41.

1K 82 4
                                    

Készen lett minden étel, én pedig fél kézzel ugyan, de meg tudtam teríteni.

- És láttad az utolsó részt? - kérdezte Yoongi-tól izgatottan apa, amikor beléptem a nappaliba.

- Még nem, uram - válaszolt illedelmesen Cukorka.

- Akkor mindenféleképpen nézd meg.

- Mi folyik itt? - néztem apára gyanakvóan.

- Beszélgetünk - vont vállat. Megerősítést várva, inkább Yoongi-ra néztem, aki csak halványan elmosolyodott, ezzel némán tudtomra adva; minden rendben van.

- Helyes - biccentettem.

- Gyertek enni - dugta ki a fejét anya az ebédlőből, mire mind a hárman egyszerre mozdultunk meg.

Leültünk az asztalhoz. Mellém ült Yoongi, velünk szemben pedig a szüleim. 

- Hú, de jól néz ki - csillantak fel apa szemei, ahogy végig nézett az asztalra helyezett ételeken.

Mind hozzá kezdtünk enni és őszintén szólva kezdett egy kicsit kínossá válni a csönd, ami ránk telepedett.

- Na és... - szólalt meg hírtelen apa, miután megköszörülte a torkát - Gondolom nehéz az Idol élet - nézett a barátomra érdeklődve.

- Valóban nem könnyű, de imádom a munkám - mosolyodott el a férfi.

- Gondolom van kevésbé fényes oldala is - csatlakozott anya is.

- Vannak olyan rajongók, akik nem tudják tiszteletben tartani a magánéletünket és betörnek a hotelszobáinkba, amíg távol vagyunk. Ellopják a dolgainkat, vagy ott maradnak amíg vissza nem érünk - mesélte a dolgokat Yoongi.

- Azta - csodálkozott anya döbbenten.

- Brutális lehet - csóválta a fejét apa is.

- Valóban nem kellemes - biccentett Cicuskám, majd egy falatot a szájba helyezett.

Meglepően jól telt az este, apa rendesen viselkedett és anyának is hálás vagyok, amiért főzött. Vacsora után még egy bő fél órát beszélgettünk a nappaliba, majd mivel már majdnem kilenc óra volt, úgy döntöttünk távozunk.

- MinJi, biztos, hogy ne rakjak el neked sütit? - nézett rám kérdőn anya az ajtóból.

- Igen - mosolyogtam.

- Na és te Yoongi? Vigyél a fiúknak is - vetette fel az öteltet anya mosolyogva.

- Oh, tényleg - jutott eszembe - Akkor csomagoljunk nekik - léptem vissza anyával az oldalamon.

Eper tortát csinált anya, mert tudja, hogy az a kedvencem. Még maradt bőven, így nagyjából a felét eltettük egy műanyag tárolóba.

- Viseld mindig gondját - hallottam meg apa hangját.

- Ez csak természetes - mondta Yoongs - Szeretem a lányát és sosem hagynám el - tette hozzá.

Anyával össze néztünk és mind a kettőnk arcán ott virított egy széles mosoly. Sóhajtottam egyet, majd miután rápattintottam a fedelet a dobozkára, elindultam a kijárat felé.

- Majd beszélünk - öleltem meg apát, aki egy puszit nyomott a fejemre.

- Lassan már elmehetnénk megnézni valami jó filmet - borzolta össze hajamat.

- Mindenképp - biccentettem nevetve.

- Szia anya - öleltem át őt is - Köszönök mindent.

- Ugyan - legyintett.

You And Me [Yoongi Ff] | ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora