15.

2.4K 134 47
                                    

Hétfő reggel hat óra után pár perccel bejött doktornő két nővér társaságában.

-Jó reggelt-mosolyogtam.

-Neked is MinJi. Hogy érzed magad?-állt meg az ágyam előtt.

-Jól-biccentettem.

-Ezt örömmel hallom-bólintott-első sorban lekapcsoljuk a lélegeztető gépet és majd csak utána kapod meg a reggeli gyógyszert, hogy lássuk anélkül hogy reagálsz-ismertette a helyzetet.

-Értem.

-Készen állsz?-nézett rám az egyik nővérke.

-Igen-hunytam le szemeimet.

Nem sokkal később már nem volt rajtam a maszk és magamtól vettem a levegőt. Furi volt egy kicsit és eleinte nehézkes, hisz kezdtem megszokni, hogy szinte semmi dolgom nincsen. Rögtön megcsapta az orromat a tipikus kórház szag.

-Milyen érzés?-pillantott rám Mrs Kim.

-Furcsa-nevettem el magam halkan.

-Az nem baj. Később vissza jövök, hamarosan hozzák a reggelit-írt fel valamit a kezében tartott lapra.

-Rendben-bólintottam.

-Nyugtatót már nem kapsz, csak ha szükséges.

-Szerintem nem fog kelleni.

-Szerintem sem. További szép napot. Bármi gond van, szólj-hajolt meg, majd a nővérekkel a nyomában kilépett a szobából.

Kicsit még álmos voltam, hisz tegnap este elég sokáig fent voltam. Ennek az oka Yoongi volt. Nem, nem azért, mert írt, hanem mert miután abba hagytuk a beszélgetést is ő járt a fejemben elég sokáig.

Fél egy fele megdobott egy üzenettel, ami jól esett, mert vasárnapig nem is hallottam róla.

"Hogy érzed magad?"
Ennyi állt benne, de azonnal mosolyt csalt az arcomra. Ugyan egy kicsit még morcos voltam rá, amiért megszegte az ígéretét miszerint nem fognak meglátogatni a fiúkkal. Bár mindegy volt mit mondok, a lelkem mélyén tudtam, gondoltam és számítottam is rá, hogy ha nem is első nap, de el jönnek majd. Nagyon nagyon rendes volt tőlük és iszonyatoson örültem nekik. Jin hozott nekem levest is, de nem ettem meg, amiért nagyon furdal a lelkiismeretem, hisz jó szívvel készítette el. Megkóstoltam, pár kanállal fogyasztottam is belőle, de a többi ott maradt, ami miatt rosszul éreztem magam.

"Jól, köszi"
Csak ennyit írtam vissza.

"Azt hittem már alszol"

"Ebben a zajban lehetetlen"

"Miért van zaj?"

"A szemben lévő nőnek minden éjszaka van egy csúnya rohama és hozzá rohangálnak a nővérkék. A falak meg elég vékonyak, úgyhogy..."

"Szegény"

"Hát ez van"

"Mármint a néni :'D"

"Chh"

"Felhívhatlak?"

"Nem"

"Naa"

"Amúgy sem tudod a számom."

"Akkor add meg"

"Nem"

"Miért?"

"Hívd Cho-t. Az övét megadom, kell?"
MinJi hülye vagy?

"Ha már így felvetetted, nyugodtan leírhatod"

You And Me [Yoongi Ff] | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora