Melóban hamar végeztem, és már négykor otthon voltam. Nem volt dolgom az újoncokkal és nem kellett bent maradnom, hisz tegnap már mindent el intéztem.
Yoongi-ra vártam és mivel régen nem találkoztunk, gondoltam csinálok valami finomságot. Mindent megvettem haza fele jövet, ami kellett, így simán össze tudtam dobni egy bacon-ös kimchit, rizzsel. Csináltam hozzá steak-et és salátát is. Desszertnek pedig össze dobáltam felvágott gyümölcsöket egy tálba, amire tettem egy kis mézet. Jól nézett ki minden és mire kész lettem, fél hat volt. Nem tudtam, hogy mikor toppan be Yoongs, mivel pontos időt nem mondott.
Mackó a finom illatokat érezvén, folyamatosan a lábaimnál ólálkodott, így kénytelen voltam adni enni neki is. Jóízűen kezdte el habzsolni a tonhalas kutya kaját, ami meglepő módon a kedvence lett az elmúlt hetekben.
Csengettek. Mosolyogva ugrottam egyet, majd sasszéztam el egészen a bejárati ajtóig, hogy kinyissam azt.
Ekkor kezdődött minden.
Yoongi volt az. Kitártam az ajtót és már öleltem is volna meg, ha nem megy el szó nélkül mellettem, egészen a nappaliig. Nem köszönt, nem nézett rám, nem vette le a cipőjét.
Össze ráncolt szemöldökkel követtem őt. Nem értettem.- Történt valami? – kérdeztem óvatosan.
- Ezt mondd meg te – dobta le szó szerint a telefonját az asztalra. Ingerült volt és ideges. Nem emelte fel a hangját, halk volt, de vibrált a dühtől.
Oda léptem a faasztalhoz és felemeltem a készüléket.
"Kim MinJit, Dél-Korea leghíresebb modelljét rajta kapták egy érzelgős pillanat közben, tegnap este az egyik munkatársával. Vidám percek voltak, a két fiatal látszat szerint nagyon is jól érezte magát. Egy csók is el csattant közöttük, amit egy ölelés követett. Megkértük Park SungWon-t, hogy mondjon néhány szót, azonban csak ennyit volt hajlandó elárulni: "Rabul ejtette a szívemet". Mi ezzel az egy mondattal is meg elégszünk. Vajon együtt vannak? Van köztük valami? Ez még egyelőre nem derült ki."
Három kép volt a cikkhez füzve. Az egyiken Sung és én is nevetünk, a másikon pedig ölelkezünk, az utolsó pedig pont olyan szögből lett fotózva, mintha csókolóznánk.
- És te ezt elhiszed? – ráztam meg a fejem.
- Rabul ejtetted a szívét, mi? – nézett mélyen a szemeimbe, mire csak meg ráztam a fejemet.
- Nem történt semmi – sóhajtottam egy nagyot.
- Ja, persze. Már akkor is olyan rohadt jóban voltatok, amikor a fotózás volt, sőt még randira is elhívott – kapta ki a telefonját a kezemből.
- Mivel munka társak vagyunk – emlékeztettem rá.
- És? – kérdezte, miközben éreztem, hogy egyre mérgesebb lesz.
- Nem nézhetek csak úgy át rajta.
- Dehogy is nem – vágta rá kapásból – többször is meg tetted már.
- Amúgy is csak bocsánatot kért és...
- Nem érdekel – hagyta el egy halk, hitetlen nevetés a száját – attól még nem kéne le smárolni, főleg, hogy állítólag van barátod és...
- Nem csókoltam meg – kiabáltam. Nem akartam, de ez kijött belőlem. Yoongi arcára ki ült a meglepettség, amit nem is csodálok, sosem látott még ilyennek, na de ez fordítva is igaz.
- Akkor az a kép...
- Te tudhatnád a legjobban, hogy ezek a szaros cikkek csak hazudnak – emlékeztettem rá, hogy mivel híres, minden újság rá van szállva, és szebbnél szebb lányokkal akarja össze boronálni.
YOU ARE READING
You And Me [Yoongi Ff] | ✔️
FanfictionKim MinJi élete modellként cseppet sem könnyű. Nincs magán élete és szabadidőből sem jut valami sok. Egy munka során találkozik először a Bangtan fiúkkal, egyikük azonban elvarázsolja őt, és érzelmeket kezd táplálni a férfi iránt. "-Még mindig fél...