Bu ve bundan sonra ki bütün bölümleri kitabın ilk okuyucularına, yani defterden okuyan arkadaşlarıma ithaf ediyorum.
Başta Rukiye olmak üzere, Merve, Beyza, Esma, Nursena, Sümeyye, Şeyma, Tuba, Zeynep, Elif, Neşe ve Erva' ya Teşekkür ederim.
Wattpad üzerinden ; ftmzehra34, snmkzlkn, Herahira, Gulbeseker28'e teşekkürlerimi iletiyor bundan önceki bütün bölümleri de onlar için ithaf ediyorum...🌹🌹🌹..........................
Kızgın güneşin gözlerimi kamaştırması uykusunu tam alamamış bedenime azap veriyor gibiydi.
Üzerimde ki sıcaklık ter kan içinde kalmamı sağlarken açtım gözlerimi sabahın güneşine.Ömer, başını karnıma koymuş ayaklarıyla da bacaklarımı zapt ederek hareket alanımı kısıtlamıştı. Hava çok sıcaktı ve Ömer'in vermiş olduğu sıcaklıkla vucudum isyan bayraklarını çekmişti. Hem niye bu gelip bana sarılarak uyumuştu ki? Daha dün bir ton laf etmiş, herkesin içinde ona olan nefretimden bahsetmiştim. Şimdi hiç bir şey olmamış gibi gelip sarılması yüzsüzlüktan başka bir şey değildi.
Hâlâ uyuduğu için yavaş yavaş hareketlerle yerimde kalkmaya çalıştım ama başarılı olmamakla birlikte kollarını belime dolayıp daha çok bastırdı vücudunu. Merak ediyorum, karnımda ki başı duyduğu gurultulardan rahatsız olmuyormuydu?
" Kalk üstümden." Dedim, ama uyuyor sesimi duymuyor gibiydi. Ellerimle omuzlarından iteklemeye çalıştığım esnada homurdanıp başını göğsüme çıkartarak uyumaya devam etti.
Sıcaklığın bir kademe daha artmasıyla dayanılamayacak bir hal almıştı bulunduğum konum.Terden tenime yapışan saçlarımın arasından damlayan boncuk boncuk terle derin bir nefes alıp Ömer'in bacaklarını ayaklarımla iteledim.
Tekrar homurdanıp başını hafif yukarı kaldırdığında burnuma giren saçları hapşıramama neden oldu." Çok yaşa güzelim." Ellerim burnumda kalırken Ömer'in verdiği tepkiye sinir oldum. Demek iki saatir uyanıktı ve beni bu sıcağa mahrum ederek kendi rahatını düşünmüştü.
" Allah korusun inşAllah yarın cenaze namazımı kılarsınız. Hem kalk üstümden çok sıcak."
Ömer, başını kaldırıp kollarını belimin iki yanında tutarak siyah harelerine esir aldı beni.
" Ölmek senin gibi bir meleğe yakışmaz. Bir daha duymayayım. " diyip yatakta yana kaydı. Cümlesini öyle bir duygu yüküyle söylemiştiki sanki o anı hayal etmiş gibi bir hali vardı. Belki de intihar ettiğim sahne aklına gelmiştir...
Ömer, banyoya girerken bende giyinme odasına gidip üzerimi değiştiretek odayı toplayıp çıktım. Her sabah duş alma gibi bir özelliği vardı heralde. Çünkü her uyandığında direkt banyoya girip duş alıyordu.
Rutin işlerimi evin ortak banyosuna girerek yaptıktan sonra düz bir şekilde inen merdivenleri inip salona ulaştım.
Meryem hanım koltukta oturmuş elinde ki kuran-ı kerimi okuyordu sesini hafif duyurarak. Kendi annem de böyle bir şeyi daha önce hiç görmediğim için tuhaf gelmişti.
Sesimi çıkarmadan kadifemsi koltuğa oturup ellerimi bacaklarımın arasına koydum. Iyi bir kadına benziyordu Meryem hanım. Ayşe hanıma nazaran daha mülaim bir kadın dı zannımca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAPMA!/KARAGÜL #Tamamlandı
General Fiction" KARA KADERİME BEYAZ GÜL OLUR MUSUN ? " ~~~ Aşk, kitabı okumak istiyorsanız lütfen bu kitabı okumayın! Aşkı iliklerinize kadar hissetmek istiyorsanız, buyrun birlikte okuyup hissedelim. ♤ Çalınması durumunda gerekli hassasiyet gösterilecektir. W...