Talán így tényleg kedvezőbb lesz a szerelmének.

Pár óra elteltével Yoongi még mindig a gondolataiba merülve ült ágya előtt, teljesen kedvtelenül.

- Kész a vacsora, és itt vannak SeJin-ék - dugta be a fejét az ajtón Namjoon, majd már ki is ment, hogy le siessen. 

A magába roskadó férfi sóhajtott egyet, megdörzsölte arcát, majd lassan felállt és kedvtelenül lesétált, hogy meghalgassa a holnapi nap menetét. 
Nem evett semmit, csak össze túrta az ételt, melyet Jin készített nekik. Menedzserei arról tartottak egy kisebb tájékoztatást, hogy holnap legyenek készen reggel ötre, mert akkor indulnak a reptérre. Meg kezdődik a turné, a legnagyobb álma. Izgatott volt, és teli volt reményekkel, de egyik fele nem érzett mást, mint szomorúságot, és letörtséget. "Majd elmúlik" - csapta fejbe magát gondolatba.

You And Me [Yoongi Ff] | ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя