26.

1.8K 117 10
                                    

Be kopogtam HyunJu irodájának ajtaján és pár pillanattal később be is nyitottam.

- Áh, MinJi, de jó, hogy jössz – virult fel arca, amikor meg látta, hogy ki lépett be. Rögtön az asztalához pattant és egy nagy borítékot nyomott a kezembe.

- Mind kész van és azt kell, hogy mondjam, hogy rohadt jók lettek – ecsetelte boldogan a jó hírt.

- Minden felé képpen meg fogom nézni őket, és nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen gyorsan meg lettek – mosolyodtam el.

- Ugyan – legyintett – semmiség. Mindegyik HD, még a pórusaid is látszanak.

- Köszönöm – nevettem el magam.

- Ha ettől nem dobja el az agyát, akkor semmitől nem fogja. Születésnapjára pedig szerintem egy sztriptíz show-t kéne neki össze dobni. Aztán pedig...

- Inkább ne folytasd – állítottam le.

- Igaz igaz, majd amikor oda érünk – bólintott.

- Én viszont most megyek, még van egy pár elintézni valóm, mielőtt el utazom – kezdtem harapdálni a szám szélét.

- Persze, menj csak – bólintott – holnap találkozunk.

- Rendben – intettem egyet, majd a kis csomaggal a kezemben vissza indultam a menedzsereim irodájába.

- MinJi – szólított meg valaki mögülem. Meg torpantam és egy pár másodperces hezitálást követően hátra fordultam és felvont szemöldökkel néztem a főnökömre.

- Igen?

- Beszélnem kell veled – hangja ugyan olyan volt, mint szokott lenni, de még mindig nyugtalan és ideges.
Némán bólintottam egyet és követtem őt.

- Drágám – kezdett bele, miután leültem az asztalával szemben – Sung már kapott egy nagy fej mosást és...

- Én is fogok? – lepődtem meg, hisz szerintem én nem csináltam semmit. Azon kívül, hogy lekevertem egy nagy pofont a fotósunknak, de okkal, persze.

- Nem, természetesen nem – rázta meg a fejét – SungWon nevében is elnézést szeretnék kérni. Meg beszéltem vele a dolgokat és ha haza jöttél adunk egy interjút az újságoknak és a tévének is, hogy mi is a szitu valójában. A fiúcska anélkül nyilatkozott a riporterereknek, hogy megengedtem volna. Ezért valószínűleg büntetést fog kapni, de még nem találtam ki, hogy mit – dörzsölte meg halántékát.

- Értem – bólintottam.

- Remélem nem okozott nagyobb problémát a magán életedben, szívem.

- Nem – áh, dehogy is...

- El kezdtél már pakolni? – könyökölt fel a falapra, úgy, mint egy kis lány, aki valami szaftos pletykát hall.

- Még nem, azt ma estére tervezem. Előtte van még mit csinálni.

- Akkor nem is tartalak fel – vágta rá, majd felállt, ezzel finoman tudtomra adva; taka van – mindent meg fogunk oldani, egy percet se aggódj. Érezd jól magad Kaliforniában és ügyes legyél – kacsintott rám Chin.

Sóhajtva indultam ki az épületből, vigyázva, Sung nehogy rám ugorjon valamelyik sarokból.

Dobtam egy sms-t Kwang-nak, hogy haza mentem és hogy holnap várom őket a megbeszélt időpontban.

Be mentem az egyik kis boltba, ahol be vásároltam pár dolgot, ami esetleg holnap kellhet az útra és vettem egy doboz sütit, amit majd Haneul barátnőm társaságában kívánok el fogyasztani, amikor át megyek hozzá el köszönni.

You And Me [Yoongi Ff] | ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя