46. (18+)

1.8K 85 4
                                    

Figyelem! Ez a rész 18+-os jeleneteket tartalmaz! Csak saját felelősségre! Jó olvasást! ^^

Yoongi-t hagytuk, hogy beszélgessen a szüleivel és játsszon a kutyusával, amíg még itt vannak, mi pedig addig eltakarítottunk. Jobban mondva Jin, Namjoon és én dolgoztunk, a többiek pedig valami teljesen mással voltak elfoglalva. Tae például egy doramat nézett, teljes átéléssel, Jungkook a telefonján hallgatott zenét, csak sajnos fülhallgató nélkül, Jimin azt dúdolta, Hoseok viszont eltűnt, valószínűleg a szobájába ment.

Bedobáltuk a mosogató gépbe a koszos tányérokat, a maradékot el tettük a hűtőbe, az asztalt pedig letisztítottam.

- Köszönjük szépen a meghívást, MinJi - nézett rám hálásan Yoongi anyukája, már amikor indulóban voltak.

- Ez csak természetes. Örülök, hogy megismerhettem önöket - mosolyogtam.

- Részünkről a szerencse, drágám - legyintett egyet.

- Minden nagyon finom volt. Annak a kimchi-nek a receptjét Yoongi-val továbbítsd, kérlek. Isteni - dicsérte meg főztömet Yoongi apukája.

- Mindenképp, köszönöm - bólintottam.

- Remélem minél hamarabb találkozunk. Vigyázz magadra, kedves - simogatta meg kedvesen a vállamat Mrs Min, mire meghajoltam.

- Mindjárt jövök, kiviszem az ősöket az állomásra - szólt oda a többieknek a kiscicám.

- Óvatosan - emlékeztette Namjoon arra, hogy ő egy híresség és nem lenne szabad csak így ennyi ember közé mennie.

- Nyugi - bólintott egyet, majd kinyitva az ajtót előre ment.

- Szervusztok fiúk - intettek egyet a srácoknak, akik udvariasan visszaköszöntek.

Bezártuk utánuk az ajtót és mindannyian szétszéledtünk.

- Lil' meow meow szobájában leszek - szóltam oda nekik, de szerintem meg sem hallották.

Felmentem a lépcsőn, és bezártam magam után az ajtót. Kicsit elfáradtam, sok volt ez a nap, így jól esett bedőlni Cukorka ágyába. Belengte finom illata, így nyakig betakaróztam és beletemettem a fejemet a párnák közé. Imádtam ezt az illatot, annyira kellemes volt és ha tehettem volna, oxigén helyett ezt lélegeztem volna be.

Bekapcsoltam a TV-t, és elkezdtem nyomkodni a távirányítót, de egyik csatorna sem keltette fel a figyelmemet, így hát kikapcsoltam.

Már majdnem elaludtam, amikor is meghallottam, hogy valaki jön felfelé a lépcsőn. Yoongi volt az, aki benyitott, majd kulcsra bezárta maga mögött az ajtót, amit először nem értettem, de később rájöttem.

Szó nélkül oda jött, és befeküdt mellém. Fejét nyakamba fúrta és egyik kezével átkarolt. Mosolyogva beletúrtam puha hajába és elkezdtem játszadozni tincsivel, mert tudtam, hogy ezt szereti.

- Köszönök mindent - szólalt meg egy kis idő után, majd felkönyökölt és úgy nézett le rám.

- Semmiség - legyintettem egyet - Örülök, hogy tetszett.

- Nagyon - bólintott egyet - Lehető legjobb születésnapom - simított rá arcomra - Köszi, hogy ide hívtad a szüleimet.

- Juj, az egy érdekes sztori - kezdtem bele mesélni - Rohadtul féltem, hogy esetleg nem fog majd tetszeni, vagy nem is tudnak majd eljönni és nehéz volt össze egyeztetni, de végül sikerült. Holly pedig alapból kikötés volt.

- Hihetetlen vagy - csóválta fejét mosolyogva.

- Tudom - vontam vállat.

Yoongi tarkómra vezetve kezét közelebb húzott magához, majd mosolyogva ajkaimra tapadt. Természetesen viszonoztam csókját és egy kicsit meg is húztam haját. Nyelve találkozott enyémmel, ami egy jóleső érzést keltett egyész lénymeben. Minden alkalommal végig fut rajtam a libabőr és villámcsapásként érnek érintései. 
Yoongi lassan felült, ami engem is arra késztetett, hogy felkeljek, mert nem akartam elszakadni mézédes ajkaitól. Cukorkám az ölébe húzott, én pedig engedelmesen lábaira ültem vele szemben. Karjaimat nyaka köré vezettem, ő pedig fenekemen pihentette tenyereit. 

You And Me [Yoongi Ff] | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora