- Gyerekek, Yoongi írt nekem egy dalt - mentem be boldogan ugrándozva a nappaliba, majd lehuppantam Kook mellé, aki a playstation-ön játszott. Hirtelen mindenki rám emelte tekintetét és döbbent fejet vágva néztek - Mi van? - ijedtem meg.
- Azta - bökte ki Namjoon.
- Ja - helyeselt Jimin is.
- Most mi van? - fordultam körbe értetlenül.
- Durva - gondolkodott el Jin is.
- Na jó, most már áruljátok el.
- Yoongi hyung írt neked egy dalt, ami azt jelenti, hogy kurvára beléd van esve - közölte velem Taehyung.
- Fiatalember! - szólt rá Jin a káromkodás miatt.
- Bocsánat - forgatta szemeit.
- Sőt, igazából valószínűleg a kutyájánál is jobban szeret, ami ritka, mivel... - folytatta Hoseok.
- Van kutyája? - ráncoltam szemöldököm.
- A szüleinél - legyintett Kook.
- Lényeg a lényeg - sóhajtott Jimin - Imád téged - tárta szét a karját afféle "ez van, fogadd el" stílusban.
Nagyokat pislogva kapkodtam fejemet közöttük, amikor is Cukorka csattogott be papucsában még mindig a kakaót szürcsölve.
- Mi van te szívtipró? - vigyorodott el Namjoon.
- Mi lenne? - vonta fel szemöldökét.
- Nem is mondtad h már megmutattad neki - biccentett felém Jin.
- Megmutattam neki - biccentett.
- Kösz - dünnyögte a legidősebb.
- Gyere, menjünk - ment ki a nappaliból Yoongi.
- Én is mehetek? - örült meg Tae.
- Nem - szólt vissza a konyhából.
- Jöhetnél, de valami meglepetésről beszél - vontam vállat, mire mindannyian eleresztettek egy hosszú "oooh"-zást.
- Minden világos - bólintott Hobi.
- Mint a nap - mutatta fel hüvelyk ujját Jin.
- De fasza, hogy csak én nem tudom - álltam fel.
- A meglepetés azért meglepetés, mert nem tudsz róla semmit - magyarázta meg Jungkook.
- Ch - dobtam hátra sértődötten a hajamat, majd ott hagyva a fiúkat a barátom után indultam.
- Kész vagy? - kérdezte, amikor pont össze futottunk a fordulóban.
- Aham - biccentettem.
- Akkor pillanat - indult vissza szobájába.
Én addig elköszöntem a fiúktól és felhúztam a cipőmet az előszobában.
Yoongi is megérkezett és útnak indultunk. Kicsit izgultam, nem tudtam hova megyünk és ötletem sem volt. Kocsival mentünk, de egy idő után furcsává váltak a dolgok, mivel túlzottan is ismerős volt a környék.
- Miért megyünk a házamhoz? - ráncoltam a szemöldököm.
- Majd meglátod - mosolyodott el egy kicsit.
A kuckóm előtt leállította a motort, felhúzta a maszkját és a sapkáját, feltette napszemüvegét és kiszállt. Nem tudtam mit tenni, így én is kiszálltam.
- Innen gyalog megyünk - kulcsolta rá ujjait az enyémeimre.
Elindultunk az egyik irányba és még mindig nem bírtam felfogni, hogy miért nem autóval megyünk?
VOCÊ ESTÁ LENDO
You And Me [Yoongi Ff] | ✔️
FanficKim MinJi élete modellként cseppet sem könnyű. Nincs magán élete és szabadidőből sem jut valami sok. Egy munka során találkozik először a Bangtan fiúkkal, egyikük azonban elvarázsolja őt, és érzelmeket kezd táplálni a férfi iránt. "-Még mindig fél...