5. ~ KARAGÜL ~

47.1K 1.4K 188
                                    

.............................

"Yapmanı istemiyorum, Ömer." Dediğimde ondan uzaklaşmamı görmezden gelip beni dibe sıkıştırdı.
" Buna sen karar veremezsin. Hem niye giymedin bu gece için aldığım gelinliği? "Diyip alnımdan öpünce bütün vücudun titremişti adeta." Yapma!" Dedim aciz sesimle aciz bir kelimeyi.

Ömer, söylediğim hiç bir şeyi duymuyormuş gibi kendini bana bastırınca daha fazla dayanamadım. Yapacağım şey yanlış olabilirdi ama yapmak zorundaydım. Bunun devamında olacak olan şeyler hayatıma mal olurdu.

Yatağa doğru beni nazikce itelediğinde, kolumun iç tarafına sakladığım bıçağı çıkarıp karnına doğru sapladım, titreyen ellerimle.

Ömer, ne yaptığımı anlamayan bir vaziyette karnına bakarken geriye doğru bir kaç adım sendelendi.

Karnından oluk oluk kanlar akarken Ömer, elini yarasına doğru götürüp, destek almak içinde yanında ki komodini tuttu diğer eliyle.

" Ne yaptın sen?" Boğuk çıkan sert sesiyle yüzüme bakınca gözlerinde ki acıyı görmek mümkündü. Canı yanmıştı. O Yusuf'u öldürdüğünde sarışınımın da canı yanmıştı. Insanların canının yanması beni mutlu etmezdi ama Ömer bunu haketmişti.

Elimde ki kanlı bıçağı yere doğru firlatınca Ömer'de heybetli vücudunu yere düşermişti.

Sadece biraz olsun Yusuf'a yaşattığı acıyı tatsın istiyordum. Ölmesini istemezdim. Katil olamazdım.

Yere düşmüş Ömer'in bedeninin yanına giderek başımda ki duvağı çıkartıp yaraya bastırdım. Çok fazla kan akıyordu benim yapabileceğim bir şey yoktu. Durmuş olan beynim eror verirken ne düşüneceğimi bile bilmiyordum.

Ömer, gözlerini kapayıp açınca kötü bir şey olmasından korkarak yerimden hızla kalkıp odadan çıkırak etrafa baktım. " Yardım edin! " diye bağırdım konağın içinde.

Kimse duymadı diye ikinci kez bağırmaya hazırlanıyorken iki erkeğin koşarak yanıma gelip endişeyle yüzüme bakması iyice tedirgin etmişti beni. " Bir şey mi oldu yenge?" Diyen, adamla odanın aralık olan kapısını tam anlamıyla açıp parmağımla Ömeri işaret ettim.

Her ikiside Ömer'i öyle görünce koşarak yanına gittiler. " Ağam ne oldu böyle? " dedi biri. Diğeri elinde telefonla anbulansı arayıp ceketini çıkartarak Ömer'in yarasına bastırdı.

" Kim yaptı bunu? " diyerek bana baktıklarında ellimde ki kandan anlaşıldığı için inkar edemezdim. Inkar etmek gibi bir niyetim de yoktu zaten nerede inceliyorsa orada kopsun artık.

"Ben yaptım." Dedim kendimden emin bir sesle. Her ikiside bana gözlerini belerterek bakınca ellerimle oynamaya başladım ne yaptığını bilmeksizin.

" Kerim." Ömer'in ağzından zorla çıkan isimle ayakta olan adam hemen Ömer'in yanına gitti. " Birazdan anb..." adını yeni öğrendiğim Kerim, cümlesini tamamlayamadan Ömer, elini kaldırınca susmak durumunda kaldı.

" Şu bıçağı imha et! " dedi kısılamaya yüz tutmuş sesiyle. Gözümün önünde can çekişiyordu. bunun sebebi bendim. Ama canının yanması üzmüyordu beni eğer yapmasaydım zorla dokunacaktı bana.

" Polise gece bir kavga çıktı ve bıçaklandım diyeceksiniz. Kimin yaptığı belli değil, kavgada göremedik gibi şeyler uydurun. " diyip kurumuş olan dudaklarını bir birine sürterek diliyle ıslattıp, biraz bekledi. " Olayı kamera olmayan bir yerde gerçekleştiğini söyleyin. Kendizide dövün, kavgada sizde varmış gibi." Artık konuşamaz hale gelmiş her kelimesinde soluk soluğa kalarak nefes alıyordu.

YAPMA!/KARAGÜL #TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin