7.

3.2K 159 17
                                    

Ahogy elnéztem a fiúk nem nagyon tudták hova tenni a rohamomat és egy kicsit meg is ilyedtek, de nem kérdeztek rá, nem hozták szóba. Szerintem Sang felvilágosította őket arról, hogy asztmás vagyok.

A menedzsereim vissza akartak vinni a hotelba, de nem engedtem nekik, így végül maradtam.
Három órát töltöttünk a vidám parkban és tulajdonképpen nem a fotók miatt, hanem mert annyira jól éreztük magunkat, hogy nem szívesen mentünk el. Még Yoongi is élvezte, ami azért nagy szó, tekitnve, hogy álmos volt.

Dodgemeztünk is, ami először elég nehézkesen ment, de idővel bele jöttünk. Kétszemélyes kocsik voltak, sok féle színben.

-És ezt hogy kell vezetni?-ültem bele az egyikbe, majd tekergetni kezdtem a kormányt össze vissza, de nem történt semmi. A fiúk azon veszekedtek, hogy ki melyikbe üljön, és hogy kivel legyenek párba én meg csak nézelődtem.

-Ülj arrébb-lépett oda mellém Suga, mire felnéztem rá. Nem vitatkoztam vele, odébb csusszantam és össze húztam magam, bár kényelmesen el fértünk.

-Te tudod hogy kell irányítani ezt az izét?-vontam fel fél szemöldököm. Annyit tudtam, hogy valami árammal működik, meg központi vezérléses vagy micsoda.

-Olyan, mintha autót vezetnél, csak sokkal egyszerűbb-mondta rám sem nézve.

-Tudsz vezetni?-lepődtem meg, bár nem tudom miért, hisz várható volt. Halkan elnevette magát, majd bólintott.

Nagyjából ennyiből állt a beszélgetésünk, ugyanis ekkor belénk ütközött Jin és Jungkook. A legfiatalabból feltört egy ördögi kacaj, amitől én is elnevettem magam.
Jól szórakoztunk, sokat röhögtünk egymáson vagy magunkon.
Ettünk hot dogot, hamburgert, és egyéb egészségtelen kajákat, amikből én csupán egy-egy harapást falatozhattam. Taehyung és Kook azzal szórakozott, hogy megpróbáltak egyszerre enni a két ételből, ami persze nem ment nekik, és abba is hagyták a kísérletezést, nehogy leegyék magukat.

A hotelban átöltöztem; egy szaggatott farmert vettem fel és egy meleg, bő pulcsit. Lemostam a sminket, amit a fejemre kentek és mivel még bőven volt időnk vacsoráig, elővettem a telefonomat. Fél hatot mutatott az óra, apu pedig még mindig nem keresett és még csak üzenetet sem hagyott. Szemforgatva dobtam az ágyra a telefont, és vettem elő a kamerámat. A mai nap még úgy sem vlogoltam, úgyhogy gondoltam megmutatom a nézőimnek a szobát és átcsámpázok a fiúkhoz, hogy róluk is legyen valami a videóban. Ugyan csinálok majd velük egy külön videót, amelyikben mindegyik sráccal külön külön beszélek, nem árt, ha benne vannak ebben is.

-Nos, már itt vagyunk egy ideje a hotelban-fordultam körbe-és az igazság az, hogy még én sem nagyon néztem körbe, mivel nem voltunk itt. Gondoltam megmutatom nektek a szobát, utána pedig át ugrunk a Bangtan fiúkhoz-mosolyogtam a kamerába, amit ezután megfordítottam, hogy ne a fejemet, hanem a szőnyeget lássák. Oda sétáltam az ajtóhoz, miközben bele túrtam a hajamba. Ezt a részt úgy is ki vágom.

-Itt van az ajtó és ha belépünk, akkor ez a látvány tárul elénk-folrdultam kicsit körbe-ott egy franciaágy, mellette egy éjjeli szérkény, itt van egy szerkény sor-mutogattam el a dolgokat nagyjából-a fürdő-nyitottam be az említett helyiségbe, majd felakapcsoltam a villanyt-most pedig, ha a fiúk is ráérnek, akkor váltunk velük is egy pár szót és zaklatom őket-kuncogtam el magam, majd bele bújtam a papucsomba és át csoszogtam a szomszád szobába. Bekopogtam és vártam, hogy valaki beengedjen. Nem sokkal később Hoseok jelent meg egy hatalmass mosollyal az arcán. Imádom, hogy mindig ilyen pozitív.

-Sziaaa MinJi-örült meg nekem a fiú, majd arrébb állt, hogy be tudjak menni.

-A ti szobátok miért nagyobb, mint az enyém?-háborodtam fel.

You And Me [Yoongi Ff] | ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя